بهترین قرص های مقطعی || مکمل پیشرفته برای ورزشکاران CrossFit®


بهترین قرص ها برای ورزش های متقابل مناسب / مکمل های برتر برای ورزشکاران مناسب

تمرینات مقطعی باعث ضربان قلب شما می شود. استفاده کنید مکمل برتر برای ورزشکاران fit cross این می تواند به سفر شما کمک کند و آن را به سطح بعدی برساند. پیدا کردن کسی در این زمینه دشوار است کراس فیت او چیزی نشنیده است. و جای تعجب نیست – CrossFit several از چندین سبک تشکیل شده است که از چندین سیستم انرژی استفاده می کنند ، که برای مخاطبان وسیع بسیار جذاب است. بسیاری از تمرینات نیاز به تلاش زیادی دارد تا شرکت کنندگان احساس خستگی و جراحت کنند. اگر می خواهید عملکرد و روند بازیابی خود را جدی بگیرید ، آن را جدی بگیرید بهترین قرص برای ورزش مناسب آن مهم است.

حتما بخوانید: ورزش کراس فیت چیست؟

هرچه سریعتر و م effectivelyثرتر از این جلسات آموزشی وحشیانه بهبود یابید ، شانس شما برای بهبود آموزش بیشتر می شود. البته ، چیزی به نام تغذیه مناسب وجود ندارد که به شما در رسیدن به اهداف شما کمک کند ، اما برخی مکمل ها ممکن است این مزیت اندک را به شما بدهند. در زیر لیستی از بهترین مکمل ها برای کمک به شما در راه رسیدن به سطح بعدی آمده است.

بهترین قرص برای ورزشکاران مناسب

کراتین

Creature نه تنها یکی از محبوب ترین مکمل های ورزشی در بین ورزشکاران است ، بلکه یکی از م mostثرترین آنها نیز می باشد بهترین قرص ها برای ورزشکاران مناسب در نظر گرفته شده است. تحقیقات کامل اثرات آن بر قدرت عضلات ، بازیابی بین تمرینات و سطح مقطع بافت ماهیچه ای (پیکسل) را مستند کرده است. تحقیقات اخیر همچنین نشان داده است که این مکمل می تواند به استقامت قلبی عروقی و همچنین استقامت ماهیچه ها کمک کند. این رویای دونده کراس کانتری است.

در صورت نیاز: 3 تا 5 گرم قبل و بعد از تمرین در روزهای تمرین و 3 تا 5 گرم با اولین وعده غذایی خود در روزهای بدون تمرین مصرف کنید.

بتا آلانین یک مکمل عالی برای ورزشکاران مناسب است

این اسید آمینه به عنوان یک شارژر اصلی برای بافت ماهیچه ای عمل می کند و به شما این امکان را می دهد تا از انرژی بیشتری برای ورزش خود استفاده کنید. همچنین می تواند افزایش اسید لاکتیک در ماهیچه ها را به تأخیر اندازد و مدت زمان تمرین را افزایش دهد. شواهدی وجود دارد که در ترکیب با کراتین ، تقریباً بر همه مزایای برابری تأثیر می گذارد!

در صورت نیاز: 2 تا 3 گرم و شیک قبل از تمرین ، ترجیحاً با کراتین.

پروتئین آن

این مکمل با عملکرد سریع پایه ای برای هر بدنساز است و یکی از بهترین مکمل ها برای ورزش تعادل است. پروتئین آن برای هضم سریع برای حمایت از بهبود ماهیچه ها طراحی شده است ، همچنین حاوی توضیحات کاملی از اسیدهای آمینه است که آن را به یک مکمل کامل قبل و بعد از ورزش تبدیل می کند. تحقیقات اخیر همچنین نشان می دهد که می تواند گرسنگی را برای کسانی که به دنبال استفاده از آن برای اهداف کاهش وزن هستند اندکی کاهش دهد.

در صورت نیاز: عمدتا به عنوان مکمل قبل (20 تا 30 گرم) و بعد از تمرین (30 تا 40 گرم) برای کمک به بهبود بعد از ورزش استفاده می شود. شما می توانید پروتئین آن را در هر جایی از رژیم غذایی خود به عنوان مکمل برتر برای ورزشکاران مناسب نگه دارید. برای کسانی که صبح زود (20 تا 30 گرم) را ترک می کنند نه تنها برای راحتی ، بلکه سطح کورتیزول پس از بیدار شدن نیز کاهش می یابد.

مکمل تمرینی کامل: ال کارنیتین

کارنیتین (همچنین ال کارنیتین) همچنین می تواند بهترین دوست CrossFitter باشد. این اسید آمینه به تبدیل اسیدهای چرب به انرژی کمک می کند تا بتوانید طولانی تر و سخت تر تمرین کنید. کارنیتین موجود در گوشت گاو ، گوسفند ، شیر و آووکادو ، در میان سایر غذاها ، می تواند کمک بزرگی در تلاش شما برای رسیدن به سطح بعدی باشد.

در صورت نیاز: 1 تا 2 گرم دو بار در روز نزدیک زمان ورزش مصرف کنید!

منیزیم و روی

این دو ماده معدنی دارای مزایای زیادی هستند ، از جمله روی ، که به ترمیم و بازسازی بافت کمک می کند ، و منیزیم ، که به سیستم عصبی کمک می کند تا استراحت بهتری داشته باشد و پس از آن ، خواب آرام داشته باشد. هر دو به سرعت بعد از تمرینات سنگین بهبود می یابند و استراحت با کیفیت را بهبود می بخشند ، بنابراین این دو مکمل بهترین قرص برای ورزش مناسب در نظر گرفته می شوند.

در صورت نیاز: برای جذب خوب و اجتناب از سایر تداخلات ویتامین و مواد معدنی ، این دو را قبل از خواب با معده خالی مصرف کنید و از دوز توصیه شده توسط سازنده پیروی کنید.

برترین قرص های معدنی / معدنی برای ورزشکاران کراس فیت

در حقیقت ، مصرف ویتامین ها / مواد معدنی خوب به عنوان احتیاط می تواند به شما “بیمه” بدهد که ممکن است در جلسات ورزشی بسیار سخت مورد نیاز باشد. برای این شرایط سخت ورزشی ، ویتامین ها / مواد معدنی برای پر کردن مواد مغذی ضروری بدن مهم هستند ، بنابراین می تواند به خوبی عمل کند و عملکرد ورزشی روزانه شما را افزایش داده و هرگونه کاستی ناشی از سوء تغذیه را برطرف کند. به

در صورت نیاز: یک مولتی ویتامین / مواد معدنی خوب به عنوان بهترین مکمل برای تمرینات مرزی در پایان روز با آخرین وعده غذایی خود مصرف کنید. به این ترتیب ، در طول خواب ، بدن شما مصالح ساختمانی مناسب را برای ترمیم ، رشد و آماده شدن برای دوره بعدی پیش رو خواهد داشت!

حتما بخوانید: جزئیات کامل بازی های مناسب

برنامه مکمل پیشرفته برای ورزشکاران واجد شرایط

دسترسی توصیه می شود ساعت چند و چقدر؟
کراتین 3-5 گرم قبل و بعد از تمرین و 3-5 گرم با اولین وعده غذایی خود در روزهای بدون تمرین
بتا آلانین 2-3 گرم قبل از ورزش
پروتئین آن 20-30 گرم قبل از ورزش ، 30-40 گرم پس از ورزش و گاهی اوقات شما در رژیم غذایی عمومی نخواهید بود
ال کارنیتینی 1-2 گرم قبل و بعد از ورزش
منیزیم 450 میلی گرم در شب
روی 30 میلی گرم در شب
مولتی ویتامین / مواد معدنی محصولی را پیدا کنید که 100٪ مواد مغذی ضروری در شب داشته باشد

سوالات متداول در مورد بهترین مکمل ها برای ورزشکاران مناسب

من خواندم که هنگام استفاده از کراتین باید مرحله “بارگیری” را انجام دهید. جی! این درست است و اگر چنین است ، چقدر؟

قبلاً توصیه می شد که روزانه 20 گرم کراتین به مدت یک هفته مصرف کنید و سپس دوز “نگهدارنده” را چند هفته بعد ادامه دهید. با این حال ، تحقیقات نشان داده است که شروع دوز نگهدارنده 3-5 گرم قبل و بعد از ورزش نتایج مشابهی در پایان چندین مطالعه دارد. این کار نه تنها در دراز مدت در هزینه شما صرفه جویی می کند ، بلکه سیستم گوارش شما را نیز کاهش می دهد!

گاهی چند دقیقه پس از مصرف بتا آلانین احساس سوزش در پوست ایجاد می شود. دلیلش چی است؟

یکی از دلایل ممکن است اتصال بتا آلانین به گیرنده های عصبی باشد که به طور تصادفی باعث آتش سوزی شده و باعث می شود احساس سوزش کنید. علت احتمالی دیگر (شاید علاوه بر اثر عصبی) این است که جریان خون را به مویرگهای فوقانی افزایش می دهد و منجر به قرمزی پوست می شود. اینها عوارض جانبی کاملاً بی ضرری هستند که ممکن است با استفاده طولانی مدت برطرف شوند یا نشوند!

تغذیه خوبی دارم جی! آیا کسی مثل من به مکمل های معدنی / معدنی نیاز دارد؟

در یک کلام بله! حتی برخی از متعادل ترین رژیم ها به “بیمه” کمی مانند سیستم مکمل معدنی / معدنی در حین ورزش شدید در بیشتر روزهای هفته نیاز دارند. همچنین ، رژیم متعادل شما می تواند به دلیل تغییرات در برنامه ، دوره های استرس زیاد در محل کار و / یا تغییر شیوه زندگی ، و در نتیجه فشار بر رژیم غذایی شما ، همیشه تأثیر منفی بگذارد!

به عنوان یک ورزشکار دارای اضافه وزن ، هدف من ساختن بیش از حد عضله نیست. چرا من به پروتئین اضافی در سیستم پروتئین نیاز دارم؟

پروتئین نه تنها به عضله سازی کمک می کند ، بلکه به بسیاری از عملکردها و همچنین تولید و تنظیم انرژی کمک می کند ، سایر بافتهای حیاتی را که در حین ورزش تخلیه می شوند ، پر می کند و به روند بازیابی بین تمرینات کمک می کند. علاوه بر این ، پروتئین آن یک پروتئین سریع هضم است که بدن را قادر می سازد تا روند بهبودی را به سرعت آغاز کند.

جی! مصرف ZMA برابر با کنار گذاشتن منیزیم و روی است؟

آره! با این حال ، اکثر محصولات ZMA حاوی 10 میلی گرم ویتامین B6 هستند. B6 باعث آرامش می شود و محیط بهتری را برای روی و منیزیم فراهم می کند تا بتوانند کار خود را انجام دهند. اما بله ، خرید محصولات مختلف نیز مثر است. اطمینان حاصل کنید که یک محصول معتبر خریداری کرده اید!

برای مشاهده نسخه های مرتبط این مقاله ، به صفحه بروید قرص های بدنسازی و سایر نسخه های موجود در صفحه را مشاهده کنید وبلاگ کیمیاگری دیدن.

دیدگاهتان را بنویسید