جی! فلفل دلمه ای برای شما مفید است؟ 4 دلیل برای خوردن بیشتر


فلفل دلمه ای ترد ، ترد و شیرین نرم است.

آنها در آشپزی کم کربوهیدرات محبوب هستند و می توانید آنها را در تمام طول سال در خواربارفروشی خود بیابید (اگرچه در فصل های تابستان و تابستان خوشمزه هستند!). اما آیا فلفل دلمه ای برای شما مفید است؟ آره!

بیایید نگاهی به برخی از فواید فلفل دلمه ای برای سلامتی بیاندازیم و چگونه می توان آنها را با دستور العمل خوشمزه و کم کربوهیدرات تهیه کرد.

فلفل دلمه ای کالری و کربوهیدرات کمی دارد

فلفل دلمه ای قرمز و زرد روی سینی فر پخته می شود

فلفل دلمه ای حاوی 43 کالری و 10 گرم کربوهیدرات است که احتمالاً برای کسانی که می خواهند وزن خود را کاهش دهند خبر خوبی است.

بنابراین ، آیا فلفل دلمه ای به شما وزن می دهد؟ به احتمال زیاد … نه!

بهتر است در رژیم غذایی خود به دنبال جنایتکاران دیگر باشید.

هرگونه غذای اضافی می تواند منجر به افزایش وزن شود ، اما احتمال خوردن بیش از سه عدد فلفل دلمه ای در یک جلسه بسیار نادر است (129 کیلو کالری) ، که تقریباً به جستجوی عادی چیپس سیب زمینی نزدیک است.

و وقتی نوبت به میان وعده های شور مانند چیپس می رسد ، به احتمال زیاد بیش از یک وعده غذا می خورید.

فلفل دلمه ای حاوی مواد مغذی زیادی است

اشتباه نکنید – فلفل دلمه ای ممکن است کالری کمی داشته باشد ، اما سرشار از مواد مغذی است.

آنها حاوی ویتامین A ، C ، B6 و فولات و همچنین پتاسیم و آهن هستند. بنابراین ، سالم ترین فلفل دلمه ای کدام است؟

به گفته بریتانی کرامپ ، MPH ، RD در Savor Nutrition ، “در مورد مکمل ها ، رنگ فلفل دلمه ای شما تفاوت ایجاد می کند.”

فلفل دلمه ای سبز قبل از رسیدن به قرمز انتخاب می شود. فلفل سبز در حال حاضر حاوی 150 درصد از نیاز روزانه شما به ویتامین C است.

فلفل قرمز می تواند 350 درصد از نیازهای روزانه توصیه شده شما را تامین کند.

بیایید کمی عمیق تر جستجو کنیم:

  • میزان مصرف روزانه ویتامین C برای زنان 75 میلی گرم در روز است.
  • برای مردان ، 90 میلی گرم در روز است.
  • هر نوع فلفل دلمه ای بزرگ حاوی 128 میلی گرم ویتامین C است. بنابراین برای زنان 171 درصد از RDA و برای مردان 142 درصد است.

کرامپ می گوید: فلفل دلمه ای قرمز ، زرد و نارنجی از نظر لیکوپن و کاروتنوئیدها بیشتر از فلفل سبز جوان است.

کاروتنوئیدها ترکیبات مشابه آنتی اکسیدان هستند که می توانند از سلول های شما در برابر آسیب اکسیداسیون محافظت کنند.

فلفل دلمه ای منبع خوبی از فیبر است

فلفل قرمز شیرین روی تخته چوبی

فلفل دلمه ای در مقایسه با تعداد کالری هایی که به رژیم غذایی شما اضافه می کنند ، دارای فیبر خوبی است.

خوردن یک فلفل بزرگ و کامل 3.5 گرم فیبر به شما می دهد که به ترتیب 14 و 9 درصد دوز توصیه شده روزانه برای زنان و مردان است.

خوردن فیبر کافی برای کاهش وزن و رفاه کلی بسیار مهم است زیرا به شما کمک می کند تا مدت طولانی احساس سیری کنید و با جلوگیری از یبوست شما را در حالت طبیعی نگه می دارد.

فلفل دلمه ای سبک است و خوردن آن آسان است

چرا فلفل دلمه ای را بر بقیه ترجیح می دهیم؟

کرامپ توضیح می دهد: “اگر ترجیح می دهید از فلفل تند خودداری کنید ، فلفل دلمه ای سبک است و انتخاب خوبی است. برای کسانی که سوزش معده دارند ، فلفل دلمه ای جایگزین مناسبی برای فلفل تند است که می تواند سوزش سر دل را افزایش دهد.”

برخلاف فلفل سیاه ، فلفل دلمه ای حاوی کپسایسین نیست ، ماده ای که به فلفل احساس سوزش می دهد.

3 روش آسان برای پختن فلفل دلمه ای

فلفل دلمه ای

اکنون که این سال مطرح است که “آیا فلفل دلمه ای برای شما مفید است؟” پاسخ داد ، بیایید در مورد نحوه پخت و پز با آنها بحث کنیم.

البته ، می توانید از فلفل دلمه ای تازه و خرد شده روی چوب های میان وعده لذت ببرید ، اما چرا در آشپزخانه خلاقیت بیشتری نشان ندهید؟

1. فلفل دلمه ای پر یا بسته بندی شده

فلفل پر شده می تواند راهی عالی برای بازیافت باقی مانده باشد. زنگ فلفل دلمه ای با پر کردن تخم مرغ ، تخم مرغ ، پنیر ، لوبیا ، برنج یا سایر سبزیجات پخته تهیه می شود.

در واقع ، شما همچنین می توانید این مواد را در فلفل دلمه ای خرد شده بریزید و بپزید.

خلاق باشید – همه چیز در مورد چگونگی خرد کردن فلفل دلمه ای است. چند دستور العمل الهام بخش:

2. فلفل دلمه ای بو داده یا بو داده

شکر موجود در فلفل دلمه ای را کارامل کنید تا طعم بیشتری از سبزیجات دریافت کنید. شما می توانید این را در کوره (دود) یا در فر (سوخته) به دست آورید.

  • برای پختن فلفل دلمه ای ، آنها را به چهار قسمت بریزید ، روی آنها را با یک اسپری پخت و پز بپوشانید و آنها را به مدت 5 تا 10 دقیقه مستقیماً روی توری کبابی قرار دهید.
  • برای سرخ کردن فلفل دلمه ای ، آن را به چهار قسمت بریزید ، روی آن را با یک ظرف نچسب بپوشانید ، مزه دار کنید و در دمای 450 درجه فارنهایت به مدت 15-20 دقیقه بپزید.

از خوردن آن لذت ببرید ، یا از فلفل دلمه ای آب پز به عنوان ماده ای در غذاهای دیگر مانند:

3. فلفل دلمه ای سرخ شده

بگذارید این را بپذیریم – فلفل دلمه ای برای خوب جلوه دادن هر غذای خوشمزه گوشتی و سبزیجات و خوشمزه تر شدن آن ضروری است.

آنها یک پاپ قرمز ، زرد یا نارنجی به دریای سبز و قهوه ای اضافه می کنند.

سیب زمینی سرخ کرده یک گزینه ساده و سالم برای شام است:

آیا به دنبال اطلاعات تغذیه ای حرفه ای تری هستید؟ به BODNutrition.com سر بزنید و با دو برنامه تغذیه ای خود ، 2B Mindset و Fitness Section ، تغذیه سالم را بیاموزید.

دیدگاهتان را بنویسید