بهترین دستور العمل برای پوشیدن الهه سبز


این بهترین دستور العمل برای پوشیدن یک زن سبز سبز است که طعم زیادی به هر چیزی که می پوشید ، می بخشد.

تغذیه مناسب باید متراکم و مغذی باشد!

یکی از ویژگیهای منحصر به فرد حوضه پنجم ما برای ایجاد رژیم غذایی مغذی ، ماده طعم دهنده است که شامل افزودن موادی است که به طعم و مزه غذای شما کمک می کند و همچنین سس ، لباس ، ادویه جات و گیاهان.

تهیه شده با گیاهان تازه ، ماست دلخواه ، آووکادو یا تاهینی ، روغن زیتون و پیاز سبز – این دستور العمل الهه سبز به خورش ، پودر ، سس ، ماریناد و خورش مورد علاقه شما برای فصل تابستان تبدیل می شود.

برای آشپزی گروهی مناسب است و به مدت یک هفته به روش های مختلف استفاده می شود.

نحوه استفاده از این لباس برای الهه Dress Up

البته می توانید از لباس سبز زنانه به عنوان سس سالاد استفاده کنید ، اما می توانید با استفاده از آن به عنوان یک ساندویچ پهن ، مخلوط در یک کاسه تغذیه ، آغشته به سبزیجات بو داده یا خام ، روی سرآشپزها ، سس ماهی سرخ شده ، مرغ استفاده کنید. ، یا توفو بو داده این امکانات بی پایان است و همچنین می توانید یک گیاه دیگر را با گیاه دیگری جایگزین کنید اگر به سادگی به چیزی کاهش یافته اید یا شوید / جعفری / نعناع در خانه ندارید.

https://www.youtube.com/watch؟v=ExT0D1kI5BA

مرکز مرکز اولیه مرکز

اگر در انجمن NS و رویکرد ما در اینجا تازه کار هستید ، Basic Five فرآیند و سیستم ساده من است تا مطمئن شوید که بدن خود را با رژیم غذایی متعادل تغذیه می کنید تا از هوس ها جلوگیری کنید ، با استرس مبارزه کنید ، خود را درست تغذیه کنید و از آنچه می خورید لذت ببرید.

در صورت عدم نیاز به درمان ، هیچ موجودی درگیر نیست ، نیازی به نظارت نیست و نیازی به حذف هیچ گروه غذایی نیست. اصل پنجم مربوط به فروتنی ، تعادل و توانایی به کارگیری این سیستم در عمل در زندگی واقعی شما است.

جی! علت طعم چیست؟

آنچه ما علت طعم می نامیم بخشی منحصر به فرد از فلسفه غذایی ما در مسیر تغذیه ذهنی است – هدف این است که از تغذیه و دلیل لذت بردن از غذا تجلیل کنیم.

غذا مقوی است و همچنین راحت!

یک راه آسان برای به خاطر سپردن نحوه استفاده از مقاله طعم این است که بررسی کنید آیا پنج طعم در دسترس دارید ، اینها عبارتند از: شیرین ، شور ، ترش ، تلخ و ترش.

طعم شیرین آن می تواند از نشاسته قند در رژیم غذایی شما باشد ، نمک می تواند از نمک یا حتی جلبک دریایی یا چیزهایی مانند کرفس که طعم شور دارند ، سرکه می تواند از چیزهایی مانند آب لیمو تازه یا تمر هندی ، قوطی تلخ از مواردی مانند سبز ، آروگولا ، سبزی قاصدک ، انگور و امامی می توانند از قارچ ، سس سویا و میسو تهیه شوند.

یکی از رایج ترین مکالمات مشتریان من در مورد آشپزی ، تنظیم یا عدم استفاده از گیاهان تازه در آشپزی در خانه است! همیشه تعجب آور است ، اما بسیار رایج است که اکثر ما به افزودن گیاهان تازه به آشپزی فکر نمی کنیم ، این دستور غذا را کاملاً از طعم ، ترکیب ، افزودن مواد مغذی تغییر می دهد.

ترکیب طعم ، بافت و عطر ، گیاهان تازه یک پارچه غذایی خوشمزه و متعادل هستند. اگرچه این یک افزودنی داوطلبانه به چندین دستور غذا است ، گیاهان آخرین لکه هستند که همه مواد را به هم متصل می کند!

جی! گیاهان فواید سلامتی دارند؟

آره! بله ، گیاهان سرتاسر سرشار از مواد مغذی هستند و برخی از آنها مزایای بسیار منحصر به فردی برای سلامتی دارند.

گیاهان همچنین دارای طیف وسیعی از مواد مغذی از ویتامین ها ، آنتی اکسیدان ها تا مواد معدنی هستند. مهم نیست چقدر غذا می خورید ، افزودن سبزی به غذاهای شما می تواند راهی برای افزودن طعم و تغذیه به راحتی باشد.

گیاهان یکی از ساده ترین اقلام غذایی برای شروع رشد در خانه هستند و برای فضاهای کوچک و بزرگ مانند آن بسیار مناسب است. شما می توانید راهنمای دوست مبتدی ما را در مورد چگونگی راه اندازی باغ خانگی (حتی اگر فضای محدودی دارید) بخوانید!

بتاکاروتن

جعفری همچنین منبع خوبی از بتاکاروتن است که به کاهش خطر حمله قلبی ، سکته مغزی و دیابت کمک می کند.

نعناع

به عنوان مثال ، نعناع به تقویت عملکرد مغز و خلق و خو کمک می کند ، مطالعات همچنین نشان داده است که نعناع می تواند به کاهش مشکلات گوارشی مانند ناراحتی معده ، نفخ ، گاز و اسهال کمک کند. نعنا منبع غنی از آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی گیاهی است که می تواند به کاهش استرس اکسیداتیو و التهاب کمک کند.

ویتامین سی

گیاهان خالص مورد استفاده در این دستور غذا برای چای سبز عبارتند از شوید ، جعفری و نعناع. همه آنها دارای ویژگی های منحصر به فرد خود در مورد مواد مغذی هستند ، به عنوان مثال جعفری را مصرف می کنیم که حاوی ویتامین C است ، که می تواند به سیستم ایمنی ما در جلوگیری از سرماخوردگی پیشگیری از سرطان کمک کند. جعفری همچنین منبع خوبی از بتاکاروتن است که به کاهش خطر حمله قلبی ، سکته مغزی و دیابت کمک می کند.

دیدگاهتان را بنویسید