غذاهای سرخپوش یا خانه های غار – مرکز تغذیه و تعادل آرموني


غذاها در تغذیه Paleo:
گوشت: گوشت گاو ، گوسفند ، مرغ ، بوقلمون ، گوشت خوک و غیره.
ماهی و غذاهای دریایی: ماهی آزاد ، میگو ، صدف و…
تخم مرغ: تخم مرغ های آزاد ، محدوده یا غنی از امگا 3

سبزیجات: کلم بروکلی ، کلم پیچ ، فلفل ، پیاز ، هویج ، گوجه فرنگی و…
میوه ها: سیب ، موز ، پرتقال ، گلابی ، زردآلو ، توت فرنگی ، زغال اخته و موارد دیگر.
ریشه: سیب زمینی ، سیب زمینی شیرین ، ماست ، شلغم و…
بادام زمینی و دانه ها: بادام ، ماکادامیا ، گردو ، بادام زمینی ، تخمه آفتابگردان ، تخمه کدو و غیره.
چربی ها و روغن های سالم: روغن زیتون فوق بکر ، روغن نارگیل ، روغن آووکادو و غیره.
نمک و ادویه جات ترشی جات: نمک دریایی ، سیر ، زردچوبه ، رزماری و… اگر می توانید هزینه آن را بپردازید ، از علوفه ، علوفه و گیاهان ارگانیک استفاده کنید. از طرف دیگر ، مطمئن شوید که همیشه به دنبال گزینه پردازش کم هستید.

دولت تعدیل شده سرخپوشان
به دلیل کمبودهای تغذیه ای Paleo و پیشرفت در علم تغذیه و درک اینکه برخی از مواد موجود در تغذیه Paleo را می توان با غذاهای سالم جایگزین کرد ، چندین ماده جدید به تغذیه Paleo اضافه شده است ، مانند غلات بدون گلوتن مانند کره برنج و روغن.
موارد زیر همچنین می تواند برای رژیم مناسب و سطح پایین در رژیم پالئو اعمال شود
شراب: شراب قرمز با کیفیت بالا حاوی اکسیدان ها و مواد مغذی مفید است.
شکلات تلخ 70 and و بیشتر

رژیم غذایی Paleo یک لیست خرید ساده
چندین نوع غذا وجود دارد که می توانید در تغذیه Paleo بخورید.

گوشت: گوشت گاو ، گوسفند ، گوشت خوک و غیره
مرغ: مرغ ، بوقلمون و…
ماهی: ماهی قزل آلا ، ماهی قزل آلا ، ماهی خال مخالی و … تخم مرغ
سبزیجات: سبزیجات ، سالاد ، گوجه فرنگی ، فلفل ، هویج ، پیاز و…
سبزیجات منجمد: کلم بروکلی ، اسفناج ، سبزیجات مخلوط و…
میوه ها: سیب ، موز ، گلابی ، پرتقال ، زردآلو
انواع توت ها: توت فرنگی ، زغال اخته و غیره
بادام زمینی: بادام ، گردو ، آجیل ماکادمیا ، بادام زمینی بادام زمینی روغن کره نارگیل روغن زیتون سیب زمینی شیرین.
مواد لازم برای نمک: نمک دریا ، فلفل ، زردچوبه ، سیر ، جعفری و … بهتر است همه وسوسه های ناسالم را از جمله نوشیدنی های شیرین ، شیرینی ، بیسکویت ، بیسکویت ، نان ، یخ و غلات از خانه خارج کنید.

دیدگاهتان را بنویسید