در اینجا حقیقت در مورد نوشیدنی های بچه گانه و ورزش آمده است


جی! آیا کودکان باید Gatorade و سایر نوشیدنی های ورزشی بنوشند؟ حقیقت را دریابید!

روز دیگر از مغازه بیرون آمدم و چیزی غیر منتظره روی دوشم داشتم: محفظه بطری های قرمز گاتوراد.

چرا غیر منتظره بود؟ من سالها تلاش کردم تا نوشیدنی ها و آبهای ورزشی را در زمین فوتبال خود تبلیغ کنم و به والدین دیگر نیز در اجتماعات خود کمک کنم. (کتاب تنقلات ورزشی رایگان من را دریافت کنید اگر می خواهید به تغییر فرهنگ تنقلات ورزشی در تیم فرزند خود کمک کنید.)

زیرا بازیکنان pee-wee که 30 دقیقه در ورزشگاه قدم می زنند نیازی به Gatorade ندارند. رقابت تنیس بازان در مسابقات چند ساعته در یک روز گرم؟ آن داستان دیگری است.

جی! نوشیدنی های ورزشی چیست؟

نوشیدنی های ورزشی مانند Gatorade برای ورزشکاران نخبه و استقامتی طراحی شده اند تا ترکیبی از رطوبت سریع و جایگزینی کربن و الکترولیت در حین تمرین را فراهم کنند. مواد اصلی تشکیل دهنده نوشیدنی های ورزشی عبارتند از:

  • اب: جلوگیری از کم آبی بدن
  • من در انواع خاصی از قند اضافه شده: برای تقویت عضلات در حین ورزش ، سطح قند خون را متعادل نگه دارید و آن را سالم نگه دارید
  • الکترولیت مانند سدیم و پتاسیم: جایگزینی مواد معدنی از دست رفته از طریق عرق (سدیم طعم را نیز اضافه می کند)

جی! گاتوراد یک نوشیدنی انرژی زاست؟

اگرچه گاهی اوقات با مصرف کنندگان مخلوط می شود ، اما نوشیدنی های ورزشی مانند نوشیدنی های انرژی زا نیستند. نوشیدنی های انرژی زا معمولاً حاوی کافئین و سایر محرک ها هستند و برای کودکان مناسب نیستند.

اکثر کودکان نیازی به نوشیدنی های ورزشی ندارند

آنها ممکن است برای ورزشکاران نخبه طراحی شده باشند ، اما نوشیدنی های ورزشی در همه سطوح و نقاط قوت ورزش ها و همچنین ورزش های pee-wee وجود دارد. و بسیاری از کودکان فقط به آنها نیاز ندارند. آنچه به جای آن نیاز دارند: آب زلال.

کالج کودکان آمریکایی در گزارش بالینی خود در مورد نوشیدنی های ورزشی و انرژی زا در سال 2011 می گوید:

“آب همچنین عموماً اولین انتخاب برای آب قبل ، حین و بعد از بسیاری از رژیم های ورزشی است … برای بسیاری از کودکان و نوجوانان ، نیاز روزانه به الکترولیت ها با رژیم متعادل و متعادل به اندازه کافی تامین می شود ؛ ورزش هیچ تاثیری بر روی آبهای آزاد ندارد. . “

کالج کودکان آمریکایی

یافتن الکترولیت سخت نیست

الکترولیت یک ماده خاص و اختصاصی نیست که فقط در نوشیدنی های ورزشی یافت می شود. سدیم و پتاسیم ، که می توانند از طریق عرق از بین بروند ، به راحتی با رژیم غذایی بسیاری از کودکان جایگزین می شود.

وعده های غذایی و میان وعده هایی مانند موز ، نصف ساندویچ ، کیک با پنیر ، یا ماست و میوه می توانند سدیم و پتاسیم را پر کرده و مواد مغذی مانند پروتئین را تأمین کنند.

فروش گمراه کننده است

AAP هشدار می دهد که نوشیدنی های ورزشی و انرژی زا “به دلیل انواع سوء استفاده” به کودکان و نوجوانان فروخته می شود.

این فروش باعث شده است که برخی از والدین بر این باورند که نوشیدنی های ورزشی برای هر نوع رویداد ورزشی ضروری است ، مانند بازی های فوتبال یا بازی های فوتبالی که بیشتر از دویدن و تعریق مستلزم نشستن و انتظار است.

من همچنین از والدین شنیده ام که می گویند اگر بچه ها در هوای گرم ورزش می کنند یا فقط در حیاط پشت خانه با عرق بازی می کنند ، به آنها نیاز دارند.

واقعیت این است که اکثر بچه های ورزشی آنقدر که والدین فکر می کنند از زور استفاده نمی کنند. بیش از نیمی از زمان ورزش جوانان صرف فعالیت های کم تحرک یا کم انرژی می شود، طبق مطالعه ای از دانشگاه مینه سوتابه

بازی ها نوشیدنی ها هاله ای سالم دارند

در یک مطالعه تحقیقی از دانشگاه ییل، بیش از یک چهارم والدین نوشیدنی های ورزشی را “سالم” یا “بسیار سالم” ارزیابی می کنند. این اعتقاد وجود دارد که نوشیدنی های ورزشی برای کودکان بهتر از سایر نوشیدنی های شیرین است.

اما یک بطری 12 اونسی Gatorade هنوز حاوی بیش از پنج قاشق چای خوری شکر افزوده است (این تقریباً به سطحی است که انجمن قلب آمریکا برای کل روز توصیه می کند). نوشیدنی های شیرین مانند نوشابه و نوشیدنی های ورزشی هستند اولین منبع افزودن قند برای کودکان و نوجوانان.

در اینجا مواد تشکیل دهنده روی بطری Gatorade Fruit Punch عبارتند از: آب ، شکر ، دکستروز ، اسید سیتریک ، نمک ، سدیم سدیم ، فسفات منوپاتاسیوم ، نوع غذای بهبودیافته ، فلاویای طبیعی ، گلایسرول استر 40 ، رزین

به عبارت دیگر:

  • دو نوع شکر اضافه شده
  • اسید سیتریک ، که می تواند مینای دندان را بپوشاند
  • رنگ خوراکی مصنوعی
  • امولسیفایرها و تثبیت کننده ها
  • سدیم و پتاسیم که کودکان می توانند با خوردن غذا دریافت کنند

همه اینها مواد تأیید شده و ایمن هستند. اما برای بسیاری از کودکان ، آب ساده فقط بهترین گزینه است.

نوشیدنی های ورزشی می توانند برای دندان ها مضر باشند

ممکن است دلپذیر نباشند ، اما نوشیدنی های ورزشی مانند نوشابه اسیدی هستند. pH اکثر اسیدهای نوشابه 3-4 است (اسید سیتریک اضافه شده می تواند مینای دندان را تمام کند). شکر و اسید موجود در نوشیدنی های ورزشی نیز خطر ایجاد حفره را افزایش می دهند.

جی! چه زمانی نوشیدنی های ورزشی کمک می کنند؟

من کیس گاتوراد را خریدم زیرا تیم پسرم ساعت ها در هوای گرم تنیس بازی می کرد. تنیس یک ورزش قدرتمند است و بچه ها مسابقات زیادی را زیر آفتاب و گرمای کامل انجام می دادند. دادن بطری های کوچک Gatorade به عنوان یک گزینه برای من منطقی بود.

اگر کودکان بیش از 60 دقیقه ورزش می کنند یا زیاد بازی می کنند و باید در حین فعالیت سریع سیر شوند ، نوشیدنی های ورزشی می تواند کمک کننده باشد. خوردن چند نوشیدنی ورزشی در زمان استراحت سریع بین مسابقات بسیار راحت تر (و برای شکم ملایم است) تا نشستن و خوردن یک میان وعده.

نوشیدنی های ورزشی همچنین برای ورزشکاران استقامتی مانند دوندگان ماراتن که باید دوباره از نو شروع کنند ، مهم هستند.

اما با انواع شیوه ها و بازی های باغبانی ، ترغیب فرزندتان به خوردن میان وعده ها یا غذاهای سالم بعداً این کار را انجام می دهد. لیست 21 اسنک ورزشی مخصوص کودکان را بیابیدبه

چگونه در مورد نوشیدنی های ورزشی با کودکان صحبت کنیم

بله ، نوشیدنی های ورزشی جایی دارند. اما هزینه های زیادی برای تبلیغات برای تبلیغ نوشیدنی برای افرادی که به آن نیاز ندارند و همچنین کودکان و جوانان هزینه می شود.

بنابراین مطمئن شوید که فرزندان شما می دانند که نوشیدنی های ورزشی باعث نمی شود آنها در زمین فوتبال سریع عمل کنند یا کارت فوتبال دریافت کنند ، صرف نظر از آنچه در تبلیغات و تبلیغات آنلاین مشاهده می کنند – و مگر اینکه آنها به مدت طولانی ورزش کنند ، به ویژه در آب و هوا. آب گرم و شفاف عالی است

خودتان نوشیدنی ورزشی برای بچه ها درست کنید

بله ، می توانید نوشیدنی الکترونیکی خود را در خانه بنوشید! و مواد کمتری نسبت به اقلام خریداری شده در فروشگاه دارد. در اینجا یک دستور ساده از قلعه جیل ارائه شده است.



دیدگاهتان را بنویسید