چرا یک میز قند نباید قبل از ورزش به اندازه قند کند حرکت کند؟ : تغذیه


اگر شکر سفید / میز تصفیه شده نوعی از انرژی است که به سرعت گلوکز در دسترس است ، چرا برای تولید انرژی بهتر از گلوکز حاصل از میوه کامل یا کربوهیدراتهای ساده (که به نظر می رسد ارجح ترین مواد هستند) نیست؟

فقط برای رفع سوء تفاهم ، من 50٪ شکر را قبل از جلسه بلند کردن توصیه نکردم ، بلکه فقط به این دلیل که به نظر می رسد “شهود” من به من چنین می گوید. با این حال ، از لحاظ نظری (از کوچکترین نظریه ای که می شناسم) ، من نمی دانم که چرا این ایده بدی است ، به عنوان مثال ، اگر قصد دارید به محض شروع به ریختن قند ، انرژی یا فعالیت های شدید را افزایش دهید. ، که مطمئناً در طول آن افزایش همه چیز را کنترل خواهد کرد (س followالی که می خواستم بپرسم).

من یک پاسخ مکرر را به صورت آنلاین پیدا می کنم – “زیرا شکر ارزش غذایی ندارد” پاسخی نیست که من به دنبال آن هستم. من بر اساس این ایده صحبت می کنم که کالری کالری است ، انرژی انرژی است و می دانم تغذیه در ساختن عضله مهم است ، اما چرا ممکن است معادل انرژی تولید شده باشد؟

از نمونه ها نیز استقبال می شود. لطفاً شفاف سازی کنید که در حال انجام این کار هستید.

دیدگاهتان را بنویسید