جی! خوردن شش وعده غذایی در روز سوخت و ساز بدن شما را افزایش می دهد؟


اکثر مردم ، هنگامی که یک سبک غذایی جدید را شروع می کنند ، از هر 10 نفر 9 نفر با 3 وعده غذایی اصلی و 2 میان وعده یا 3 وعده غذایی اصلی و 3 میان وعده شروع می کنند. چرا؟ زیرا این همان چیزی است که در دنیای سلطه به ما توصیه می شود. با این حال ، ثابت نشده است که این الگوی غذا خوردن بهترین است.

تحقیقات همچنان نشان می دهد که اگر به همان میزان کالری در 24 ساعت مصرف شود ، هیچ تفاوتی بین متابولیسم فردی که در روز ششم غذا می خورد در مقایسه با فردی که در روز سوم غذا می خورد وجود ندارد!

بنابراین چرا باید این ایده را به خود مشغول کرد که “من روزانه شش وعده غذا می خورم تا متابولیسم را تقویت کنم؟” درست است ، بسیاری از مصرف کنندگان قبلاً شنیده اند که “اگر هر 2-3 ساعت غذا نخورید ، بدن شما دچار حالت گرسنگی می شود و به جای استفاده از غذا برای تأمین انرژی ، ذخیره آن را از طریق چربی آغاز می کند.”

اجازه دهید ما در این مورد به شما اطمینان دهیم این کار در کوتاه مدت انجام نمی شود.

پاسخ ساده این که چرا این مبحث اینقدر محبوب شد؟ ترجیحات تغذیه ای و داستانهایی که هرگز نمی میرند!

بگذارید آنچه را که برای بسیاری از مشتریانم در حین کار مشاهده می کنم به شما بگویم:

به نظر می رسد خوردن 3 وعده غذا در روز با میان وعده در صورت نیاز (صبح ، بعد از ظهر یا عصر) از نظر مقابله و کاهش کلی احتمال پرخوری (یا کالری) به خوبی عمل می کند. آره.

واقعیت این است که هر بار که غذا می خوریم ، فرصتی برای پرخوری وجود دارد – مخصوصاً اگر هر روز گرسنه باشیم. اگر در زمان فرصت غذا بخوریم ، تا زمانی که احساس سیری نکنیم (که معمولاً وقتی چند بار یک وعده غذایی بزرگ می خوریم) ، احتمالاً کالری کمتری مصرف می کنیم.

اغلب ، وقتی افراد رژیم غذایی خود را تغییر می دهند ، به ما می گویند که همه آنها در طول روز به غذا فکر می کنند.

چقدر زمان برای غذا یا میان وعده بعدی باقی مانده است؟

جی! آیا باید 2 وعده غذا در طول روز در راه کار به مدت 5 ساعت بخورم و با آن همراه شوم؟

جی! آیا باید گوش در گوش داشته باشم تا بدانم دقیقاً چه موقع غذا بخورم؟

وقتی 3 وعده غذایی بزرگ در طول روز می خوریم اهمیت بیشتری پیدا می کند. این به ما این امکان را می دهد که احساس کنیم “کامل” و “کامل” هستیم نه اینکه فقط آنقدر غذا بخوریم که معده مان را نگه دارد. همچنین آزادی روانی بیشتری در مورد غذا داریم. به این ترتیب ما همیشه در مورد وعده غذایی بعدی فکر نمی کنیم زیرا 6-5 ساعت قبل از شروع گفتن بدنمان فرصت داریم باز گرسنه ام!

این می تواند نمایشی برای شما باشد!

اما این آزادی! مخصوصاً برای کسانی که مدتهاست به “دولت” و “محدودیت” فکر می کنند!

با وجود این ، ما هنوز مشتریان زیادی داریم که احساس می کنند به 3 وعده غذا نیاز دارند عالی و 2-3 میان وعده بخورید. اما اگر همیشه احساس می کنید غذا بر کل روز شما غالب است و به نظر نمی رسد سیر باشید ، می توان ارزش تغییر آن را داشت!

چالش ما برای شما این است:

به جای خوردن وعده های غذایی کوچک در روز ، به وعده های غذایی بزرگتر و یک میان وعده بروید و احساس خود را ببینید! ممکن است تازه متوجه شوید که این ترفند ساده برای شما تغییر دهنده بازی است!

شاد و سلامت باشید.

دیدگاهتان را بنویسید