اسموتی توت اسفناج | تغذیه تخلیه شده


این اسفناج بری اسموتی درباره علم برای کمک به روده سالم است!

ما با آن همکاری کرده ایم دانه در این اسموتی علمی به شما نشان می دهد که حمایت از سلامت دستگاه گوارش و تنوع میکروبیوم شما آسان تر از آن است که فکر می کنید. (نکته: همه چیز در مورد خوردن میوه و سبزیجات بیشتر است). من سالهاست که از Daily Seed Synbiotic ، پیش و پروبیوتیک استفاده می کنم و احساسم را دوست دارم. من هر روز صبح با معده خالی دو قرص می خورم تا به هضم خوب غذا کمک کند – اگر می خواهید دانه ها را امتحان کنید ، از شماره اول تغذیه خود 15 درصد از شماره NUTRITIONSTRIPPED15 استفاده کنید.

یک جدول منظم از غذاهای میکروبیوم خوب وجود دارد که من این دستور ساده و آسان را تهیه می کردم.

منبع عکس: pcf.org

چرا؟ تحقیقات اخیر نشان داده است که “میکروبیوم روده نقش مهمی در تنظیم خطر ابتلا به چندین بیماری مزمن ایفا می کند. در حال حاضر مشخص شده است که تغذیه نقش مهمی در شکل گیری میکروبیوم ایفا می کند ، با آزمایشاتی که نشان داده شده است که 24. (1)”

یک راه برای حمایت از سلامت کلی و همچنین سلامت دستگاه گوارش ، تغییر تعداد میوه ها و سبزیجاتی است که در رژیم غذایی خود مصرف می کنید. میکروبیوم

وارد کنید: اسموتی توت اسفناج ، یا از نظر علمی آنچه ما می نامیم ، The Cyanidin، Mighty Micronutrient + Protein Punch Smoothie. معنی آن چیست؟ این اسموتی علمی نام خود را از مزایای خوب مواد تشکیل دهنده آن گرفته است.

بیایید ببینیم چگونه این اسموتی از میکروبیوم گوارشی شما پشتیبانی می کند!

فواید این اسموتی توت اسفناج

اسموتی ها راهی عالی برای دریافت رژیم غذایی سرشار از ویتامین ها ، مواد معدنی ، فیبر و اکسیدان ها هستند ، اما نکته اصلی این است که از متعادل بودن آنها اطمینان حاصل کنید تا احساس سیری و قوت کنید و این کار را با استفاده از کرم پودر ما انجام دهید. سیستم پنجم

Basic Nutrition Five هر غذایی است که حاوی 5 ماده مغذی باشد: کربوهیدرات ها ، کربوهیدرات ها ، چربی های سالم ، پروتئین و اسانس طعم دهنده. با درج حداقل 3 مورد از 5 مورد در هر یک نرم شما فرم می گیرید ، از سلامت دستگاه گوارش خود حمایت خواهید کرد ، احساس قوی تری خواهید داشت و سیر خواهید شد.

اگر هنوز سیستم Fifth Basic من را نمی شناسید ، می توانید راهنمای رایگان ما را بارگیری کنید جایی که من بیشتر در مورد آن به اشتراک می گذارم!

در اینجا پنج ماده اساسی در اسفناج اسموتی بری آمده است:

1 • کربوهیدراتهای بدون کربوهیدرات

اسفناج (یا سبز سبز رنگ مانند یقه ، قاصدک ، کلم پیچ و غیره عمل می کند)

اختیاری: تصاویر کوچک یا گیاهان در صورت وجود

2 • کربوهیدرات یا نشاسته قندی

لوبیا سفید

سیاه

تاریخ

3 • روغن

ارده

شیر بادام بدون قند

4 • پروتئین

لوبیا سفید

ارده

5 • دلیل سلیقه

ارده

اکنون که می دانید چه چیزی در این خط وجود دارد ، بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه این مواد از میکروبیوم گوارشی شما پشتیبانی می کنند.

سیانیدینی

توت ها ، همراه با پرتقال ، حاوی مقادیر بالایی پلی فنول هستند – گیاهی که دارای اثرات متعددی برای سلامتی است و همچنین رشد باکتری های مفید گوارشی را در عین محافظت از باکتری های مضر ، افزایش می دهد.

فراوان ترین پلی فنول موجود در نارنجی سیاه است سیانیدین-3-گلوکوزید که نوع خاصی از آنتوسیانین است – ترکیبی که مسئول رنگ قهوه ای / بنفش این میوه است.

ریز مغذی قوی

برگ برگ حاوی مقادیر زیادی مواد مغذی غنی از ویتامین ها و مواد معدنی است.

یک دانه اسفناج حاوی 49 درصد از میزان توصیه شده روزانه فولات (ویتامین B9) است.

علاوه بر این ، 100 گرم اسفناج حاوی مقادیر زیادی منیزیم ، پتاسیم و آهن است و 20، ، 16، و 15، تنظیم کننده RDA آنها را برآورده می کند.

پروتئین مشت

لوبیا و tahini منابع زیادی از پروتئین گیاهی هستند.

پروتئین تغذیه ای به عنوان منبع اصلی نیتروژن برای رشد موجودات استعماری عمل می کند و برای جذب کربوهیدرات ها و تولید محصولات مفید مانند اسیدهای چرب کوتاه زنجیره ضروری است. ترکیب پروتئین و کربوهیدرات در روده بزرگ می تواند به سلامت دستگاه گوارش کمک کند.



دیدگاهتان را بنویسید