آماده کردن غذای خود (زیرا مادران باید زیاد غذا بخورند!)


مراقب همه باشید – اما خودتان؟ در اینجا نکاتی برای تهیه غذا برای مادران آمده است تا بتوانید خود را نیز به خوبی تغذیه کنید!

این پست با همکاری پروژه خانواده سالم نوشته شده است.

شما دیشب جعبه های ناهار را بسته بندی کردید ، کیک بچه های خود را صبح امروز عوض کردید و غذاهای سالم بعد از مدرسه آماده کردید.

در همین حال ، شما یک کیک سرد گذاشتید ، برای صبحانه رفتید ، برای ناهار یک میله انرژی روی میز خود خوردید و هنگام پختن شام مشت ماهیگیران ماهی قرمز را برداشتید.

اگر این صدا شبیه یک زنگ به نظر می رسد ، شما در یک دام مشترک افتاده اید: شما آنقدر بر تغذیه خانواده خود متمرکز هستید که فراموش می کنید خود را تغذیه کنید. و بله ، من هم آنجا بودم.

شما لایق بهترین هستی

همه ما به فرزندان خود اهمیت می دهیم. اما ما همچنین باید مراقب خود باشیم – و نحوه تغذیه خودمان بخش مهمی از آن است. وقتی به خوبی تغذیه می شویم – و غذاهایی که به ما انرژی می دهند ، ما را خوشحال می کند ، و (این نیز مهم است!) این ما را خوشحال می کند – ما منابع کافی برای اداره همه چیز و بقیه را داریم.

بنابراین اجازه دهید توافق کنیم تغذیه به اندازه تغذیه فرزندان ما اهمیت دارد.

چگونه تهیه غذا می تواند کمک کند

اگر یک وعده غذایی هفتگی برای وعده غذایی خود تهیه کنید ، رعایت احتیاجات غذایی شما آسان تر خواهد بود. دوست دارم به آن زنگ بزنم برای تهیه غذای مناسب خوب عمل کنیدبه در اینجا نحوه شروع کار آمده است:

  1. حیله گرترین مکان ها را در روز خود شناسایی کنید ، غذا یا زمانی که به خوبی تغذیه می کنید سخت است. شاید صبحانه را حذف کنید زیرا وقت شما تمام شده است یا روسری زیر خزه پیتزای کودک شما پرتاب شده است به جای اینکه ناهار را خودتان تهیه کنید. این تبلیغات پیچیده برای همه متفاوت و برای هر مرحله از فرزندپروری متفاوت خواهد بود.
  2. در ابتدای هفته کمی وقت بگذارید (یا هر زمان که می توانید کمی سرقت کنید) و چیزی را برای رسیدگی به آن مناطق دشوار آماده کنید. در اینجا چند نظر وجود دارد:

تهیه غذا برای مادران: 7 ایده

1. ظروف ناهاربه آن ردیف های عالی ناهار نه تنها برای Pinterest طراحی شده است. آنها واقعاً لیاقت آن را دارند – و شخص آینده شما برای یک ناهار گرم بسیار سپاسگزار خواهد بود.

می توانید دستور دلخواه خود را بپزید و چند ظرف را پر کنید (من ظرف خود را در Costco پیدا کردم اما این ظروف شیشه ای غذا درست نگاه کن).

اگر ایده غذا در تصویر زیر را دوست دارید ، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. یک دسته برنج ، کینوا یا فرارو بپزید
  2. یک تابه از هر سبزی که دوست دارید تفت دهید
  3. شامل یک مورد پروتئین بالا (مانند سینه مرغ یا میگو ، مهد کودک توفو خرد شده ، یا کنسرو آجیل یا سایر حبوبات)
  4. سس مورد علاقه خود را بخرید یا درست کنید

دستور العمل برای شروع:

2. سالاد: سالاد ها همیشه از نظر تئوری خوب به نظر می رسند. بعد شما فکر کنید تمیز کردن و برش و آماده سازی و قبل از اینکه بدانید ، تکه های سالامی را از کشوی غذا برداشته و آن را ناهار می نامید.

بنابراین وقت بگذارید و چندین شیشه شیشه ای تهیه کنید (وسایل سنگین را در قسمت پایین قرار دهید ، سبزیجات را در بالا ، لباس هایی را کنار بگذارید) که می توانید در یک کاسه بریزید و بپوشید. در اینجا یک فرمول پوچ برای شما آورده شده است: طرز تهیه سالاد سالم

یا چند سالاد خوش طعم (این شیرین قدیمی مورد علاقه من است) بخورید و آنها را با منبع پروتئینی رضایت بخش مانند ماهی کنسرو شده ، تخم مرغ آب پز سخت ، کنسرو لوبیا یا عدس یا برگر سبزیجات خرد شده ترکیب کنید.

3. نیش نوار: گاهی اوقات شما به میان وعده هایی نیاز دارید که گرسنگی شما را به سرعت و به راحتی برطرف کند ، زمانی که مثلا در حال شیر دادن به کودک هستید یا بچه ها را به ورزش و به عقب رانده اید. شما می توانید میله ها را بردارید ، اما همچنین می توانید با تهیه تنقلات ، میله ها و توپ ها در هزینه خود صرفه جویی کنید. هر بار که قسمتی در یخچال دارم خیالم راحت می شود.

توپ میان وعده بادام زمینی

دستور العمل برای شروع:

4- سبزیجات تصفیه شده: جی! آیا وقتی سبزیجات شسته می شوند ، خرد می شوند و در مقابل شما قرار می گیرند ، بیشتر می خورید؟ من! با خرید سبزیجاتی که قبلاً شسته شده اید ، مانند چوب کرفس ، هویج بچه و نخود فرنگی ، زمان بیشتری را صرفه جویی خواهید کرد. آنها را به ظروفی تقسیم کنید که می توانید در آنها نگه دارید ، کیسه ای بیندازید یا روی میز کار بگذارید تا در حین کار غذا بخورید.

5. بسته اسموتی. خطوط صبح را با تهیه بسته ساده کنید. سپس می توانید محتویات را داخل مخلوط کن بریزید ، یک فنجان آب یا شیر (شیر یا غیر لبنی) اضافه کنید و سریع آن را تکان دهید. در اینجا نحوه تبدیل این بسته های سبز نرم به کیسه های قابل استفاده مجدد آورده شده است.

مواد تشکیل دهنده اسموتی روی یک کیسه قابل استفاده مجدد

6. یک ماده آماده شدهبه گاهی اوقات داشتن یک پایه اصلی باعث می شود همه احساس واقعیت کنند. در اینجا مواردی است که باید در نظر بگیرید:

7. محصولات بزرگ مورد علاقهبه شما زمان زیادی را صرف خرید غذایی می کنید که خانواده شما دوست دارند. جی! آیا خود را فراموش می کنید؟ خواه مارک هوموس مورد علاقه شما باشد ، سبزی که شما (و شما به تنهایی) بخورید ، یا یک میان وعده شور که قصد ندارید از آن استفاده کنید (من یک پسر گرسنه دارم ، بنابراین من به طور کامل از غذای مخفی حمایت می کنم) ، شما لیاقت خوردن غذاهای مورد علاقه خود را دارید.

درباره شریک زندگی من: یک پروژه خانواده سالم

من به عنوان متخصص تغذیه رسمی کار می کنم پروژه سلامت خانواده، یک سازمان بازاریابی متعهد به ایجاد نسلی سالم است. از زمان تأسیس آنها در سال 2002 توسط مزرعه شومان ، آنها بیش از 7 میلیون دلار برای کمک به کودکان و خانواده ها جمع آوری کرده اند. آنها با آنها همکاری نزدیک دارند تغذیه آمریکا و سایر کمک هایی که به نفع کودکان و خانواده های سراسر کشور است.

این پست را به عنوان بخشی از سالانه نوشتم پیام تغذیه این کمپین برای کمک به خانواده ها برای تغذیه سالم و درک قدرت برنامه ریزی غذا ایجاد شد. تو می توانی اینجا یک مجله برنامه ریزی کوچک غذا رایگان بیابید و ثبت نام در کلاس های آشپزی رایگان و متخصصین تغذیه ثبت شده در سراسر کشور.

پروژه خانواده سالم همچنین دارای دستور العمل های عالی و نکات مناسب خانواده است در وب سایت آنها ، و آنها خوشحال می شوند که دنبال کنند اینستاگرامبه یا در گروه فیس بوک خود به من بپیوندید ، پروژه سلامت خانواده ، جایی که ما در مورد تغذیه نوزادان صحبت می کنیم – و خودمان!

من یکی از شرکت کنندگان در برنامه خدمات شرکتی آمازون هستم ، یک برنامه تبلیغاتی شرکتی که به منظور ایجاد راهی برای کسب درآمد از طریق پیوند به Amazon.com و وب سایت های مرتبط طراحی شده است.



دیدگاهتان را بنویسید