جی! آیا در شاکیولوژی قند وجود دارد؟


احتمالاً در حال حاضر می دانید که اگر می خواهید سالم و متعادل باشید ، Shakeology می تواند نقش مهمی در دستیابی به این هدف داشته باشد.

این مکمل تغذیه ای عالی با پر کردن کمبودهای تغذیه ای در رژیم غذایی شما با موادی که می توانند برای سلامت کلی شما مفید باشند ، به حمایت از انرژی خوب کمک کند ، و از سلامت دستگاه گوارش شما نیز پشتیبانی می کند.

هنگامی که از Shakeology روزانه می نوشید ، می تواند به شما کمک کند تا یک پایه تغذیه ای خوب ایجاد کنید که باید به اندازه یک برنامه ورزشی بدنی یا تغذیه مناسب با چالش های بزرگ روبرو شوید.

Shakeology شامل انواع مواد مغذی از جمله پروتئین ها ، کربوهیدرات ها ، فیبر ، مواد مغذی گیاهی ، آنتی اکسیدان ها ، آنزیم های گوارشی ، پیش و پروبیوتیک ها ، سازگارها ، ویتامین ها و مواد معدنی است.

اما شاید با خود فکر کنید ، “خوب ، همه چیز عالی به نظر می رسد ، اما در مورد قند چطور؟ ”

این س goodال خوبی است زیرا شواهد کافی وجود دارد که نشان می دهد شکر برای سلامتی شما مفید نیست. بنابراین ، بله ، خوب است که مراقب قند مصرفی روزانه خود باشید.

در اینجا 411 در مورد قند و لرزش شناسی آمده است.

توجه: این متن برای مخاطبان انگلیسی طراحی شده است. برای مشاهده نسخه آمریکایی اینجا را کلیک کنید.

محتوای قندی لرزش شناسی

Shakeology حاوی هفت گرم شکر در هر وعده از مخلوط نیشکر ارگانیک و پودر میوه است. (شکلات وگان مبتنی بر وگان شش گرم در هر وعده دارد.)

به عبارت دیگر ، در یک موز متوسط ​​14 گرم شکر و در یک سیب متوسط ​​19 گرم شکر وجود دارد.

ما Shakeology را با استفاده از یک سیستم طعم دار با دقت انتخاب شده شامل قند و گیاه ارگانیک ، قند کم کالری – استویا ، عصاره ای از برگ گیاه استویا که 150 برابر شیرین تر از شکر است ، ایجاد کردیم.

خودشه.

قاشق شکر ، حبه های شکر

شکر در برابر شیرینی

شیرینی را می توان از طرق مختلف به دست آورد: اول ، شکر وجود دارد که می توانید آن را با عنوان “شکر” در بخش کربوهیدرات کل برچسب – که شامل مواد حاوی شکر و شکر طبیعی از سایر مواد گیاهی موجود در محصول است ، فهرست کنید.

مواد تشکیل دهنده قند به اشکال مختلف از جمله شکر نیشکر ، عسل ، ملاس و مواد پیچیده مانند شربت ذرت با فروکتوز بالا (HFCS) وجود دارد.

شکر را می توان در سایر مواد موجود در محصولات ، مانند شیر خشک پودر ، که حاوی لاکتوز (شکر شیر) و پودر میوه ، که حاوی قند میوه (فروکتوز) است ، یافت.

شکر مغذی است ، به این معنی که حاوی کالری است ، برعکس شیرین کننده های ناسالم ، یعنی ترکیباتی که طعم را اضافه می کنند اما کم کالری هستند.

شیرینی های غیر مغذی شامل شیرین کننده های مصنوعی مانند آسپارتام و سوکرالوز و همچنین شیرین کننده های گیاهی مانند استویا است.

ساده ترین راه برای شیرین کردن فقط افزودن شکر است ، اما این منجر به کالری بیشتر می شود ، که همیشه بهترین راه نیست.

در حالی که شیرینی های غیر مغذی مشکل کالری را حل می کنند ، اما تمایل دارند ویژگی ها و چالش های منحصر به فرد خود را داشته باشند.

بنابراین ، داشتن تعادل طعم ، شیرینی و تغذیه خوب ، اغلب به معنای استفاده از مخلوطی از شکر و شیرین کننده ها است.

توضیحات محتوای قند

برای مشاهده میزان قند در یک محصول ، کادر Nutrition Resolution را که در پشت برچسب قرار دارد ، علامت بزنید ، که برای فهرست بندی شکر موجود در محصول الزامی است.

برخی از محصولات در جلوی بسته بندی خود ادعا می کنند “بدون قند اضافه شده”. اما این بدان معنا نیست که این محصولات کاملاً فاقد قند هستند. این بدان معناست که قند موجود در محصول “شکر افزوده” نیست. در عوض ، شکر در سایر مواد طبیعی است.

شکر می تواند نام های مختلفی داشته باشد ، بنابراین مهم است که راه های دیگر پنهان کردن شکر در لیست مواد تشکیل دهنده ذکر شود:

  • غلظت آب میوه
  • آب نیشکر
  • توربوشارژ
  • شربت مالت
  • جامدات شربت ذرت
  • دکسترین
  • کلماتی که مانند مالتوز ، دکستروز و فروکتوز به پایان می رسند

در بخش “مواد تشکیل دهنده” در برچسب استاندارد مواد غذایی ، آنها به ترتیب بزرگترین و کوچکترین ذکر شده اند.

نکته اصلی

پیروی از رژیم غذایی سالم و متعادل به معنای قطع کامل شکر نیست. با انتخاب درست در غذا ، همچنان می توانید از شیرینی زندگی لذت ببرید!

ویتامین های C ، B6 و B12 به متابولیسم طبیعی آزاد کننده انرژی کمک می کنند.

ǂ کلسیم به عملکرد طبیعی آنزیم های گوارشی کمک می کند.

اوکوااوکوا

دیدگاهتان را بنویسید