مراقب قند بالای این میوه ها باشید! – دکتر رویا خادمیان


میوه 1 - میوه پر قند: مراقب قند زیاد این میوه ها باشید!

میوه و مقدار زیادی شکرمراقب میزان بالای قند موجود در این میوه ها باشید!

برخی از میوه ها دارای قند بیشتری نسبت به بقیه هستند که نباید بیش از حد از آنها استفاده کرد. در زیر لیستی از میوه های دارای قند بالا آمده است:

میوه قند بالا

حفر کردن

یک انبه بزرگ حاوی 45 گرم شکر است که اگر می خواهید وزن خود یا میزان شکر مصرفی خود را کنترل کنید ، گزینه مناسبی نیست. شاید بهتر باشد دو تکه بخورید و بقیه را بعداً بمانید.

عصبانیت

یک فنجان انگور حاوی 23 گرم شکر است که برای اقلامی که به راحتی جویده می شوند کافی است.

khavas angoor - میوه پر قند: مراقب قند بالای این میوه ها باشید!

گیلاس

یک لیوان گیلاس حاوی 18 گرم شکر است و اگر یک کاسه بزرگ را با آن پر کنید ، می توانید همه آن را با خیال راحت بخورید. میان وعده های خود را زود اندازه بگیرید تا بدانید چقدر قند دریافت می کنید.

گلابی

به طور متوسط ​​دانه گلابی حاوی 17 گرم شکر است. اگر می خواهید مصرف قند خود را کاهش دهید ، همه آن را نخورید ، فقط چند برش با شیر کم چرب یا سالاد خود بخورید.

.jpg - میوه پر قند: مراقب قند زیاد در این میوه ها باشید!

هندوانه

یک قطعه متوسط ​​این میوه تابستانی حاوی 17 گرم شکر است. همانطور که از نامش مشخص است ، این میوه محلول در آب است و حاوی ماده معدنی خاصی به نام الکترولیت است که بدن شما پس از مدت کوتاهی در آفتاب نیاز به شارژ شدن دارد. سعی کنید فقط یک یا دو تکه بخورید.

عکس

دو زیتون متوسط ​​دارای 16 گرم شکر هستند. اگر سعی می کنید میزان مصرف قند خود را کنترل کنید ، می توانید پنیر را بریده و انجیر را برای رژیم غذایی با پروتئین بالا بریزید.

میدانم

موز متوسط ​​حاوی 14 گرم شکر است. اگر این مقدار بیش از نیاز شماست ، وسط غلات صبحانه خود را برش دهید یا یک تکه کوچک را در وسط ساندویچ کره بادام زمینی خرد کنید.

وی همچنین به میوه هایی اشاره کرد که قند کمتری نسبت به سایر میوه ها دارند:

میوه کم قند

پاراچیچی

همه میوه ها طعم شیرینی ندارند. کل آووکادو فقط 1.33 گرم شکر دارد. داخل سالاد بریزید ، نان تست را بریزید و لذت ببرید.
اما آووکادو کالری کمی دارد و کالری بالایی دارد ، بنابراین ممکن است برای کسانی که تغذیه کم کالری دارند این یک عادت روزانه نباشد.

گواوا

هر آب میوه حاوی 5 گرم شکر و حدود 3 گرم فیبر است. این بیشتر از چیزی است که از استفاده از برنج قهوه ای یا یک تکه نان گندم دریافت می کنید. اگر گواوا را به پوست نرم و همچنین پوست خود اضافه کنید ، فیبرهای بیشتری به دست خواهید آورد.

1 بی نام - میوه قند بالا: مراقب قند زیاد این میوه ها باشید!

تمشک

این میوه حاوی مقدار زیادی فیبر ، حدود 8 گرم در هر فنجان – و فقط 5 گرم شکر است. فیبر برای هضم خوب است و می تواند به شما کمک کند با کالری کمتری احساس سیری کنید.

طالبی

یک قطعه طالبی به طور متوسط ​​حاوی 5 گرم قند – و تنها 23 کالری است.

میوه پاپایا

نیمی از دانه های کوچک پاپایا حاوی 6 گرم شکر هستند. بنابراین نیمی از آنها برای خوردن در یک زمان کافی است.

1399073010592339021478634 - میوه پر قند: مراقب قند زیاد در این میوه ها باشید!

توت فرنگی

یک لیوان توت فرنگی کامل فقط 7 گرم شکر دارد. به سالاد اضافه کنید و با شیر تازه یا یخ سرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید