تمایل به کاهش وزن چگونه اراده خود را برای کاهش وزن تقویت کنیم


شما همچنین می خواهید وزن کم کنید ، اما قصد کاهش وزن ندارید؟ این بزرگترین مشکل ماست. تغییر در نوع غذایی که می خوریم ، تغییر در شیوه زندگی و مهمتر از همه ، در دسترس بودن انواع مختلف غذا ، ما را بر آن داشته تا هر روز بیشتر بخوریم. اما واقعیت این است که ما اضافه وزن داریم اما اراده ای برای کاهش وزن نداریم. راه حل چیست؟ اگر می خواهید بدانید چگونه اراده ای قوی برای کاهش وزن داشته باشید ، خواندن این مقاله را از دست ندهید.

چگونه اراده کاهش وزن را تقویت کنیم؟

کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود. به منظور تقویت اراده برای کاهش وزن ، همه مسائل روحی و تغذیه ای یا انواع تغذیه و حتی شیوه زندگی باید تغییر کند. و تغییر همیشه سخت است. مگر اینکه با برنامه ریزی درست این کار را انجام دهیم.

تغذیه مناسب و همچنین انگیزه عالی برای کاهش وزن مهم است. اول از همه ، باید این س questionsالات را از خود بپرسیم: چه نوع غذایی می خوریم؟ جی! چگونه این غذا را تهیه کنیم؟ چقدر می خوریم؟ آیا ما پر از انواع غذا هستیم؟ آیا وقتی سیر هستیم غذا می خوریم؟

اراده برای کاهش وزن

با پاسخ به این سوالات ، ما در واقع همه چیز را که مربوط به رژیم غذایی ما است بررسی می کنیم. پاسخ های ما نشان می دهد که مشکلات شما کجاست. وقتی متوجه می شویم که در کجا ضعیف هستیم ، در وسط قرار داریم و می توانیم روی آن کار کنیم. بنابراین ، افزایش اراده برای کاهش وزن با ضعیف شدن شروع می شود. بنابراین اگر نقطه ضعفی پیدا کردیم ، اکنون چه می کنیم؟

کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود.

راههای تقویت اراده برای کاهش وزن

همانطور که در بالا ذکر شد ، شروع و رعایت یک برنامه کاهش وزن خوب کار ساده ای نیست. اما خوشبختانه راه هایی برای تقویت کاهش وزن وجود دارد که به شما در رسیدن به وزن ایده آل کمک می کند. برخی از این روشها در زیر مورد بحث قرار گرفته است.

ذکر کنید که چرا می خواهید وزن کم کنید

دلایلی را که باعث کاهش وزن می شود ثبت کنید. چرا شما این کار را انجام میدهید؟ زیرا نوشتن شما را متعهد به کاهش وزن در ذهن می کند. این چیز به ظاهر ساده الهام بخش است. شما باید این دلایل را روزانه بخوانید تا بتوانید در مواقع وسوسه و تمایل به کاهش وزن ضعیف باشید. این عوامل می توانند از پیشگیری از دیابت گرفته تا افزایش اعتماد به نفس به هر دلیلی که برای شما مهم است و چرا می خواهید وزن خود را کاهش دهید ، باشد.

انتظارات واقع بینانه داشته باشید

گاهی اوقات مسئله نداشتن اراده قوی برای کاهش وزن نیست. نتیجه این است که آنچه ما از کاهش وزن انتظار داریم انتظارات غیرواقعی است. اگر به عنوان مثال وزن شما 120 کیلوگرم است و می خواهید به 70 کیلوگرم برسید ، آیا اینطور است؟ آیا این کار ظرف یک ماه امکان پذیر است؟ اهداف دست نیافتنی منجر به سرخوردگی می شود. و احساس ناامیدی باعث می شود با خودمان بگوییم چرا نمی خواهم وزن کم کنم! و در نتیجه ، واضح است که شما رژیم های کاهش وزن را کنار می گذارید.

اراده برای کاهش وزن

یاد بگیرید که بدن خود را دوست داشته باشید و برای آن ارزش قائل شوید

صدها مطالعه نشان می دهد افرادی که بدن خود را دوست ندارند کمی وزن خود را کاهش می دهند. بنابراین علاوه بر تمام کارهایی که باید برای تقویت اراده برای کاهش وزن انجام دهید ، باید عشق به بدن را نیز بیاموزید. فردی که بدن خود را دوست دارد مطمئناً کاری نمی کند که سلامتی او را به خطر بیندازد. بدن ما چه بخواهیم و چه نخواهیم همیشه با ماست. چرا آن را دوست ندارید و به خوبی از آن مراقبت می کنید! اما چگونه بدن خود را دوست داریم؟

متخصصان روشهای زیر را پیشنهاد کرده اند:

  • تمرین
  • بیشتر با افراد خوش بین سفر کنید
  • خودتان را با مدل مقایسه نکنید
  • لباس های هم اندازه خود را بچرخانید
  • به آینه نگاه کنید و با صدای بلند آنچه را که در ظاهر خود می پسندید ، بیان کنید

از کسی الگوی خود باشید

داشتن برنامه می تواند به شما کمک کند تا انگیزه خود را برای کاهش وزن حفظ کنید. با این حال ، شما باید انگیزه مناسب را برای خود انتخاب کنید. داشتن یک طرح به شما این امکان را می دهد تا دقیقاً ببینید که می خواهید چگونه به نظر برسید. البته این نیز باید صادق باشد. فردی را که از نظر قد و ظاهر بیشتر دوست دارید به عنوان الگو انتخاب کنید. این کار انگیزه شما را حفظ می کند.

مثبت فکر کنید و مثبت صحبت کنید

هرچه از توانایی های خود اطمینان بیشتری داشته باشید ، در رسیدن به اهداف خود قوی تر خواهید بود. بنابراین ، اراده برای کاهش وزن در شما بیشتر تقویت می شود. علاوه بر این ، هرچه بیشتر در مورد چیزی صحبت کنید ، متعهدتر هستید. بنابراین ، وقتی درباره کاهش وزن به طور مثبت صحبت می کنید ، اراده شما قدرت کاهش وزن را دارد.

اراده برای کاهش وزن

تمرینات سرگرم کننده را فراموش نکنید

ورزشهای سرگرم کننده یکی از مهمترین بخشهای کاهش وزن است. نه تنها کالری بیشتری می سوزاند ، بلکه باعث می شود احساس بهتری داشته باشید. بهترین نوع تمرین ، ورزشی است که از انجام آن لذت می برید و همیشه آماده انجام آن هستید. بازی های زیادی وجود دارد که می توانید از انجام آنها لذت ببرید ، اما مهم است که ورزش مورد علاقه خود را انتخاب کنید. با این کار ، از انجام کاری که دوست دارید و کاهش وزن لذت خواهید برد بدون اینکه به کاهش وزن فکر کنید یا اراده خود را برای کاهش وزن تقویت کنید.

از متخصصان کمک بگیرید

گاهی اوقات مهم نیست که چگونه سعی می کنید یا به همه چیز نگاه می کنید تا ببینید چرا نمی خواهید وزن خود را کاهش دهید ، باز هم نتیجه نمی گیرید. در این موارد ، بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید. شاید مشکل مربوط به اراده شما نباشد و از نظر جسمی مشکل داشته باشید. یا ممکن است رژیم یا رژیم غذایی اشتباه را انتخاب کرده باشید که برای شما مناسب نیست. در چنین شرایطی ، کمک گرفتن از متخصص تغذیه بهترین گزینه است. یک متخصص می تواند به شما کمک کند تا به روش صحیح و راحت تر وزن کم کنید و به وزن ایده آل خود برسید.

دیدگاهتان را بنویسید