اکثر ما زندگی شلوغ و پرمشغله ای داریم و باید با این واقعیت روبرو شویم که با یک لیست طولانی از کارهای انجام شده خواهیم مرد. بالاخره “هیچ کس برای این کار وقت ندارد”.

بنابراین تعجب آور نیست که وقتی زندگی یک ضربه کرنر به شما می زند و وقت شما ناگهان بسته می شود ، ممکن است تمرینات شما مجبور به نشستن در صندلی عقب شود.

گاهی اوقات این مسئولیت ها نیستند که مانع شما می شوند ، اما شاید فقط می خواهید زمان کمتری را در باشگاه بگذرانید تا زمان و انرژی بیشتری برای انجام سایر فعالیتها داشته باشید.

یا شاید شما فردی هستید که تازه شروع به ورزش کرده و نمی خواهید هر هفته ساعت ها وقت خود را برای حفظ تعادل بگذرانید.

صرف نظر از دلیل ، خبر خوب این است که می توانید با تمرینات شگفت انگیز عضلات و قدرت خود را حفظ کنید (یا حتی به دست آورید).

در این پادکست ، من با دکتر برد شونفلد مصاحبه می کنم ، که اخیراً نسخه ای از آن را منتشر کرده است مرور داستان آنچه ادبیات علمی در مورد آموزش به موقع می گوید.

بدین معنا که براد و همکارانش این مطالعه را ارزیابی کردند تا با کمترین زمان و تلاش بهترین روش آموزش را تعیین کنند.

برد واقعاً نیازی به معرفی ندارد ، اما اگر او را نمی شناسید ، او چنین است فیزیوتراپ ، نویسنده ، معلم ، مدرس و محقق مشهور جهان ، که بیش از 200 نسخه از تحقیقات معتبر در مورد ورزش و تغذیه تغذیه منتشر کرده است. او واقعاً کنترل همه موارد مربوط به ترکیب بدن ، هیپرتروفی ، کاهش چربی و بدنسازی طبیعی را در دست دارد.

بنابراین ، اگر شما فردی هستید که می خواهید بیاموزید چگونه از تمرینات خود بیشترین بهره را ببرید و مدت زمان تمرین محدود است یا یک فرد بهینه ساز هستید که می خواهید تا حد امکان به طور م teachثر آموزش دهید ، حتماً به این پادکست گوش دهید!

در نهایت ، اگر می خواهید از نمایش پشتیبانی کنید ، لطفاً یک مرور سریع در مورد آن در iTunes انجام دهید. بسیار مفید!

مهر زمان:

7:23 – چی؟ چگونه می توانید با کاهش زمان صرف شده در ورزش ، رشد ماهیچه ها را افزایش دهید؟

8:22 – چی؟ آیا می توانید هنگام کسب سود کمی آموزش ببینید؟

12:54 – چی؟ حداقل سطح تمرینات نگهداری ماهیچه ای که قبلاً ایجاد کرده اید چقدر است؟

17: 48 – چی؟ چگونه یک برنامه معمول را برنامه ریزی می کنید؟ جی! چگونه بهترین نتایج و کمترین زمان حضور در باشگاه را بدست می آورید؟

20:59 – چند ست باید بسازید؟

24:22 – چه! چگونه می توان صدای مستقیم و غیر مستقیم را با تمرینات چند اندام محاسبه کرد؟

28:48 – Je! چه حرکاتی را باید در برنامه عادی خود قرار دهید؟

40:38 – بین ست ها چقدر باید استراحت کنید؟

46:35 – چه؟ چگونه باید تعداد تکرارها را در یک تمرین خاص انجام دهید؟

48:52 – چگونه باید از مجموعه قطره استفاده کرد؟

49:46 – چگونه مجموعه قطره ها را شمارش می کنید؟

ذکر شده در نمایش:

مکمل های ارتش را از اینجا بخرید

اینستاگرام براد

کتاب درسی براد: علم و توسعه هایپرتروفی عضلات

کتاب براد: طرح ماهیچه ای مکس

جی! نظر شما در مورد این دوره چیست؟ جی! آیا چیز دیگری برای به اشتراک گذاشتن دارید؟ با گذاشتن کامنت در ادامه به من اطلاع دهید!