بهترین ایده های غذا و میان وعده


تغذیه جوانان می تواند مشکل باشد! در اینجا نکاتی درباره تنقلات و غذای نوجوانان و همچنین راهکارهایی برای ایمن نگه داشتن آنها آمده است.

دوست پسر من اخیراً در آشپزخانه پرسه می زد ، در یخچال ، فریزر و درهای کمد را باز می کرد ، وقتی چیزی را گفت که احساس گرسنگی نوجوانان را در خانه به ارمغان آورد: “آنچه اتفاق می افتد این است که من گرسنه هستم ، بنابراین چیزی می خورم و احساس سیری می کنم. 10 دقیقه بعد دوباره گرسنه می شوم و چیزی نخورده ام و این برای همیشه و برای همیشه برمی گردد. “

افزایش اشتهای جوانان شوخی نیست. و تغذیه جوانان می تواند مشکل باشد. همیشه نمی توان اطمینان داد که نوجوان شما گرسنگی خود را با غذاهای مغذی (به ویژه) برطرف می کند.

شما همچنین می توانید دوست داشته باشید: 100+ میان وعده سالم برای جوانانی که همیشه گرسنه هستند

مواد مغذی نوجوانان تقاضای زیادی دارند

بر اساس جدیدترین ، بین همه کودکان ، کیفیت تغذیه بین 14 تا 18 سال پایین ترین است راهنمای تغذیه برای آمریکایی هابه این یعنی آنها در خطر عدم دریافت مواد مغذی مورد نیاز خود هستندبه در اینجا برخی از مواد مغذی که جوانان ممکن است فاقد آنها باشند ، آورده شده است. بر اساس گزارش علمیمنابع غذایی اضافی که می تواند به رفع شکاف کمک کند:

  • ثروت (دختران): غلات غنی شده ، لوبیا ، عدس ، گوشت گاو ، توفو
  • پروتئین (دختران): لوبیا ، کینوا ، ماست ، گوشت گاو ، توفو
  • فولات (دختران): غلات تصفیه شده ، اسفناج ، کلم بروکلی ، پرتقال ، موز
  • ویتامین ها B6 (دختران): نخود ، سیب زمینی ، گوشت گاو ، مرغ ، پنیر قصر
  • ویتامین B12 (دختران): مخمر تغذیه ای، ماهی قزل آلا ، گوشت گاو ، شیر ، ماست
  • فسفر (دختران و پسران): ماست ، پنیر ، عدس ، بادام زمینی ، برنج قهوه ای
  • منیزیم (دختران و پسران): دانه های چیا ، بادام ، ادامام ، کره بادام زمینی ، سیب زمینی
  • کولین (دختران و پسران): تخم مرغ ، گوشت گاو ، مرغ ، لوبیا ، جوانه بروکسل

چرا تغذیه جوانان می تواند مشکل باشد

چرا کیفیت تغذیه در بین جوانان بسیار پایین است؟ اگرچه تمایل آنها بسیار زیاد است ، اما تعدادی از چیزها در حال برنامه ریزی هستند تا به دست آوردن آنچه را که نیاز دارند برای آنها دشوار کند:

  • آزادی بیشتر: آنها تصمیمات غذایی بیشتری را به تنهایی و با پول شخصی خود می گیرند – و این انتخاب ها اغلب تحت تأثیر غذای دوستانشان نیز است.
  • حراجی: فست فودها ، نوشابه ها و شیرینی ها همگی به نوجوانان فروخته می شوند و همچنین در بسترهای آنلاین که هر روز استفاده می کنند.
  • برنامه های شلوغ: بین تکالیف ، ورزش ، باشگاه ها و زندگی اجتماعی ، جوانان تقاضای کمتری دارند و می توانند بنشینند و غذا و میان وعده بخورند. این بدان معناست که غذاهای ساده تری برای چیدن و رفتن وجود دارد.

7 ایده برای تغذیه نوجوانان

سال گذشته من قدم هایی برداشتم تا انتخاب غذاهای مغذی برای نوجوانم در خانه آسان تر و آسان تر شود. اسمشو گذاشتم “عملیات: تغذیه جوانان گرسنه“در اینجا مجموعه ای از این نظرات است – امیدوارم آنها نیز به شما کمک کنند!

1. صبحانه فریزر یا ساندویچ صبحانه Burritos

ساندویچ صبحانه

یک گروه بزرگ تشکیل دهید تا وارد فریزر شوند و دوباره برای یک صبحانه ، ناهار یا میان وعده ساده و خوشمزه گرم شوند. در اینجا طرز تهیه یکی از این ساندویچ های آرایش قبل از صبحانه آورده شده است (این پست شامل دستورالعمل هایی برای گرم کردن آنها نیز می باشد). شما می توانید همین کار را با بوریتو انجام دهید. اینها با تخم مرغ ، سوسیس ، پنیر و دیگر فلفل های پخته شده پر می شوند.

2. مخلوط کوزه ها

یک شیشه را با ترکیبی از آجیل ، دانه ها ، میوه های خشک ، تکه های غلات ، چیپس شکلات ، گرانولا ، پاستیل ، پاپ کورن یا هر چیز دیگری که بچه های شما دوست دارند پر کنید. آنها هنگام اعتصاب غذا می توانند کمی مخلوط پر کننده را تکان دهند.

3. ناهارهای آماده شده

غذای اضافی برای شام درست کنید و آن را به ظروف گرم و سرو تقسیم کنید (من وسایلم را در Costco پیدا کردم اما این ظروف شیشه ای غذا درست نگاه کن). آیا نیاز به نمای ناهار بهتر برای نوجوانان دارید؟ نگاه کن 40 ایده ناهار آسان برای بچه ها در خانه

4. میله حلال + نیش تنقلات

شکلات آجیل بدون آجیل

یکشنبه گروهی تشکیل دهید تا نوجوان شما بتواند تمام هفته آنها را جمع کند. این دستور العمل های مورد تایید کودکان را بررسی کنید:

5. Select-Me-Up Plate

گاهی اوقات به نوزادم غذا می دهم ، فکر می کنم گرسنه است (معمولاً او). من سال گذشته زمانی که بچه هایم در حال تحصیل آنلاین در مدرسه بودند ، شروع به ساختن «بشقاب بگیر» کردم. این بشقاب ترکیبی از پروتئین ، کربوهیدرات و چربی است و شامل موادی مانند پنیر ، پنیر ، آجیل ، میوه ها و سبزیجات است. این در اصل یک میان وعده مغذی کوچک روی یک بشقاب است – با نامی سرگرم کننده.

6. بسته اسموتی

مواد تشکیل دهنده اسموتی روی یک کیسه قابل استفاده مجدد

با جمع آوری کیف ها (زیپ تاپ یا.) نرم کردن را برای نوجوان خود آسان کنید کیسه هایی که می توان از آنها استفاده کرد) و همه چیز به جز مایع. کودک شما می تواند محتویات را در مخلوط کن بریزید و شیر (شیر یا غیر لبنی) و عروسک ماست به آن اضافه کنید. یا مکعب های ماست را فریز کنید تا داخل جیب های نرم شما قرار گیرد (در اینجا یک سینی مکعبی با مقدار غذای من است و من آن را دوست دارم) تلاش زیاد برای دوست پسر خسته شما؟ به آرامی مخلوط کرده و داخل آن بریزید مه یخ مانند اینها یخ زدن

7. غذای بسته بندی شده راضی

با وجود آنچه ممکن است شنیده باشید ، خرید غذا در بسته ها اشکالی ندارد. من نمی دانم چگونه کسی می تواند نوجوانان را در خانه داشته باشد و بسته های غذایی ذخیره نکند! (من دوست دارم قفسه های جامد را در یک ظرف در پیشخوان تعادل دهم تا دید و چیدن آنها راحت تر شود.) در اینجا چند پیشنهاد برای بسته بندی غذاهای سالم برای نوجوانان آورده شده است:

  • بوریتو های حفظ شده
  • وافل یخ زده
  • همبرگر و گوشت گاو
  • چوب پنیر
  • ماست
  • میله ها (ما Perfect و Clif را دوست داریم)
  • دروگرهای کامل (ما عاشق تریسوتی و واسا هستیم)
  • گرانولا (برای ترکیب دلخواه یا تهیه پاراف ماست)
  • گوشت گاو و سفید
  • میوه های خشک شده و منجمد کنید
  • بادام زمینی و دانه ها
  • غلات سبوس دار (ما عاشق گندم آسیاب شده Cheerios هستیم)
  • بسته های بلغور جو دوسر
  • بسته های کره کره و دانه ها
  • فنجان میوه (پر از آب میوه)
  • چوب های هوموس و گواکامول
  • شیر نوزاد
  • جعبه جامد از شیر شفاف و خوشمزه

من عضو برنامه شرکای خدمات خدمات آمازون هستم ، یک برنامه تبلیغاتی شرکتی که به منظور ایجاد راهی برای کسب هزینه با پیوند به Amazon.com و وب سایتهای پیوندی طراحی شده است.



دیدگاهتان را بنویسید