بهترین راه ها برای کاهش وزن دائمی


در این مقاله ، ما روش هایی را برای حفظ وزن خود در هر زمان برای جلوگیری از مشکلات کاهش وزن برای شما آورده ایم. به خصوص برای افرادی که وزن و تلاش زیادی از دست داده اند و می خواهند وزن خود را به طور منظم حفظ کنند. تحقیقات و گزارشات متخصصان تغذیه نشان می دهد که می توان وزن را همیشه حفظ کرد.

وزن خود را همیشه حفظ کنید

حفظ وزن ثابت با کمک عضله سازی

اولین راه حل ، عضله سازی است. افزایش متابولیسم بدن به ساخت این ماهیچه ها کمک می کند. متابولیسم ماهیچه ها بیشتر از چربی است. حتماً تمرینات عضله سازی را به برنامه روزانه خود اضافه کنید و در طول زمان سخت کار کنید. حتی در 30 دقیقه پیاده روی ، تمرینات روزانه را کنار نگذارید.

جی! آیا گرسنگی بر مدیریت وزن تأثیر می گذارد؟

با احساس گرسنگی مبارزه نکنید ، بلکه خود را سرشار از غذاهای فیبر دار نگه دارید. احساس گرسنگی شما را در وزن ایده آل قرار نداد و به شما آسیب رساند. در طول روز میوه ، سبزیجات و غلات کامل بخورید. همچنین روزانه از محصولات لبنی استفاده کنید. شیر کم چرب علاوه بر اینکه شما را سیر نگه می دارد ، به سلامت استخوان ها نیز کمک می کند (مخصوصاً برای زنانی که زود پوکی استخوان می گیرند).

تاثیر فست فود و شیرینی بر وزن

از وسوسه شدن غذاهای چرب خودداری کنید. مطالعات نشان داده است افرادی که نسبت به فست فودها و شیرینی ها مقاومت بیشتری دارند ، در طولانی مدت تغییر وزن زیادی را تجربه نمی کنند. این روش به معنای کنار گذاشتن غذاها و دسرهای مورد علاقه شما نیست ، بلکه خوردن مقدار کمی از آنها است. در برخی موارد ، اضافه وزن می تواند منجر به فراموشی و سوء تغذیه شود ، بنابراین همیشه به تغذیه و کالری دریافتی توجه کنید. اگر با دقت از احساس گرسنگی و سیری اجتناب کنید ، می توانید به راحتی از این وسوسه ها خلاص شوید.

وزن خود را همیشه حفظ کنید

دریافت کالری

میزان کالری موجود در غذا و میان وعده ها را بیاموزید و همیشه مقدار آن را یکنواخت اندازه بگیرید. از طریق این پیوند ، می توانید مطالب مربوط به میزان کالری دریافتی روزانه برای مردان و زنان را بخوانید. رژیم غذایی خود را برنامه ریزی کنید. برای راحتی بیشتر ، یک ظرف متوسط ​​انتخاب کنید و مقدار غذا را مطابق آن ظرف اندازه گیری کنید تا طبق معمول مزه دار شود.

تأثیر اندازه گیری وزن و وزن بر حفظ وزن

اندازه قسمت های مختلف بدن خود را اندازه بگیرید تا همیشه از تعادل آنها مطلع شوید. این استراتژی به شما کمک می کند تا پاسخ بدن خود را به میزان کالری و غذاهایی که می خورید کنترل کنید. تعداد روزانه مقیاس ها نشان می دهد که چقدر در حفظ وزن ایده آل خود موفق بوده اید و انگیزه ای برای ادامه رشد دارید.

تاثیر خوردن صبحانه بر حفظ وزن

همانطور که مدتهاست شنیده ایم صبحانه مهمترین غذای روز است. صبحانه را حذف نکنید و یک صبحانه کامل بخورید.

مراقب تعادل خود باشید!

اگر به وزن خود اهمیت ندهید ، دچار چاقی و بیماری های مربوط به سن می شوید ، زیرا متابولیسم بدن کند می شود. عوامل مختلفی مانند جنسیت ، سن ، ژنتیک ، شیوه زندگی ، برنامه خواب و فرهنگ بر تغییرات وزن تأثیر می گذارد.

دیدگاهتان را بنویسید