بازگشت به سلامت ، بازگشت به سفارش


بازگشت به سلامت با شروع فصل مدرسه؟ در اینجا چند روش وجود دارد که می توانیم هنجارهای این پاییز را بپذیریم و به دستورالعمل های سعادت با پیش بند آبی نگاهی بیندازیم. این پست توسط Blue Apron حمایت می شود.

ریزش برگ و چکمه: بازگشت به سلامت

بازگشت سلامت و بازگشت سیستمیک:

بازگشت به روش مدرسه

اکثر ما خاطرات خوبی از فصل مدرسه رفتن داریم. پس از یک استراحت طولانی مدت ، معمولاً پر از یخ و مسافرت ، من مشتاقانه منتظر شروع دوباره این روند هستم! من فکر می کنم حتی بیشتر در روز سال نو ، سپتامبر احساس طراوت می کند – رطوبت محو می شود ، آشپزی در خانه طبیعی تر می شود و همه کمی سالم تر از تابستان برمی گردند.

در اینجا چند تمرین وجود دارد که از شروع دوباره آنها خوشحالم:

پیاده به مدرسه بروید

پس از گذراندن حداکثر 2 ساعت در ماشین برای رفت و آمد به کمپ های تابستانی ، نمی توانم صبر کنم تا دوباره به مدرسه بروم! مدرسه مازن حدود یک مایل و مدرسه توس حدود 10 دقیقه فاصله دارد ، بنابراین اگر پیاده بروم و برگردم ، 4 مایل پیاده طی می کنم.

کمی پیچ و خم در سال 2019!

کتابخانه ی مدرسه

بازی های پاییزی

Co-Rec Football for Me and Thomas و یک بازی جدید Mazen! او این فصل در لیگ های بیس بال لیگ های کوچک بازی می کند! او واقعاً هیجان زده است که بازی کند ، و ما هیجان زده ایم که او را در حال انجام کارهای جدیدی می بینیم. توس در پاییز امسال برای فوتبال بسیار جوان است ، اما ما بازی های زیادی را در زمین رو به جلو انجام می دهیم تا به آن برسیم 🙂

افتادن دست ورزش در وسط

ای کاش می توانم “reunite to تمرین” را به لیست اضافه کنم. اما افسوس که هنوز روی کارت نیست.

شام خانوادگی

تابستان در اینجا متداول است. بنابراین گاهی اوقات به بچه ها اجازه می دهیم در استخر غذا بخورند یا به مسافرت برویم و شام بخوریم. من هیجان زده ام که زمان شام خانوادگی را برگردانم (و امیدوارم ترتیب جدیدی از میز کار را برای شما معرفی کنم – چه کسی!) ما دور میز می گشتیم و برنامه روزانه خود را خلاصه می کردیم – فرایندی که در فصل عادی تابستان از بین رفت. بیایید آن را پس بگیریم!

در ژانویه ، من یک پست وبلاگ در مورد دستور العمل های زیبایی نوشتم. دستور العمل های سلامتی با چند به روزرسانی دیگر برای سلامتی عالی هستند: آنها در حال حاضر در خدمات 4 نفره در دسترس هستند ، هر هفته گزینه های بیشتری وجود دارد و سایر فرصت های معماری برای افزایش سبک غذا خوردن شما وجود دارد. شما می توانید دستورالعمل های Sign Sign و Recipes Wellness را در منوی هفتگی خود مخلوط کرده و مطابقت دهید ، یا می توانید کل منوی خود را به سلامتی بسازید – انتخاب با شماست.

دستور العمل های خوب شامل غذاهای مغذی با کیفیت بالا و مواد تشکیل دهنده ستاره بر اساس کربوهیدرات های پیچیده ، فیبر و آنتی اکسیدان ها است. آنها همچنین مواد سبک تری دارند (ماست یونانی را به جای کرم فرش در نظر بگیرید). آنها واقعاً احساس می کنند چیزی است که من از ابتدای آشپزخانه خودم ایجاد می کنم (منظورم این است که از نظر بسیار خوب!).

دستورالعمل های سلامتی را به برنامه غذایی خود اضافه کنید و در 5 جعبه اول خود 120 دلار تخفیف بگیرید! (بهترین پیشنهاداتی که در طول سال دریافت کردند.)

در اینجا سه ​​دستور العمل داریم:
  • ماهی قزل آلا با طعم اسپانیایی و گیاهی کینوا و خمیر خرما بادام
  • سبزیجات با ادویه شاورما و کاسه کوسکوس و آروگولا با ماست لیمو سرخ شده
  • گوشت خوک سوخاری و مایو کالابریایی با سالسا ورد و کدو سبز

دستور العمل های بهداشتی و پیش بند آبی با مواد تشکیل دهنده روی پیشخوان

ماهی قزل آلا اسپانیایی و کینوا سبزیجات

ما این دستور غذا را برای ترکیب طعم شیرین آن دوست داشتیم. از مخلوط ادویه اسپانیایی گرفته تا خرما که با کاشت بادام کاشته شد ، پر طعم بود. من کاملاً ماست چاشنی زیر بشقاب را دوست داشتم (ایده ارائه خلاقانه ای است).

دستور العمل بازگشت به سلامتی

پر از غذای واقعی

کینوا ، کدو سبز ، هویج ، ماست یونانی ، ماهی آزاد ، فلفل قرمز بو داده ، سیر ، خرما و لیمو = یک پیروزی واقعی در غذا !!

غذای واقعی برای ورود به یک روال سالم

هویج هویج و زوچینی خرد شده

نکاتی از آشپزخانه من

من واقعاً دوست دارم پیاز را فشار داده و یا خرد کنم تا در ریز هواپیما خرد شود. و اگر مایکروویو را در چند ثانیه اول رها کنید ، حذف سوراخ ها و بریدن آنها بسیار آسان است!

خرما و پیاز

مواد لازم برای ماهی قزل آلا پخت هویج و کدو سبز

شام ارائه می شود

یک شام سالم

با ثبت نام و امتحان کردن آن در اینجا ، یک برنامه رفاهی به برنامه غذایی خود اضافه کنید و 16 شام رایگان در پنج جعبه اول خود دریافت کنید.



دیدگاهتان را بنویسید