چگونه شنا از شما خواننده بهتری می سازد

در حال حاضر اکثر مردم می دانند که شنا یک منبع عالی برای ورزش است. قرار گرفتن در آب، سطح تاثیر بر مفاصل و ماهیچه ها را محدود می کند، بنابراین آنها را در برابر آسیب های زیادی مربوط به ورزش های خشکی محافظت می کند. همچنین، در حالی که دویدن توجه خود را بر روی قسمت پایین تنه متمرکز می کند و وزنه برداری روی قسمت بالایی بدن تمرکز می کند، شنا اجازه می دهد تا یک تمرین جامع کل بدن را انجام دهید. اما آیا می‌دانستید که شنا می‌تواند شما را خواننده بهتری نیز کند؟

خواننده با کیفیت بودن بیش از یک صدای زیبا و یک گوش دقیق برای توناژ نیاز دارد. برای اجرای آن عبارات طولانی که در همه چیز از پاپ تا اپرا یافت می شود، ظرفیت ریه سالم ضروری است. ورزش به طور کلی میزان هوای ورودی به ریه ها را افزایش می دهد، اما شنا به طور خاص می تواند تأثیر زیادی داشته باشد. دلیل آن این است که ظرفیت هوا در طول تمرینات آبی به دلیل فشار آب به بدن شما تقریباً ۷۵٪ کاهش می یابد. این فقط به شنا محدود نمی شود، بلکه شامل ایروبیک زیر آب، آب درمانی، وزنه برداری و سایر برنامه های ورزشی مبتنی بر آب نیز می شود. با تمرینات منظم که مدت زمان معقولی طول می کشد (نه، پنج دقیقه آن را کاهش نمی دهد)، جبران کمبود ظرفیت ریه بدن در زیر آب به نوبه خود باعث افزایش ظرفیت در خشکی می شود.

نه تنها افزایش ظرفیت ریه برای خوانندگان مفید است، بلکه توانایی شنا در تقویت عضلات مرکزی بدن نیز مفید است. اگر خیلی سریع دفع شود، داشتن یک تن هوا در ریه ها مزیت خاصی ندارد. کنترل بازدم برای اجرای آوازی متحرک بسیار مهم است. این ماهیچه های شکم هستند که جریان هوای خارج شده را در هر لحظه مدیریت می کنند، بنابراین با یک هسته فشرده می توان نفس را در مدت زمان طولانی تری کشیده کرد.

تا به حال شنیده اید که خواننده ها غواصان خوبی می سازند؟ یک خواننده در مقایسه با یک خواننده غیر خواننده از مخزن هوا بسیار کمتری استفاده می کند، زیرا از آنها برای کنترل بازدم با عضلات شکم استفاده می شود – عضلاتی که از طریق یک روال معمول هوازی آبی تقویت می شوند، چه در اقیانوس، چه در استخر، یا حتی آبگرم شنا

مزایای یک تمرین شنای معمولی بی پایان است. جای تعجب نیست که بسیاری از ورزشکاران در سالن های ورزشی خود استخرهای آب درمانی دارند تا آسیب های جمعی خود را برطرف کنند. با این حال، برای ورزشکاران بی وزنی آب است که مزایای تمرینات کم تاثیر را ارائه می دهد، اما برای یک خواننده برعکس این امر صدق می کند. این وزن آب است که توانایی ریه ها برای جذب هوا را تقویت و گسترش می دهد و همین وزن در ساخت هسته ای مقاومت می کند که بتواند هوا را در داخل نگه دارد. بنابراین، چه می خواهید در NBA یک گارد امتیازی باشید یا آندره آ بوچلی بعدی، لباس شنا را بپوشید و وارد آب شوید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر