غذاهای چربی سوز !! – مرکز تغذیه و تعادل آرمان


در واقع چربی سوز یا چربی سوز وجود ندارد. اصطلاح “غذاهای چربی سوز” برای اشاره به غذاهایی است که با تحریک متابولیسم ، کاهش اشتها یا کاهش مصرف کلی غذا ، چربی را کاهش می دهند. بسیاری از غذاها متابولیسم را تحریک می کنند. با این حال ، غذاهای دیگر مانند فلفل قرمز نسبت به سایر مواد می توانند تأثیر بیشتری بر متابولیسم داشته باشند. خوردن این غذاها در کنار رژیم غذایی منظم می تواند منجر به کاهش وزن شود.

برخی از غذاها مانند آجیل می توانند گرسنگی را به مدت طولانی به تاخیر بیاندازند. مصرف این غذاها می تواند به کنترل اشتها و کاهش مصرف کلی غذا و کاهش وزن منجر شود.

جی! چه غذاهایی کمک می کنند و اسیدهای چرب نامیده می شوند؟

بادام زمینی: بادام زمینی سرشار از پروتئین و چربی های خوب است که همه آنها برای کاهش گرسنگی طولانی مدت ضروری هستند. و اینکه مردم می توانند بدون افزایش وزن ، آجیل را در تغذیه مناسب قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید