چگونه در محیط تغذیه اجتماعی تعادل ایجاد کنیم


جی! آیا تا به حال احساس کرده اید که حفظ تعادل در شرایط تغذیه اجتماعی دشوارتر است؟

غذا بخش مهمی از زندگی اجتماعی ، فرهنگ ها ، سنت ها و جشن های ما است.

اما هنگامی که یاد می گیرید چگونه تعادل مناسبی از تغذیه و غذاهای راحت را بدست آورید ، سفر با این شرایط بسیار طاقت فرسا یا ناامید کننده خواهد بود.

اگر همیشه احساس می کنید با انتخاب هایی که با برابری که برای خود احساس می کنید مطابقت ندارد ، “راه بد” را پیدا می کنید ، این می تواند بسیار ناامید کننده باشد و بازخورد منفی در مورد شما به همراه داشته باشد ، چیزی که ما نمی خواهیم تجربه کنید. به

ادامه را بخوانید تا دریابید که چگونه می توانید در شرایط خوردن اجتماعی احساس آرامش و غذا کنید.

چرا حفظ تعادل در محیط غذا خوردن یک چالش به نظر می رسد

چند دلیل متداول وجود دارد که باعث می شود غذا خوردن در اجتماع برای سفر دشوارتر شود و آگاهی از آنها به شما کمک می کند تا یاد بگیرید چگونه در شرایط اجتماعی با غذا راحت تر باشید.

1. محیط با روش عادی متفاوت است

وقتی در یک محیط اجتماعی هستید ، خواه در خانه یک دوست برای یک شب دخترانه ، در یک BBQ خانوادگی ، یا در یک عروسی ، محیط فیزیکی متفاوت از فضای شما در خانه است و این می تواند تأثیر عمیقی بر شما بگذارد. انتخاب غذا. متوجه می شوید

به عنوان مثال ، در بیشتر این موارد ، اغلب غذاهایی وجود دارد که برای تغذیه گذاشته می شوند ، مانند کاسه چیپس یا تخته برش. این می تواند شما را وادار به خوردن غذاهای خاصی کند که به طور معمول نمی گفتید برای شما رضایت بخش ترین هستند.

علاوه بر این ، شما همچنین در این شرایط با افراد بیشتری ارتباط برقرار می کنید ، زمانی که شاید در خانه تنها هستید ، با همسرتان یا با خانواده خود.

وقتی در یک رویداد اجتماعی حضور دارید ، اغلب افراد بیشتری با آنها صحبت می کنید و حتی ممکن است فعالیت های متفاوتی در حال رخ دادن باشد. این می تواند برای شما سخت باشد که به خاطر داشته باشید که میزان گرسنگی و سیری خود را بررسی کنید یا آنچه را که می خورید تجربه کنید.

2. هیچ کنترلی بر گزینه های غذایی ندارید

یکی از رایج ترین دلایلی که بسیاری از مردم احساس می کنند شرایط اجتماعی دشوار است این است که آنها هیچ کنترلی بر غذای موجود ندارند.

بین ندانستن اینکه چه چیزی می تواند استفاده شود ، دیدن غذاهای لذت بخش زیادی که می خواهند و فاقد گزینه های تغذیه ای ، به راحتی احساس سردرگمی می شود و حفظ تعادل غیرممکن است.

3. فشار همسالان

شاید قبلاً این را تجربه کرده باشید.

شما انتخاب کرده اید که دوست دارید در روز خاصی بخورید یا نخورید و از کسی بخواهید در مورد آن اظهار نظر کند.

“شما معمولاً سالاد می خورید ، کمی زندگی کنید.”

یا شاید ، “آیا آن کیک قندی را می خورید؟ من کتو هستم و هرگز آن را نخواهم خورد.”

فشار همسالان در مناسبت های اجتماعی امری عادی است و ما از بسیاری از مشتریانی می شنویم که احساس می کنند باید مانند دیگران غذا بخورند یا تحت فشار خانواده و دوستان قرار می گیرند که در مورد آنچه می خورند یا نمی خورند اظهار نظر می کنند. متأسفانه ، ممکن است در نقطه ای از سفر خود این را پیدا کنید.

6 نکته برای تغذیه اجتماعی برای یافتن تعادل برابر

خوشبختانه ، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم!

تغییر رژیم غذایی اجتماعی نباید آنقدر سخت باشد که ممکن است در حال حاضر احساس شود. با رعایت چند نکته ساده در زمینه خوردن اجتماعی ، می توانید تعادل خود را با انتخاب رژیم غذایی خود آسان کنید.

1. نیت واضحی داشته باشید

علاوه بر به خاطر سپردن ، می توانید قصد واضحی از آنچه می خواهید در رویداد یا مجموعه به دست آورید ایجاد کنید.

جی! آیا آنجا هستید تا دوستان قدیمی پیدا کنید که مدتی است آنها را ندیده اید؟ جشن عروسی دو نفر از اعضای خانواده شما؟ برای لذت بردن از یک غذای خوشمزه در رستوران مورد علاقه خود؟

یا شاید شما فقط می خواهید بتوانید از یک وعده غذایی بدون هیچ محدودیت یا گناهی لذت ببرید تا بتوانید بر مشارکت و عدم پایبندی به قوانین غذا تمرکز کنید؟

اینها همه نیت هایی است که در آن تغذیه بدن اولویت اصلی نیست – و این خوب است! گاهی اوقات راحتی در عوض اولویت است. اگر چنین است ، به خودتان اجازه دهید از موقعیت و محیط و آنچه که قرار است تجربه کنید راحت باشید ، به جای اینکه به قوانین رژیم غذایی یا “اجباری” که فکر می کنید فکر کنید.

وقتی دیگر در یک رویداد اجتماعی حضور ندارید و به عادت های خود باز می گردید ، تغذیه می تواند دوباره در اولویت قرار گیرد. این تعادلی است که ما در مسیر آموزش می دهیم و به شما امکان می دهد بین مراحل تغذیه و لذت در بسیاری از مراحل زندگی خود سرعت خود را کاهش داده و جریان دهید.

2. ایجاد غذا و تعادل

یک راه آسان برای حفظ تعادل در عادات غذایی اجتماعی ، به خاطر سپردن اصول عادات غذایی خوب است. یکی از شیوه های اساسی که به مشتریان خود آموزش می دهیم این است که چگونه یک رژیم غذایی یا میان وعده متعادل ایجاد کنیم.

این به آنها اجازه می دهد تا تغذیه مورد نیاز خود را دریافت کنند و همچنین از غذاهایی که دوست دارند لذت ببرند ، مهم نیست که کجا هستند!

ما این کار را با استفاده از سیستم پنجم پایه انجام می دهیم ، و اگر هنوز این سیستم را نمی شناسید ، می توانید راهنمای غذا خوردن رایگان ما را بارگیری کنید که نقشه مفصلی از مواردی را که باید به همان اندازه در بشقاب خود قرار دهید به شما ارائه می دهد.

رعایت این سیستم ساده در طول رویدادهای اجتماعی باعث می شود که استرس کمتری برای شما ایجاد شود. شما می توانید به هر بافر ، تخته برش یا میز میان وعده نگاه کنید و به راحتی ببینید چه چیزی را می توانید برای ایجاد رژیم متعادل به بشقاب خود اضافه کنید.

جی! غذای شما از کف زدن شبیه غذایی است که در خانه درست می کنید ، شاید نه ، اما باز هم – اشکالی ندارد!

سیستم پایه پنجم به شما راهنمایی می دهد که باید بدانید در هر شرایطی سخت کار می کنید ، بنابراین می توانید با اطمینان به هر موقعیت اجتماعی نزدیک شوید.

3. معرفی گزینه های تغذیه تغذیه

با این اوصاف ، می دانید که اکثر موقعیت های اجتماعی غذاهای سرگرم کننده زیادی دارند اما تمایل به فاقد غذاهای مغذی دارند ، آیا؟ آیا می توانید چیزی به اشتراک بگذارید که مفید و سرگرم کننده باشد؟

این می تواند یک سالاد کلم بروکلی و لباس رنچ برای BBQ تابستانی ، یک ماهیتابه لوبیا سبز برای جشن در تعطیلات ، یا یک شام در خانه برای میان وعده متعادل دخترانه یا جشن تولد باشد.

4. ذهن آگاه باشید

گیر افتادن در رسانه های اجتماعی بسیار آسان است ، به ویژه با آن تغییرات محیطی و فشار همسالان که ما در مورد آنها صحبت کردیم.

یکی از راهبردهایی که ما با شرکای تغذیه روانی خود برای کمک به آنها در مقابله با این مشکل کار می کنیم ، به خاطر سپردن در موقعیت های اجتماعی است.

منظور ما از یادآوری چیست؟ در واقع ، فرض کنید عمه شما اصرار دارد که شیرینی هایش را بخورید ، یا شاید با انواع شیرینی ها و خوراکی ها دور میز دسر قدم می زنید. و فرض کنید شما زیاد دوست ندارید کیک قهوه ای داشته باشید یا آب نبات در واقع کار شما نیست ، اما در گذشته ، تقریباً همیشه از میز آب نبات چیزی کوچکی بر می داشتید زیرا فقط آنجا بود ، یا فقط به این دلیل که او شیرینی می گفت. اصرار.

جی! آیا این برای کسی عادی به نظر می رسد؟ اینها نمونه هایی از غذا خوردن بدون ذهن است که عامل اصلی نابرابری در شرایط اجتماعی در گذشته است.

در این مرحله ، مطمئن شوید که بازی می کنید. اگر می دانید که کلوچه ها مربا شما نیستند ، خودتان ثبت نام کنید. جی! آیا واقعا براونی می خواهید؟ اگر نه ، فقط تشکر کنید. اگر می دانید که شما فردی بهتر از شیرین هستید ، دور میز قدم بزنید و وقت خود را در جایی دیگر بگذرانید. واقعا تفریح ​​شما

محتاط بودن در این مواقع می تواند به شما در تصمیم گیری هایی که برای شما مناسب و مناسب است کمک کند ، که به شما کمک می کند تا از وضعیت استرس زا ، گناهکار یا بیش از حد ناشی از خوردن عادات غذایی ناسالم جلوگیری کنید.

5. تمرین کنید که روز رویداد اجتماعی خود را متعادل کنید

اکنون نیز شرایطی پیش می آید که نمی توانید بهترین گزینه را بیاورید ، یا شاید هم نمی خواهید. درست مثل رفتن به رستوران یا خانه پدر و مادرت برای سرکش معروف مادرت.

در چنین مواردی ، می توانید بر تمرینات تعادل نه تنها در رویدادهای اجتماعی بلکه در طول روز تمرکز کنید. اگر می دانید که اقلام غذایی را خواهید دید که در انتهای راحت طیف تعادل قرار دارند ، می توانید در برخی از نقاط در طول روز بر روی اقلام غذایی مغذی تمرکز کنید.

در حال حاضر ما در مورد روزه گرفتن در روز یا “تهیه” یک غذای خوشمزه بعداً صحبت نمی کنیم ، زیرا می دانیم که آنها نمونه هایی از عادات غذایی خوب نیستند.

یک روز غذا خوردن تعادل یا سلامتی شما را تغییر نمی دهد یا از بین می برد.

ما فقط در مورد یافتن تعادل بین تغذیه و لذت به جای موافقت با فکر کردن یا هر چیزی صحبت می کنیم.

اگر قصد دارید شام تولد بخورید و می دانید که همه غذاها غذاهای خوشمزه ای هستند ، می توانید برای ناهار یک ماده مغذی نرم و یک کاسه پر از سبزیجات در نظر بگیرید تا بدن شما آنچه را که برای احساس خوب نیاز دارد داشته باشد.

اما اجازه ندهید این باعث استرس شما شود – به یاد داشته باشید که این سیاه و سفید نیست ، بلکه مربوط به تصور تصویر بزرگ است. در مورد به دست آوردن تعادل کلی است.

6. آماده تماس با مرزهای خود باشید

فشار همسالان در مناسبت های اجتماعی امری عادی است و ما از بسیاری از مشتریانی می شنویم که احساس می کنند باید با دیگران درست غذا بخورند یا تحت فشار خانواده و دوستان قرار می گیرند که در مورد آنچه می خورند یا نمی خورند اظهار نظر می کنند. متأسفانه ، ممکن است در نقطه ای از سفر خود این را پیدا کنید.

با در نظر گرفتن چند عبارت که می توانید از آنها استفاده کنید می تواند به شما در تعیین مرزها و پایان گفتگو کمک کند.

  • “این بسیار خوشمزه به نظر می رسد! من هنوز در این مورد نیستم ، اما از پیشنهاد شما متشکرم. ”
  • “من واقعا خوشحالم [fill in the blank] در حال حاضر ، اما شاید بعداً آن را امتحان کنم. ”
  • “متأسفانه وقتی غذا می خورم احساس خوبی ندارم [fill in the blank]، بنابراین من تصمیم می گیرم امروز غذا نخورم. ”
  • “من واقعا دوستش دارم [fill in the bank] – من خیلی خوشحالم. ”
  • “در واقع این چیزی است که بدن من در حال حاضر به آن احتیاج دارد ، بنابراین من به آن گوش می دهم.”

درباره غذا خوردن و خوردن اجتماعی بیشتر احساس کنید

مانند هر چیزی ، یادگیری نحوه احساس آرامش با غذا در محیط غذا خوردن اجتماعی به زمان و تمرین نیاز دارد. بعید است که فوراً احساس اعتماد به نفس کنید. این نکات را در ذهن داشته باشید و در مورد احساسی که بعد از وقایع اجتماعی دارید فکر کنید تا بفهمید که دوست دارید در آینده چه چیزی را تکرار کنید یا تغییری ایجاد کنید ، می توانید به آرامی اما مطمئناً احساس خود را در این شرایط پیش ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید