کاهش با رازیانه ؛ 9 اثر فوق العاده + کاهش چای با آن


با رازیانه کاهش دهید

کاهش رازیانه یکی از روشهای سنتی اما م toثر برای کاهش وزن است. این دانه های شیرین ، معمولاً در گذشته و حتی امروز آماده سازی داروهای گیاهی استفاده شده. اما ما باید به طور دقیق نگاه کنیم که چگونه بر کاهش وزن تأثیر می گذارد و چگونه از آن برای کاهش وزن استفاده کنیم.

کاهش وزن و کاهش وزن

گیاه رازیانه دارای قسمتی به شکل پیاز است که حاوی دانه های رازیانه است. علاوه بر دانه ها ، می توان از قسمت های دیگر نیز استفاده کرد و از خواصی که همراه آنهاست استفاده کرد.

یکی از عواملی که باعث شده بیش از هر زمان دیگری از این گیاه استفاده شود ، تأثیر آن بر کاهش وزن و کاهش وزن است. زیرا امروزه بسیاری از مردم نگران نابرابری هستند که این امر آنها را وادار کرده است تا مدام به دنبال راه هایی برای کاهش وزن و کاهش وزن خود باشند.

با رازیانه کاهش دهید

کاهش رازیانه عملکرد خاص خود را دارد و معمولاً اشتها را کاهش داده و احساس سیری را در فرد افزایش می دهد. حتی در تجربه بسیاری از افراد ، مواد تشکیل دهنده دانه رازیانه پوست چرب را کاهش داده و جذب مواد معدنی را افزایش می دهد.

جی! رازیانه چگونه به کاهش وزن کمک می کند؟

لازم به ذکر است که کم آبی بدن و رازیانه به دقت مطالعه نشده است. اما نشان داده شده است که استفاده از دانه های رازیانه باعث ایجاد آن می شود ترشح ادرار و آب طول آن بیشتر از بدن است ، که می تواند منجر به کاهش وزن در فرد شود.

کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود. بنابراین مهم است که به کاهش وزن و کاهش وزن به خاطر داشته باشید که رازیانه به تنهایی نمی تواند به عنوان یک داروی معجزه گر برای کاهش وزن استفاده شود. بهترین طرف ورزش و تغذیه به عنوان محرک کاهش دهنده استفاده کنید.

ارزش غذایی رازیانه برای تغذیه

برای گنجاندن هر نوع غذایی در رژیم غذایی خود ، آگاهی از مواد معدنی و ویتامین های آنها مهم است. حتی کالری دریافتی از آن نیز باید در نظر گرفته شود و باعث چاقی نمی شود.

رازیانه آرد را می توان به عنوان یک ماده کم کالری برای خوردن استفاده کرد. این می تواند به طور متوسط ​​در رژیم های کاهش وزن استفاده شود. رازیانه منبع عالی از فیتواستروژن ها است که برای زنان بسیار مفید است. لازم است ارزش تغذیه ای این منبع برای تغذیه خاص را بدانید.

یک وعده رازیانه (234 گرم) مقدار در رازیانه
کالری کالری 73
روغن 0.47 گرم
فیبر 7.3 گرم
مال خودم 17 گرم
پروتئین 2.9 گرم
کلسیم 43 میلی گرم
پتاسیم 360 میلی گرم
ویتامین سی 10.4 میلی گرم
ویتامین B6 0.041 میلی گرم
ویتامین A 250 میلی گرم

برای کاهش وزن با رازیانه ، مهم است که مواد تشکیل دهنده آن ، به ویژه کالری آن را در نظر بگیرید. حتی رازیانه دارای سطح مفیدی از ویتامین E و ویتامین K ، فولات ، کولین ، روی ، فسفر ، آهن و منیزیم است.

خواص رازیانه برای کاهش وزن

فواید رژیم غذایی برای کاهش وزن و بدن را نمی توان نادیده گرفت. اگرچه رازیانه به تنهایی باعث کاهش وزن نمی شود ، اما فواید زیادی برای بدن به همراه دارد. دانه های رازیانه به همراه ترکیبات مفید خود ، خواص زیر را برای بدن به ارمغان می آورند:

  1. کالری کمتری دارد و بهتر است به عنوان میان وعده استفاده شود
  2. فیبر موجود در آن از گرسنگی تغذیه ای جلوگیری می کند
  3. فیبر موجود در رازیانه از یبوست این از مواردی که برای افراد مبتلا به چاقی به دلیل این مشکل گوارشی بسیار مهم است جلوگیری می کند.
  4. با رازیانه کاهش دهید با وجود میزان پتاسیم موجود در آن ، در باز شدن رگ های خونی و کنترل فشار خون مثر است
  5. از این دانه رشد می کند استحکام استخوان می توان از آن استفاده کرد
  6. کلسترول در ترکیبات رازیانه وجود ندارد و حتی با فیبر و سایر مواد معدنی و ویتامین ها می تواند مشکلات قلبی ایجاد کند.
  7. کولین در ترکیبات آن زمان ورزش کنید و با رازیانه کاهش دهید برای بهبود حرکت ماهیچه ها بسیار مهم است
  8. Na خواص آنتی اکسیدانی که ایمنی بدن را برای جلوگیری از مبارزه بدن با عفونت های ویروسی در طول رژیم های کاهش وزن افزایش می دهد
  9. به دلیل وجود فیتواستروژن هایی که بر تنظیم هورمون های زنانه تأثیر می گذارد

نحوه استفاده از رازیانه برای کاهش وزن

ما تا کنون در این بخش از مقاله تأکید کرده ایم که رازیانه به تنهایی منجر به کاهش وزن نمی شود و کاهش وزن با رازیانه بدون توجه به تغذیه مناسب و فعالیت بدنی غیرممکن است. اما برای افرادی که می خواهند از رازیانه به عنوان دستور کاهش وزن استفاده کنند ، توضیح نحوه استفاده از آن بسیار مهم است.

چای رازیانه برای کاهش و رازیانه

تا بتوانید رازیانه وارد کنید کاهش وزن او به این نتیجه رسید که بهتر است چای تهیه کنید و روزانه 2-3 لیوان بنوشید. برای تهیه آن ، یک قاشق چای خوری رازیانه را در یک قاشق چای خوری بریزید و آن را به عنوان یک فنجان چای سیاه و یک فنجان آب داغ بنوشید.

چای رازیانه برای کاهش وزن

پس از 15 دقیقه نشستن روی حرارت ملایم ، در یک فنجان مانند کتری بریزید و بنوشید. برای بهترین نتیجه ، می توانید از آن به عنوان میان وعده عصرانه و خرما استفاده کنید.

رازیانه و زیره برای افزایش چربی سوزی

این چای تاثیر فوق العاده ای دارد افزایش چربی سوزی ایجاد می کند. برای تهیه این نوشیدنی ، بهتر است مواد اولیه با کیفیت بالا را با دقت تهیه کنید:

  • رازیانه: 1 قاشق غذاخوری
  • زیره: 1 قاشق چایخوری
  • زیره سیاه: 1 قاشق چایخوری
  • آب جوش: 2 لیوان

هر چهار مورد را در قوری و کوچک با رازیانه و افزایش چربی سوزی با این نوشیدنی ، بهتر است قبل یا بعد از ورزش به میزان یک فنجان از آن استفاده کنید.

در واقع ، می توانید از آن فقط با خرما یا یک قاشق چای خوری انگور یا یک قاشق چای خوری میوه خشک استفاده کنید. برای شیرین کردن این نوشیدنی باید از شکر اجتناب کنید.

نکات پایانی

در این مقاله ، توضیحات کاملی در مورد کاهش و رازیانه ارائه کردیم. با توجه به موارد فوق ، رازیانه به تنهایی نمی تواند باعث کاهش وزن شود. باید از آن به عنوان کاتالیزور برای افزایش چربی سوزی و همچنین ورزش و تغذیه استفاده کرد.

نکته مهم دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد منشا رازیانه گفته می شود که گرم است و استفاده زیاد از آن می تواند تأثیراتی داشته باشد که باید در استفاده از آن به طور متوسط ​​در نظر گرفته شود.

دیدگاهتان را بنویسید