محصولات لبنی در تغذیه کتوژنیک همه آنچه باید در مورد تغذیه کتوژنیک بدانید


چندین روش برای کاهش وزن از گذشته تا به امروز وجود دارد. برخی از افراد از روشهای سنتی استفاده می کنند. اما امروزه روشهای علمی و عجیب و غریبی مانند “تغذیه کتوژنیک” پیشنهاد شده است. امروز می خواهیم با این تغذیه شما را بیشتر آگاه کنیم. در نهایت ، ما در مورد نقش شیر در تغذیه کتوژنیک با شما صحبت می کنیم.

محصولات لبنی در تغذیه کتوژنیک

رژیم کتوژنیک چیست؟

در رژیم کتوژنیک شما چربی می خورید و وزن کم می کنید! این ممکن است در ابتدا عجیب به نظر برسد. اما واقعاً عملی است. اول از همه ، این رژیم غذایی میزان کربوهیدرات شما را کاهش می دهد. این بدان معناست که حدود 5 درصد رژیم غذایی شما حاوی کربوهیدرات است. 75 درصد رژیم غذایی شما شامل پروتئین و چربی خواهد بود. در حقیقت ، استفاده از چربی های سالم را فراموش نکنید. به عنوان مثال ، می توانید ماهی قزل آلا را با روغن در صبحانه سرخ کنید. در این رژیم محدودیت کالری وجود ندارد.

عملکرد تغذیه کتوژنیک با توجه به نوع عملکرد بدن تنظیم می شود. بدن ما ترجیح می دهد ابتدا کربوهیدرات ها را بسوزاند و سپس چربی ها را بسوزاند. هنگامی که میزان کربوهیدرات مصرفی شما کم است ، به مرور زمان بدن به شیر تبدیل می شود. به این ترتیب بدن باید به جای کربوهیدرات از چربی برای تامین انرژی استفاده کند. همچنین در طولانی مدت بر بدن شما تأثیر می گذارد. حتی وقتی رژیم خود را به پایان می رسانید ، بدن شما همچنان به اندازه معمول از چربی استفاده می کند.

محصولات لبنی در تغذیه کتوژنیک

محصولات لبنی در تغذیه کتوژنیک

مصرف شیر در رژیم کتوژنیک بسیار توصیه می شود. محصولات لبنی حاوی کازئین و پروتئین he هستند. در محصولات لبنی ، پروتئین فراوانی وجود دارد. چربی شیر همچنین می تواند به تغذیه کتوژنیک کمک کند. از سوی دیگر ، محصولات لبنی نیز می توانند به تهیه انواع غذاهای مغذی کمک کنند. می توانید ماست میوه ای ، ماست شیک ، ماست بوران یا مخلوطی از ماست و آجیل درست کنید. به این ترتیب ، شما می توانید شیر را به هر نحوی که ممکن است در رژیم غذایی خود بگنجانید. یکی از بهترین محصولات لبنی در تغذیه کتوژنیک ، ماست یونانی است. با استفاده از ماست یونانی ، می توانید متابولیسم بدن خود را در طول تغذیه نیز افزایش دهید.

محصولات لبنی در تغذیه کتوژنیک

ارزش غذایی محصولات لبنی

اگر به تغذیه محصولات لبنی نگاه کنید ، خواهید دید که در محصولات لبنی کربوهیدرات ، نمک و قند نیز وجود دارد. این مقدار در انواع مختلف شیر متفاوت است. به عنوان مثال ، شیر کم چرب یا پنیر نرم بیشتر کربوهیدرات دارند. بنابراین ، قبل از انتخاب محصولات لبنی برای رژیم کتوژنیک خود ، حتماً نمودار تغذیه آن را مطالعه کنید. نه اینکه بتوانید بدون محدودیت از محصولات لبنی استفاده کنید. بنابراین حتماً جدول ارزش غذایی را در نظر بگیرید.

دوستان نظر شما در مورد مصرف لبنیات در تغذیه کتوژنیک چیست؟ جی! آیا تا به حال از تغذیه کتوژنیک استفاده کرده اید؟ اگر چنین است ، این رژیم چه پیامدهایی برای شما داشت؟ نظرات و تجربیات خود را با ما و سایر همراهان به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید