پروتکل روده 4 هفته و 4 هفته برای هر بدن


اگر با مشکلات معده سر و کار دارید ، این فقط شما نیستید. مواردی مانند استرس ، خواب ، ورزش و غذایی که می خورید می تواند بر سلامت روده شما تأثیر بگذارد.

Beachbody Super Trainer و Autumn Calabrese متخصص تغذیه با مشکلات معده بیگانه نیست.

او سالها با این مشکل دست و پنجه نرم می کرد – اما پس از آزمایش و خطای زیاد و همکاری نزدیک با پزشکش ، سرانجام یاد گرفت که چگونه “محرک ها” را کشف کند.

و حالا شما نیز می توانید.

ساده است: غذاهایی را که باعث احساسات شما می شوند حذف کنید. به تمرینات بی تاثیر اضافه کنید.

پاییز با ترکیب تجربه خود با تجربه شخصی خود ، راهی برای مقابله با مشکلات گوارشی و عاطفی در حین بستن یک برنامه ورزشی که به راحتی دنبال می شود و برای مفاصل آسان است ، پیدا کرد.

همه چیز از آنجا شروع می شود هفته چهارم پروتکل روده -یک برنامه غذایی منحصر به فرد و کامل که از برنامه حذف گام به گام پیروی می کند تا به جداسازی و جداسازی کاتالیزورهای غذایی کمک کند.

این برنامه می تواند به شما در شناسایی غذاهایی که بر سلامت دستگاه گوارش شما تأثیر می گذارد ، کمک کند و ابزارهایی را برای کمک به شما در غلبه بر اضطراب در اختیار شما قرار دهد.

از آنجا که مطالعات نشان می دهد ورزش ملایم می تواند بر سلامت روده شما تأثیر بگذارد ، پاییز نیز طراحی شده است 4 هفته برای هر بدن افزایش مزایای هفته چهارم پروتکل رودهبه

حتی اگر تا به حال مشکلات گوارشی نداشته اید ، 4 هفته برای هر بدن می تواند به تنهایی انجام شود و برای افرادی که می خواهند تأثیر مفاصل خود را کاهش دهند بسیار مناسب است.

با یکدیگر، پروتکل روده 4 هفته و 4 هفته برای هر بدن می تواند به شما ابزاری برای حمایت از زندگی گوارشی سالم شما و ایجاد رژیم غذایی سالم و تعادل مناسب برای شما کمک کند.

هفته چهارم پروتکل روده

پروتکل هفته 4 روده چیست؟

پروتکل Gut Week 4 یک برنامه غذایی منحصر به فرد و کامل است که برای کمک به ارتقاء سلامت کلی دستگاه گوارش با شناسایی و از بین بردن محرک های غذایی که اغلب عامل ناراحتی معده هستند ، طراحی شده است.

جی! از این برنامه چه انتظاری باید داشته باشم؟

اجازه ندهید کلمه “حذف” شما را بترساند-پاییز فیلم های آموزشی گام به گام شما را راهنمایی می کند تا به شما نشان دهد که چه کار کنید ، چه موقع این کار را انجام دهید و چگونه این کار را به گونه ای انجام دهید که غذاهای مشکل دار را از هم جدا کند. به

در 4 هفته ، او به شما نشان می دهد که چگونه 7 غذای مشکل دار را از بین ببرید تا بتوانید آنها را به آرامی اما م ،ثر ، تغییر کرده و متعادل کنید.

چه کسی باید این برنامه را انجام دهد؟

هرکسی که مشکل اختلاس دارد می تواند از پروتکل هفته 4 روده بهره مند شود.

جی! آیا دستور العمل ها و توصیه هایی برای خوردن دریافت خواهم کرد؟

بدون شک! لیست غذاهایی که باید انجام دهید تا در آهنگ بدون درز بمانید ، 8 دستورالعمل ویدئویی مناسب برای نرم افزار و PDF ، و نکات هفتگی برای تشویق و آموزش در طول مسیر پیدا خواهید کرد.

جی! چه مکمل هایی باید مصرف کنم؟

پاییز توصیه می کند Beachbody Optimize for Digestive Enzymes که به جذب و فراهمی زیستی پوست کمک می کند. پیش بدن و پروبیوتیک Beachbody Revitalize برای کمک به حمایت از گیاهان مفید در روده و Shakeology Vegan – همه اینها روزانه برای کمک به حداکثر استفاده از هفته پروتکل روده 4 استفاده می شود.

این قرص ها می توانند به سلامت گوارش کمک کرده و بدن را در حفظ محیط سالم برای فلور روده سالم یاری دهند.

پاییز می تواند به شما در یافتن گزینه های جایگزین در صورت عدم دسترسی به بازار کمک کند.

جی! آیا برای انجام این نرم افزار باید از Fix Part یا 2B Mindset پیروی کنم؟

خیر ، هر کسی می تواند به این برنامه بپردازد ، هرچند که با ظرف ساخته شده و به خوبی با بخش ثابت جفت می شود.

جی! آیا در طول رژیم حذف باید ورزش کنم؟

تحقیقات نشان می دهد که ورزش می تواند بر سلامت دستگاه گوارش تأثیر بگذارد و انجام این کار در هفته 4 پروتکل روده ممکن است به افزایش نتایج شما کمک کند ، اما لازم نیست.1

برای جلوگیری از اضافه وزن ، پاییز یک برنامه 4 هفته ای داوطلبانه و غیر تهاجمی برای هر بدن ایجاد کرد که می تواند به تنهایی ساخته شود یا با پروتکل روده 4 هفته ای ادغام شود.

4 هفته برای هر بدن

جی! انواع تمرینات در برنامه چیست؟

4 هفته برای هر بدن همراه خوبی برای پروتکل Gut Protocol Week 4 Protocol است – یک برنامه بی ضرر که قوام و نتایج را برای هر بدن در دسترس قرار می دهد.

در حالی که هنگام استفاده از رژیم غذایی ورزش توصیه می شود ، نباید آنقدر شدید باشد که عملکرد بدن شما را در حمایت از روده مختل کند.

پاییز این ورزش را حول کار سخت و نه عوارض جانبی ایجاد کرده است که به اندازه کافی برای سفر گوارشی شما مناسب است.

شما در مجموع 16 تمرین – 4 تمرین در هفته به مدت 4 هفته – همه در کمتر از 30 دقیقه (به علاوه گرم کردن و سرد کردن!) انجام می دهید.

همچنین چهار دوچرخه سواری داخل سالن وجود دارد که می توانید آنها را با ورزش منظم خود ترکیب کنید.

تمرکز یک تمرین غیرعادی (طولانی شدن) است که مزایای زمان تحت تنش را برای به حداکثر رساندن نتایج کاهش می دهد.

هر دقیقه هدفمند و م effectiveثر است – و برای دستیابی به نتایجی که می توانید با پروتکل هفته 4 روده به دست آورید طراحی شده است.

جی! 4 هفته برای هر بدن کیست؟

4 هفته برای هر بدن برای هر کسی است که به دنبال راهی برای دستیابی به نتایج است – یک برنامه ورزشی ساده اما بسیار م thatثر که برای مفاصل آسان است.

ورزش حفظ ثبات و تمرینات غیر تهاجمی غیر تهاجمی را که از تمام انرژی ، تحرک و سرزندگی شما پشتیبانی می کند ، آسان تر می کند ، بنابراین هر بدن می تواند به نتیجه برسد.

جی! به چه تجهیزاتی نیاز خواهم داشت؟

شما به یک جفت دمبل احتیاج دارید ، و یک توپ پایه توصیه می شود.

چه زمانی می توانم پروتکل گوات هفته 4 و هفته 4 را برای هر بدن دریافت کنم؟

این دو برنامه در مارس 2022 در دسترس خواهد بود.

جی! پاییز کلابرس کیست؟

پاییز کالابرس خالق 4 هفته برای هر بدن ، 9 هفته کنترل اضافی ، 21 روز اصلاح و سایر برنامه های ورزشی ، و همچنین برنامه های تغذیه پروتکل 4 هفته و سیستم کاهش وزن است.

پرفروش ترین نویسنده حتی اگر دیوانه وار زندگی می کنید ، مانند دیوانه ها وزن خود را کاهش دهید و میزبان برنامه آشپزی FIXATE ، او یک مربی کامل بهداشت IIN است و دارای گواهینامه های NASM و AFPA است.

1اخبار پزشکی امروز

all همه محصولات را نمی توان در بازار شما یافت.

دیدگاهتان را بنویسید