غذاهای عضله ساز برای کامل کردن ترکیب بدن شما

مگر اینکه در حال تمرین برای بدلکاری برای Jabba the Hutt هستید، بدن خود را برای داشتن ترکیب بدنی زیباتر تمرین می دهید، درست است؟ خوردن غذاهای مناسب برای عضله سازی همراه با تمرین، این امر را در طول زندگی شما تضمین می کند. در اینجا چند اشاره وجود دارد.

برخلاف طرز فکر رژیم غذایی، وقتی در حال عضله سازی هستید، کربوهیدرات ها چیز خوبی هستند. بارگیری کربوهیدرات به شما کمک می کند تا اطمینان حاصل کنید که بدن شما از کربوهیدرات ها به عنوان انرژی به جای شیک پروتئینی استفاده می کند – که باید بدن خود را برای بافت عضلانی جدید اختصاص دهد. خوردن کربوهیدرات های مناسب در زمان مناسب باعث ترشح انسولین نیز می شود که به عضله سازی نیز کمک می کند.

بعدی در لیست غذاهای عضله ساز شیک پروتئین است. پروتئین آب پنیر مورد علاقه است، اگرچه می توانید بیشتر در مورد آنچه برای شما مفید است تحقیق کنید. شما همچنین می‌خواهید قبل از خواب یک شیک کازئین مصرف کنید، زیرا تجزیه آن مدتی طول می‌کشد و به بدن شما در حال استراحت، ذخیره‌های پروتئینی می‌دهد تا عضله بیشتری بسازید و راضی بمانید.

غذاهایی که پروتئین بالایی دارند را به شیک پروتئین اضافه کنید. منابع عالی مرغ بدون چربی یا بوقلمون هستند – و به هر حال شترمرغ فوق العاده است – گوشت گاو بدون چربی، ماهی و تخم مرغ. مطمئن شوید که حداقل یکی از اینها را با هر وعده غذایی دریافت می کنید.

در نهایت، شما باید به یاد داشته باشید – مقدار زیادی آب بنوشید. احتمالاً بارها گفته شده است، اما در هنگام تمرین بیشتر از آنچه فکر می کنید به آب نیاز دارید. جایگزینی الکترولیت های خود در حین هیدراتاسیون مجدد، راهی فوق العاده برای اطمینان از دریافت تمام آنچه برای بهبودی مناسب نیاز دارید، است، به خصوص اگر آب را دوست ندارید.

این فهرست کامل نیست – غذاهای زیادی وجود دارد که می توانید بگنجانید. اینها موارد ضروری، اصول اولیه، برای اطمینان از داشتن یک رژیم غذایی مناسب همراه با تمام تمرینات سختی است که انجام می دهید. نکته عالی این است که با انتخاب های بسیار زیاد، احساس نمی کنید که در حال ضربه زدن به “replay” روی کنترل از راه دور هستید. آن را مخلوط کنید و به سود خود ادامه دهید!

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر