راه حل های موثر برای مقابله با جدایی ها و شکست های عشقی


جدایی ها استرس زا هستند و تحقیقات نشان داده است که اشک های عاطفی حامل هورمون های استرس هستند. آهنگ غمگین بنواز و گریه کن.

به گزارش صبح به نقل از سایت سان; پس از جدایی، هر کس غم و اندوه خود را به اشکال مختلف ابراز می کند. می توانید گریه کنید یا مواد مصرف کنید یا از آنها التماس کنید که برگردند … یا می توانید روی پای خود بایستید و مانند یک مرد قوی و بالغ رفتار کنید.

ما فهرستی از بایدها و نبایدها پس از جدایی جمع آوری کرده ایم.

تمام تماس ها را قطع کنید

اگر رابطه شما واقعاً به پایان رسیده است، اجازه دهید که تمام شود. شماره تماس او را حذف یا مسدود کنید تا دوباره وسوسه نشوید که با او تماس بگیرید. بیایید واقع بین باشیم، باید زندگی خود را متعادل کنید و زندگی مجردی خود را دوباره شروع کنید.

انتظار نداشته باشید او را به زودی فراموش کند و با شخص دیگری دوست شود.

عکس العمل افراد نسبت به جدایی ها بسته به خلق و خویشان متفاوت است.

به خودت اجازه غصه خوردن بده

این اشتباه است که فکر کنیم ضعیف و احساساتی بودن نشانه ضعف است. حقیقت این است که از دست دادن کسی که دوستش دارید واقعا سخت است.

آنچه را که در درون خود احساس می کنید بدون قضاوت کردن خود بیان کنید. اگر نمی خواهید افسرده شوید، باید ناراحتی و عصبانیت خود را ابراز کنید و آن را سرکوب نکنید.

به خودت زمان بده بهبود خلق و خوی شما زمان می برد. شما نیاز به زمان دارید تا فکر کنید و ببینید چه چیزی در رابطه درست یا غلط بوده است.

گریستن

جدایی ها استرس زا هستند و تحقیقات نشان داده است که اشک های عاطفی حامل هورمون های استرس هستند. آهنگ غمگین بنواز و گریه کن. بگذارید اشک هایتان سرازیر شود، چه سر کار باشید، چه در مترو، چه در فروشگاه و غیره.

گریه بخشی از روند درمان است. اشکالی ندارد که غمگین و غمگین باشی و گریه کنی.

به دوستان خود اعتماد کنید

اگر نمی خواهید به باشگاه بروید اشکالی ندارد. در خانه بمانید و کمدی تماشا کنید تا به خود یادآوری کنید که هنوز عشق و خنده در زندگی شما وجود دارد.

با دوستان یا خانواده خود به یک سفر بروید و از آن لذت ببرید و زمانی را با افرادی که بیشتر به آنها اعتماد دارید بگذرانید.

فراموش نکنید افرادی که در مورد تجربیات تلخ شما صحبت می کنند و اینکه شما مقصر بوده اید و غیره را کنار بگذارید، زیرا این افراد حال شما را بد می کنند.

به یاد داشته باشید که این احساسات موقتی هستند

شاید باور نکنید، اما این اولین حمله قلبی شما نیست و ممکن است آخرین هم نباشد. همه ما در زندگی فراز و نشیب هایی را پشت سر می گذاریم و شکست می خوریم و هر شکستی به نوعی احساسات ما را جریحه دار می کند.

بنابراین، به جای اینکه به خودمان بگوییم دیگر اشتباه نمی‌کنم یا دوباره عاشق نمی‌شوم، باید سعی کنیم یاد بگیریم در صورت شکست دوباره چگونه واکنش نشان دهیم تا به خودمان آسیب نزنیم.