برای خواب بهتر چه چیزهایی در اتاق خواب خود داشته باشید


بر هیچ کس پوشیده نیست که داشتن یک خواب خوب نه تنها برای احساسی که شما در هر روز احساس می کنید بلکه برای سلامت کلی شما نیز اهمیت دارد.

خواب یک فعالیت مهم است که به بدن و ذهن شما اجازه می دهد تا دوباره شارژ شوند و هنگام بیدار شدن شما را سرحال و هوشیار می کند. به گفته ، خواب سالم همچنین به سالم ماندن بدن و جلوگیری از بیماری ها کمک می کند اصول اولیه خواببه بدون خواب کافی ، مغز نمی تواند به درستی عمل کند.

علاوه بر این، نداشتن خواب کافی این می تواند منجر به هوس ، پرخوری و سوء تغذیه از استرس ، احساسات و خستگی احساس شما در آن روز شود.

به همین دلیل بسیار مهم است که روال خواب و محیط خود را بهبود بخشید تا بتوانید مطمئن شوید که هر شب یک خواب خوب دارید.

چگونه محیط شما بر عادات خواب شما تأثیر می گذارد

محیط فیزیکی ما نقش اساسی در سلامت و رفتار ما دارد.

تعدادی از موارد وجود دارد که محیط شما برای حمایت از سلامتی شما نیاز به داشتن هر دو (یا نداشتن) دارد.

در زمینه خواب آلودگی ، این می تواند به عنوان داشتن یک تخت خوب و جلوگیری از مواردی مانند تلویزیون که می تواند خواب شما را مختل کند ، در نظر گرفته شود.

محیط شما همچنین می تواند به شما کمک کند عادات دیگری را که دوست دارید انجام دهید کنار بگذارید و عادات جدیدی ایجاد کنید که بیشتر با نیازها و اهداف شما مرتبط است. نکات بصری در محیط شما می تواند به شما کمک کند یا مانع دستیابی به آن شود.

به همین دلیل مهم است که نه تنها خود را در برنامه شبانه خود بررسی کنید ، بلکه نحوه قرارگیری محیط خود را در جهت حمایت از بهترین عملکرد خود ، به منظور ایجاد راحتی بیشتر و بهبود این زمینه از رفاه خود ، بسیار مهم است.

8 ایده برای اینکه چه چیزی در اتاق خواب خود داشته باشید تا بتوانید خوب بخوابید

در حالی که داشتن یک برنامه منظم خواب برای آرامش و بیدار شدن از خواب عمیق مهم است ، تعدادی محصول نیز وجود دارد که می توانید به بهبود خواب کمک کنید. اینها برخی از محصولات مورد علاقه من هستند که به من کمک کرده اند تا لذت عمیقی را که نیاز دارم به دست آورم.

1. تشک با کیفیت بالا

یکی از قطعاتی که به اندازه کافی نمی توانم توصیه کنم این است که یک تشک با کیفیت بالا و طبیعی داشته باشید. چند سال پیش ، من با خواب مشکل داشتم و تشک خود را برای یک نفر تغییر دادم تشک سبز آووکادو! من نمی دانستم که تشک من چقدر روی خواب من تأثیر می گذارد ، اما وقتی روی یک تشک جدید سرمایه گذاری کردم ، تفاوت زیادی ایجاد کرد.

این تشک نه تنها بسیار جذاب است ، بلکه طبیعی است و از مواد سبز ساخته شده است. من محقق بزرگی هستم و تشک پاراچیچی آنها اطلاعات شفاف تر و عمیق تری در مورد تجهیزات ، منابع و تأثیرات زیست محیطی خود داشتند و با آنچه که من ارزش آن را داشتم و به دنبال آن بودم به خوبی مطابقت داشت. من به محصولاتی اشاره می کنم که پیامی برای حمایت از شیوه زندگی سالم شما دارند و بهترین ها برای کره زمین هستند.

(تختخواب و تخت های شب نیز دارای تشک سبز آووکادو هستند!)

2. روغنهای اساسی

روغنهای اساسی یک راه عالی برای ایجاد فضایی آرامش بخش در فضای شما هستند. من عاشق مه Vagus River از Osea هستم (می توانید از SUMMERS برای 10 off تخفیف در سطح سایت استفاده کنید!)

اعصاب واژن بخش مهمی از سیستم عصبی پاراسمپاتیک است که طیف وسیعی از عملکردهای حیاتی بدن و همچنین کنترل عاطفی ، پاسخ ایمنی ، هضم و ضربان قلب را تنظیم می کند.

به یاد داشته باشید ، سیستم عصبی پاراسمپاتیک “سیستم استراحت و گوارش” شما است ، بنابراین وقتی می خوابید ، بیدار شدن وضعیت مهم است.

این غبار آرام رودخانه فقط برای مدت زمان خواب محیطی آرامش بخش ایجاد می کند. من دوست دارم یک مراسم شبانه کوچک مانند این داشته باشم تا به بدن و مغز من سیگنال بدهم که زمان آرامش فرا رسیده است و من همچنین دوست دارم که بوی خوبی هم بخاطر ترکیباتی که شامل اسطوخودوس ، بابونه و درخت چای لیمو است ، داشته باشم!

3. ماسک خواب

اگر با کسی زندگی می کنید که دوست دارد با تلویزیون بخوابد یا نور زیادی در خارج از پنجره شما وجود دارد ، مسدود کردن این نور برای یک خواب خوب ضروری است.

تحقیقات نشان می دهد که نور مصنوعی در شب تأثیر منفی بر کیفیت خواب دارد. این چرخه خواب شما را مختل می کند و هم خوابیدن و هم خوابیدن را دشوارتر می کند.

به همین دلیل است که الف ماسک خواب شما باید آن را داشته باشید!

4. بیدار شوید سر و صدا سفید و سفید

کنار گذاشتن تلفن و عدم استفاده از تلفن برای ساعت زنگ دار ، نحوه شروع صبح و نحوه خواب شبانه را تغییر داد.

من از تلفنم برای زنگ هشدارم استفاده می کردم که چراغ شب را روی آن می گذاشتم ، اما این درب من بود که قبل از خواب و بعد از به صدا در آمدن صبح زنگ تلفن را بکشم.

من سعی می کنم این کار را انجام دهم و این کار را تغییر دادم و با قرار دادن گوشی در حالت پرواز ، قرار دادن آن در خارج از اتاق خواب و استفاده از این چراغ که در اینجا مشاهده می کنید ، عادت جدیدی ایجاد کردم. اسمارت اسلیپ فیلیپس با چراغ بیداری به خواب متصل می شودبه

چندین ماه است که از آن استفاده می کنم و تحت تأثیر همه خدمات طبیعی خورشید و غروب ، دستگاه تنفس هدایت کننده نور و صداهای طبیعی قرار گرفته ام.

یکی دیگر از دلایلی که من از طرفداران این نور هستم ، جزء تنفس با نور است ، به طوری که با کاهش نور در چرخه های 4 ثانیه می توانید دم و بازدم کنید. فقط چند دقیقه تنفس عمیق می تواند به فعال شدن سیستم شما کمک کند. اعصاب پاراسمپاتیک فضایی برای استراحت ، آرامش و خواب بدن ایجاد می کنند.

در نهایت ، این شامل یک مورد نویز سفید است که من دوست دارم از آن استفاده کنم و می تواند از هرگونه سر و صدا که ممکن است خواب شما را مختل کند جلوگیری کند.

5. از مانیتور خواب و فعالیت استفاده کنید

من مدتی است که از حلقه Oura استفاده می کنم و به من کمک می کند تا مراحلی را که بر می دارم و نحوه تاثیر آن بر کیفیت خواب و آمادگی روز بعدم را پیگیری کنم.

مانند دیگر بدنسازان ، حلقه Oura به برنامه ای متصل می شود که به شما آمادگی بیشتری می بخشد ، میزان خواب و میزان فعالیت شما.

خواب سنگین ، خواب REM ، خواب سبک ، زمان خواب و بینایی ضربان قلب در شب به شما کمک می کند تا کیفیت خواب خود را درک کرده و راهنمای خواب شخصی را ارائه دهید.

خواب خوب با سلامت ، بهزیستی روانی و حتی اجتناب از بیماریهای مزمن جدی مرتبط است ، بنابراین استفاده از مانیتور خواب برای اطمینان از استراحت کافی عاقلانه نیست.

من همچنین شخصاً دوست دارم به جای یک ساعت بزرگ که معمولی برای اکثر مانیتورها است ، یک انگشت کوچک مانند انگشتر روی انگشت شما پوشیده شود.

6. چراغ نمک دریایی و شمع مومی

اگر نور طبیعی زیادی دارید ، از آن استفاده کنید! نور طبیعی می تواند بسیار مسالمت آمیز باشد.

پس از غروب آفتاب ، همه چراغ های آبی را خاموش کرده و چراغ ها را روشن می کنیم شمع های مومی (که بسیار قدیمی به نظر می رسد اما شگفت انگیز و دوست داشتنی است!). یا آن را روشن می کنیم فانوس های نمک دریا این یک رنگ قهوه ای گرم خوب است که مستلزم استراحت است.

7. پتوهای سنگین

به من میل کن یک پتو سنگین این بخشی از برنامه روزانه من برای کاهش استرس است.

مطالعات نشان داده است که فضاهای باز از اضطراب ، بی خوابی ، افسردگی و حتی بیماری های روانی پشتیبانی می کند.

پتوهای وزنه دار در سبک ها و وزن های گوناگونی عرضه می شوند تا بتوانید احساس حمایت کنید و همچنین استایلی متناسب با زیبایی شما داشته باشید. من او را دوست دارم بیارابی، که 15-25 پوند قیمت دارد و از پنبه ارگانیک دارای گواهینامه GOTS ساخته شده است ، که نه تنها برای سلامتی و محیط شما مفید است ، بلکه استفاده از آن در تمام طول سال را لذت بخش تر می کند ، زیرا در گرمای شدید خیلی گرم نیست. ماه ها.

8. پد خواب سرد

قرار گرفتن در دمای مناسب برای خواب خوب (65 درجه مناسب) مهم است.

در حقیقت، درس دریافت که دمای اتاق یکی از مهمترین عوامل برای رسیدن به خواب بهتر است و مطالعه دیگر نشان داد که بسیاری از افراد در طول تابستان زمانی که خنک نگه داشتن اتاق کار دشوارتری است ، سبک های غیرمعمولی از خواب را پیدا کردند.

تابستان تنسی گرم و سرما سرد است ، بنابراین ما به راهی برای حمایت از خواب و تابستان خود نیاز داشتیم ، و سیستم خواب OOLER با Chili Cool Mesh particularly بسیار مفید بوده است. برای تخفیف 25 درصدی می توانید از شماره chilipad25 استفاده کنید!

این تخت خواب روی تخت شما می رود و می توانید درجه حرارت را از 55 درجه تا 115 درجه برای خواب در هر فصلی کنترل کنید.

هرکسی می تواند درجه حرارت خود را کنترل کند ، بنابراین اگر فردی کمی گرمتر یا خنک تر از دیگران دوست دارد ، دقیقاً درست است ، که برای ما عالی است!

دیدگاهتان را بنویسید