علوم ورزشی 7 استراتژی های تغذیه و تمرین برای ورزشکاران المپیکی


آنچه در این مقاله می خوانید

 کتاب وزن

بر هیچ کس پوشیده نیست که ورزشکار المپیکی بودن سخت است. جی! آیا طبیعت فرد بالای او در او وجود دارد؟ البته که نه. ورزشکاران المپیکی به عنوان یک کارگر تمام وقت تمرین می کنند ، زیرا این کار در سطح آنها یک کار تمام وقت است و وقتی تمرینات و انگیزه آنها به حدی برسد که برای آنها مدال طلا به ارمغان بیاورد ، این امکان وجود دارد. تا حدی) بالاتر از سطح شما ، استراتژی های اساسی مورد استفاده آنها بسیار پیچیده نیست.

برای اینکه مردم عادی از استراتژی های مورد استفاده ورزشکاران المپیکی استفاده کنند ، ما از نظر مایکل اسراتیل استفاده کردیم. او مشاور تیم وزنه برداری آمریکا ، مشاور آزمون رنسانس است و چون حتی اگر در آینده انتظار هیچ مدال المپیک را برای خود ندارید ، احتمالاً سعی می کنید تمرینات منظم و غیره را انجام دهید. تسلیم نشدن

از تکنیک هایی مانند متمرکز ماندن بر تعیین اهدافی که واقعاً می توانید به آنها دست پیدا کنید ، در اینجا نکات ساده ای وجود دارد که می توانید پیشرفت خود را تا رسیدن به هدف خود برای تعادل بدن پیگیری کنید. المپیک بعدی را مقایسه کنید.

درگیر تغذیه و ورزش شوید

نکته اصلی به نظر می رسد به اندازه کافی ساده است: پیش بروید. اما چقدر به رژیم غذایی سخت یا برنامه ورزشی منظم خود توجه کرده اید؟ این مسئله برای ورزشکاران المپیکی بسیار مهم است.

در حالی که بدنسازان اغلب ورزش خوب را دوست دارند و سعی می کنند هر ورزشی را بهبود بخشند ، ورزش بد کار مهمی نیست. Isratil می گوید اما ورزشکاران المپیکی برای رسیدن به اهداف عملکرد ورزشی خود باید جلسات خوب بیشتری داشته باشند.

او می گوید: “برای آنها ، اگر یک یا دو وعده غذایی را از دست بدهند ، می تواند برای آنها هزینه ورزش داشته باشد.” “یک تمرین در طول هفته ساختار متفاوتی دارد و اگر ، به عنوان مثال ، سخت ترین تمرینات یک روز در هفته باشد ، هفته باقی مانده در کل بسیار ضعیف است ، سپس یک هفته تمرین ضعیف یک ماه می شود و غیره. خیلی مهم است.

او می گوید ، با چنین برنامه ورزشی پیچیده ای ، آنها باید اطمینان حاصل کنند که تغذیه مناسبی دارند که واقعاً از آنها برای تغذیه بدن خود در طول ورزش و همچنین زمانی که گرسنه نیستند ، پیروی می کنند. اگر شما از جمله افرادی هستید که همیشه سعی در افزایش وزن دارید ، احتمالاً این را کشف خواهید کرد.

یک دید متعادل از رژیم غذایی و ورزش خود داشته باشید ، یک نقشه راه برای دستیابی به مزایای ورزشی و تغذیه ای خود دریافت خواهید کرد. Izratil می گوید: “حداقل پنج روز در هفته ، شاید شش روز در هفته ، باید مقدار زیادی کالری و رژیم غذایی غنی از پروتئین در طول روز دریافت کنید و به دنبال تمرینات شدید باشید.” شاید المپیکی نباشید ، اما می توانید از تلاش های خود برای تمرکز و رعایت برنامه خود درس بگیرید.

غذاهای مناسب را برای رژیم غذایی خود انتخاب کنید

7 استراتژی تغذیه و تمرین برای ورزشکاران المپیکی

برخی از ورزشکاران المپیکی در اماکن ورزشی مانند Leakage Dirt و بسیاری دیگر به تنهایی تمرین می کنند. به ویژه در مورد بازی های المپیک زمستانی ، بسیاری از آنها مدام در اروپا شرکت می کنند ، جایی که مکان های زیادی برای ورزش وجود دارد. بنابراین بیشتر اوقات ، آنها می توانند هر چیزی را که می خواهند بخورند. در آنجا ، انتخاب غذای مناسب درست است و – دوباره – تداوم کلید است و حتی ورزشکاران المپیکی باید تمام تلاش خود را برای انتخاب درست انجام دهند. قربانی خوب برای بهترین ها!

ساعت 11 شب است و شما در این زمان می خوابید ، می توانید به خواربارفروشی خود بروید ، دو ماست و یک سیب بخرید و مطمئن شوید که غذای مورد نیاز خود را دارید. اما همه افراد قوی نیستند و مطمئناً اگر متخصص تغذیه ندارید ، حتی نمی دانید که باید این کار را انجام دهید یا باید کمی آن را کنار بگذارید.

و وقتی صحبت از غذا خوردن می شود ، مطمئن شوید که انتخاب درست را انجام داده اید ، زیرا مغازه های خواربار فروشی معمولاً بیش از آنچه فکر می کنید معتدل هستند ، اما این توهین نیست ، بیشتر یک یادآوری است تا یک هشدار! شاید المپیکی نباشید ، اما مطمئناً مرغ و سبزیجات به جای ماچیکن و سرخ کرده یا فست فود انتخاب می کنید ، درست است؟

در صورت لزوم غذای خود را آماده کنید ، اما در مصرف آن زیاده روی نکنید

برای ورزشکارانی که نزدیک سالن بدنسازی خود زندگی نمی کنند و نیاز به مراقبت از رژیم غذایی خود دارند ، تهیه غذای هفتگی ضروری است. اما در حالی که تقریباً همه می دانند تهیه غذا به تنهایی یک ایده خوب است ، مردم اغلب غذا را سخت تر از آنچه که باید می کنند و کوهی از نی می سازند!

بسیاری از مردم از این ایده که باید آشپز خوبی باشند می ترسند و غرق می شوند تا بتوانند غذای خود را تهیه کنند. ” و اینکه تغذیه خوب باید از صد نوع مواد مغذی و مواد اولیه تشکیل شود ، این درست نیست. اگر سخت کار می کنید ، غذاها را آماده می کنید ، شروع می کنید و اهداف واقعی راهنمایی های شماره یک برای شما هستند ، باید اعتراف کنید که شروع یک برنامه جدید می تواند دشوار باشد ، اما مطمئن شوید که امکان پذیر است. به عنوان مثال ، اگر در محل کار یخچال ندارید ، مطمئن شوید که برای نگهداری مواد غذایی که در طول روز استفاده کرده اید به آن نیاز ندارید. غذا را بدون نیاز به یخچال آماده کنید!

“در نهایت ، اگر وارد بازی تغذیه شوید و در این شرایط درست هستید ، می توانید غذاهای عجیب و غریب تهیه کنید که طعم خوبی دارند و مواد مختلفی دارند. بنابراین هنگام شروع ، مطمئن شوید که غذای خوشمزه می خورید. غذای ارزان نخورید. عمداً و نگو: تغذیه مجازات است. “او گناهانم را کفاره کرد.”

ورزشکاران المپیکی از تغذیه هوس انگیز اجتناب می کنند

بیایید با او روبرو شویم: این تصمیم “بدن جدید و جدید” برای کاهش وزن اغلب به رژیم غذایی دیوانه واری ختم می شود که هیچ شانسی برای ادامه بازدهی در پایان ندارد. این لزوماً برای ورزشکاران المپیکی صادق نیست ، اما آنها می دانند هیچ راه میانبری بدون مشکل وجود ندارد ، به هر حال ، نیم کاسه وجود دارد!

“اگر به تغذیه شگفت انگیز ادامه دهید ، ممکن است غذای ناخواسته یا مقدار زیادی غذا بخورید و نگران کالری مصرفی خود نباشید. شما ترکیبی متفاوت از گرسنگی یا محدودیت کامل مواد مغذی دریافت می کنید که باعث پرخوری شما می شود. بعد.

این واقعیت را بپذیرید که اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید ، باید غذای سالم بخورید و وقتی رژیم جدید شما به اندازه ورزش و لذت بخش نباشد ، شوکه نخواهید شد. هنگامی که فعال هستید و وزن خود را حفظ می کنید ، می توانید مصرف غذای خود را افزایش دهید.

اهدافی را تعیین کنید که واقعاً به آنها ایمان دارید

7 استراتژی تغذیه و تمرین برای ورزشکاران المپیکی

ورزشکاران المپیکی برای به دست آوردن انگیزه بیشتر یا بهتر نیازی به جستجوی زیاد ندارند. با این حال ، آنها نزدیک (یا نزدیک) اوج ورزش خود هستند و به عنوان نماینده کشورهای خود در بازی های المپیک بین المللی و به عنوان نخبگان انتخاب شده اند.

اما ما مردم عادی برای خود تلاش می کنیم ، خواه بخواهیم آن را بپذیریم یا نخواهیم. اگر متوجه شدید که دائماً در حال تلاش برای بلند شدن از رختخواب و رفتن به باشگاه هستید ، ممکن است به دنبال یک هدف کاملاً بی فایده باشید.بازدید ، کاری انجام دهید ، شاید می خواهید چیز دیگری را امتحان کنید.

همه چیز از انواع تمرینات ورزشی مانند هنرهای رزمی ترکیبی گرفته تا عبور یا شرکت در تمرینات ورزشی تیمی شما را به مسیر صحیح زندگی که مناسب شما یا بیشتر است ، باز می گرداند و شما را راهنمایی می کند و شما را در این مسیر نگه می دارد.

“پسندیدن [هدف شما] این فقط به شما انگیزه می دهد زیرا می خواهید آن را انجام دهید … اگر کاری که می خواهید انجام دهید برای شما سرگرم کننده و لذت بخش است ، انجام دهید ، می تواند انگیزه خوبی باشد. “بودن.”

مطمئن شوید که این اهداف واقع بینانه هستند

ورزشکاران المپیکی ورزشکاران تمام وقت هستند. اهداف آنها معمولاً با دقت برنامه ریزی شده و از همه مهمتر قابل دستیابی است. به دلایلی ، مردم عادی اغلب کمی از هدف خود در زندگی منحرف می شوند.

اگر کسی به شما بگوید ، “شما باید یک سیستم آبیاری پیشرفته در پشت خانه خود بسازید و چند هفته دیگر وقت ندارید این کار را انجام دهید” ، شما فکر خواهید کرد ، “واقعا ، آیا این کار را می کند؟ مهم نیست چگونه حصار خود را به عقب آب می دهم؟ ” من دارم و مهم نیست که من یکی دارم یا نه ، بنابراین هرگز اتفاق نمی افتد ، درست است؟ اما اگر کسی می گوید: “خوب ، بیایید یک کاغذ بسازیم” ، شما می گویید: “خوب ، من الان به کاغذ احتیاج دارم ، شاید یک آموزش از یوتیوب.”

مطمئناً ، در آخرین تصویر شما برای ساختن بدنی مشترک با جهان ، نوشتن علامتی از تصمیم جدید ، بدن جدید خوب به نظر می رسد ، اما ایجاد تغییرات بزرگ همیشه یک هدف واقعی نیست. بنابراین وقتی نوبت به تغییر می رسد ، قبل از اینکه خود را برای شکست آماده کنید ، از رسیدن به هدف مطمئن شوید.

کمی سازگارتر باشید

در زمانی که تصمیمات جدید رو به افول است ؛ این روند می تواند خسته کننده باشد. اما یک ورزشکار حرفه ای می گوید که بخش کوچکی از زندگی ورزشکارانی که جذب المپیک می شوند باید از آن پیروی کنند و ثابت قدم باشند ، زیرا اهدافی که مناسب هستند به راحتی به دست نمی آیند.

“لطفاً نگویید ،” آه ، من مطمئن نیستم که رژیم غذایی من کامل است. او گفت: “من فکر می کنم باید او را رها کنم.” ما همیشه باید بر روی غذاهای خوشمزه و دستور العمل های ساده تمرکز کنیم. تا آنجا که ممکن است کارها را آسان کنید ، اما وقتی شرایط سخت می شود آماده باشید. بهترین چیزی که می توانیم انتظار داشته باشیم این است که ما عمدا کارها را دشوار نکنیم ، اما کاهش وزن سخت است. اگر راحت تر بود ، همه لاغرتر می شدند.

تهیه و ترجمه: elmevarzesh.com


دیدگاهتان را بنویسید