غذاهای بد که برای کاهش وزن مفید هستند


برنج
برنج

سیب زمینیها

سیب زمینیها
سیب زمینیها

نمره سیب زمینی در بالای شاخص سیری قرار دارد. اما نحوه پخت سیب زمینی نیز مهم است: روش جوشاندن دوباره احساس سیری می کند. اما غذاهای پخته و سالم مانند کلم بروکلی سرخ شده ، یکی دیگر از گزینه های خوشمزه است. سیب زمینی فاقد گلوتن است ، پتاسیم بیشتری نسبت به موز دارد و منابع خوبی از ویتامین B6 و ویتامین C است.

ماکارونی

ماکارونی
ماکارونی

مطالعات انجام شده بر روی افرادی که رژیم غذایی گلیسمی پایینی دارند (غذاهایی که به مدت طولانی قند خون شما را افزایش می دهند) نشان می دهد که میزان متوسط ​​ماکارونی خطرناک نیست. در حقیقت ، ممکن است شرکت کنندگان هنگام خوردن ماکارونی وزن خود را کاهش دهند. ماکارونی گندمی بیشتر بخورید. هرچه بیشتر سیگار بکشید ، قند خون شما بالاتر می رود.

مغز

مغز
مغز

بادام زمینی می تواند چربی و کالری بالایی داشته باشد ، اما برای کاهش وزن نیازی به دادن آن نیست. در حقیقت ، مطالعات نشان می دهد زنانی که دو یا چند بار در هفته آجیل می خورند ، حدود 25 درصد از وزن کم و وزن کمتری نسبت به افرادی که از آجیل اجتناب می کنند برخوردارند.

پنیر

پنیر
پنیر

یک مطالعه نشان می دهد که ترکیب محصولات لبنی پرچرب در رژیم غذایی کم چرب می تواند به کاهش وزن و حفظ سلامت استخوان ها کمک کند.

قهوه

قهوه
قهوه

یک فنجان قهوه در روز به تنهایی مانع کاهش وزن شما نمی شود. در واقع ، محققان تصور می کنند که کافئین موجود در قهوه ممکن است باعث شود کمتر احساس گرسنگی کنید و کالری بیشتری بسوزانید. اما افزودن شکر و خامه به قهوه می تواند فواید قهوه را کاهش دهد. حتی ممکن است با گذشت زمان وزن خود را افزایش دهید.

برنج

برنج
برنج

غذاهای غلات کامل ، مانند برنج قهوه ای ، می توانند به شما در حفظ وزن سالم کمک کنند. علاوه بر فیبر ، که باعث احساس سیری می شود ، ویتامین B1 و B6 ، منیزیم ، سلنیوم ، فسفر و منگنز نیز دریافت خواهید کرد. و اگرچه برنج سفید این فواید را ندارد ، اما با استفاده از مقدار خوب و حداقل ، می توانید بدون نگرانی در مورد افزایش وزن از آن لذت ببرید.

شکلات

شکلات
شکلات

نکته مهم این است که از شکلات کم و کم استفاده کنید. شکلات تلخ مملو از اکسیدان است و مطالعات نشان می دهد که به انسولین در بدن کمک می کند در حالی که احساس گرسنگی را کنترل می کند. این باعث می شود که یک رژیم غذایی سالم را کنار بگذارید.

ذرت بو داده

ذرت بو داده
ذرت بو داده

پاپ کورن منبع خوبی از فیبر است و به سرعت گرسنگی شما را برطرف می کند ، بنابراین احتمال زیاد پرخوری ندارید ، به شرطی که با کمی روغن و نمک تهیه شود.

تمام شیر

تمام شیر
تمام شیر

آیا تمام شیر کاهش وزن را می نوشید؟ ممکن است عجیب به نظر برسد ، اما کارشناسان فکر می کنند ممکن است چنین باشد. مطالعات نشان می دهد که نوشیدن یک لیوان کامل شیر اغلب باعث افزایش وزن نمی شود و می تواند به کاهش وزن شما کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید