با استفاده از این غذاها در طول روز گرسنگی را از بین ببرید – دکتر رویا خادمیان


1871453 186 - با استفاده از این غذاها در طول روز گرسنگی خود را برطرف کنید

با استفاده از این غذاها در طول روز گرسنگی را از بین ببرید

اگر اغلب به دلیل گرسنگی ناگهانی میان وعده می خورید ، وقت آن است که در رژیم غذایی خود تجدید نظر کرده و غذاهای مغذی را به رژیم غذایی خود اضافه کنید تا در طول روز کمی احساس گرسنگی کنید.

غذاهای رضایت بخش عبارتند از غذاهای کامل و فرآوری نشده که حاوی مواد مغذی مانند فیبر ، پروتئین و چربی های سالم هستند. در این مقاله شما را با چهار غذای سالم آشنا می کند و در عین حال غذاهایی که می توانید برای کنترل گرسنگی خود تا حد زیادی استفاده کنید را ارضا می کنید.

۱بهبادام زمینی

بادام زمینی متعلق به مکمل رژیم غذایی است و می تواند بدون نگرانی در رژیم غذایی سالم گنجانده شود. بادام زمینی حاوی اسیدهای چرب امگا 3 و 6 است که سرشار از مواد مغذی مانند کلسیم است و حاوی هر سه درشت مغذی پروتئین ، کربوهیدرات و چربی است. ترکیبی از آجیل های مختلف مانند گردو ، بادام و آجیل را امتحان کنید. مصرف آجیل از این نوع طیف وسیعی از مواد مغذی را در اختیار شما قرار می دهد.

۲بهماهی

میزان بالای پروتئین و امگا 3 در ماهی های چرب (مانند ماهی تن یا ماهی آزاد) انتخاب های خوبی برای جلوگیری از گرسنگی است. اسیدهای چرب موجود در غذاهای دریایی سلامت قلب را تقویت کرده و از سلامت مغز حمایت می کند. جالب است بدانید که ماهی ، با خاصیت اشباع ، در تقویت و بهبود شرایط نیز عالی است!

۳بهتخم مرغ

شیر منبع عالی پروتئین با کیفیت بالا است. مطالعه ای در سال 2011 سیری افرادی را که برای ناهار تخم مرغ ، مرغ و سیب زمینی مصرف می کردند ، مورد آزمایش قرار داد. در این مطالعه مشخص شد که تخم مرغ نسبت به سیب زمینی اثر سیری بیشتری دارد! برای استفاده کامل از تخم مرغ های مغذی ، باید زرده و سفیده تخم مرغ را بخورید تا امگا 3 و سطح بالایی از پروتئین دریافت کنید.

۴بهسبزیجات

مطالعات نشان می دهد وقتی سبزیجات دارای فیبر بالا هستند ، می توانند به راحتی مصرف غذا را نیز افزایش دهند. سعی کنید نیمی از بشقاب خود را با سبزیجات پر کنید (با سبزیجات برگ دار شروع کنید ، سپس سایر سبزیجات با رنگ های مختلف را امتحان کنید). خوردن سبزیجات به شما کمک می کند احساس سیری بیشتری داشته باشید و میزان مصرف سایر درشت مغذی ها را متعادل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید