گردو 101: تغذیه و مزایای گردو


گردو می تواند یک غذای جامد باشد – خوشمزه و سالم است ، اما کالری بالایی نیز دارد. برای خواندن همه چیز در مورد تغذیه گردو ، مزایای احتمالی و نحوه استفاده از آنها در برنامه غذایی سالم خود ، ادامه مطلب را مطالعه کنید.

واقعیت تغذیه گردو

Quyen Vu ، متخصص تغذیه ساحل در Beachbody می گوید: «گردو کالری بالایی دارد. “بنابراین شما نمی خواهید بیش از حد غذا بخورید. با این حال ، آنها هنوز هم می توانند در برنامه تغذیه کاهش وزن گنجانده شوند. “

Vu پیشنهاد می کند که آنها را به اسموتی اضافه کنید اگر طعم شفاف آنها را دوست ندارید – مانند شکلات گردویی Blackberry Walnut – یا آن را خام و بدون نمک بخرید و مواد مورد علاقه خود را اضافه کنید.

به طور کلی گردو حاوی آهن ، منیزیم و فسفر و همچنین چربی ها و پروتئین های سالم است.

در اینجا اطلاعات تغذیه ای گردو آمده است.

گردوی نپخته در یک کاسه فلزی

ارزش تغذیه ای گردو

گردو خام ، 1 اونس ، حدود نصف 14

کالری 185
پروتئین 4.31 گرم
روغن 18.5 گرم
من 3.88 گرم
فیبر 1.9 گرم
کلسیم 27.8 میلی گرم
فولاد ، Fe .825 میلی گرم
منیزیم 44.8 میلی گرم
فسفر 98.1 میلی گرم
مس 0.451 میلی گرم

اکنون که اطلاعات تغذیه ای گردو را مرور کرده ایم ، به راحتی می توان آن را با آجیل های پرکالری منتقل کرد ، اما افزودن مقداری از رژیم غذایی روزانه به شما در افزایش وزن کمک می کند.

همانطور که وو می گوید ، خوردن گردو هر روز بستگی به اهداف تغذیه ای شما و منابع دیگری از چربی دارد که در آن روز به دست آورده اید.

او می گوید: “به طور کلی ، بیش از یک تا دو قاشق غذاخوری در هر وعده غذا نخورید.” “به یاد داشته باشید که اگر سعی می کنید مقدار سدیم خود را برای یک روز کنترل کنید ، بدون پشتیبانی بهتر است ، زیرا نسخه های نمک نیز در مصرف سدیم شما نقش دارد.”

سعی کنید چند گردو با کمی روغن به ظرف اضافه کنید ، مانند این سالاد رومینه و گردو.

1. گردو حاوی چربی های “خوب” و اسیدهای چرب امگا 3 است

زنی که غذای مدیترانه ای می خورد

گردو اگرچه چربی بالایی دارد ، اما مقدار مناسبی چربی دارد – اسیدهای چرب غیر اشباع.

طبق تحقیقات انجام شده در مورد تأثیر گردو بر چربی خون و سلامت قلب ، تغذیه و گردو می تواند کلسترول و کلسترول LDL ، “کلسترول” بد را کاهش دهد ، که می تواند خطر سکته مغزی را افزایش دهد.

گردو همچنین حاوی α-لینولنیک اسید بالا ، یک اسید چرب امگا 3 است که می تواند مزایای سلامتی را ارائه دهد.

2. گردو حاوی ترکیباتی به عنوان آنتی اکسیدان است

طبق مطالعه ای در سال 2020 ، گردو دارای خواص آنتی اکسیدانی است که می تواند به کاهش عوارض جانبی مرتبط با افزایش سن کمک کند.

هدر هنکس ، مشاور پزشکی و تغذیه می گوید ، گردو اغلب به عنوان غذای مغزی نامیده می شود ، زیرا نشان داده شده است که می تواند مزایای شناختی را برای افراد مسن فراهم کند و تقریباً برای هر رژیم غذایی مفید است.

هنکس دوست دارد در یک خرما Medjool گردو را برای یک میان وعده شیرین بپوشاند یا یک توپ انرژی خانگی برای گردوی خرد شده برای درمان خرد کند.

اگر به دنبال اضافه کردن به هفته خود هستید ، برای غذای بیشتر چند عدد به توت فرنگی و اسفناج بدهید.

3. گردو حاوی مواد معدنی است

مس ، چیزی که بدن شما نمی تواند آن را بسازد اما به آن نیاز دارد ، در گردو یافت می شود.

وقتی مس مصرف می کنید ، با آهن کار می کند تا خون و سلول های خونی شما سالم بماند و به جذب آهن برای شادابی استخوان ها کمک می کند.

4. گردو به سیری کمک می کند

دستور تهیه بلوند سیب

اگر این مزایای تغذیه ای دیگر از تغذیه گردو چشمگیر است ، در اینجا یکی از مواردی است که می توانید هر روز مشاهده کنید.

جی! آیا احساس می کنید که درست قبل از ناهار بیهوش شده اید یا به مدت 3 ساعت افت کرده اید؟

اخبار اصلی: طبق یک تحقیق کوچک ، گردو می تواند به شما کمک کند احساس سیری کنید.

بنابراین پارافیت ماست صبحگاهی خود را بپاشید ، یا یک مشت گردو را به جای یک میان وعده بسیار پردازش شده روی دستگاه خودکار اداری انتخاب کنید.

در اینجا چند دستور العمل و دستور العمل برای امتحان وجود دارد:

گردو توت فرنگی و بارولوژی جو

بلوند سیب و گردو بدون پخت

فنجان جو دوسر پخته شده با انگور و گردو

به دنبال اطلاعات تغذیه ای حرفه ای تری هستید؟ از BODNutrition.com دیدن کنید و بیاموزید که چگونه به مدت طولانی با استفاده از دو برنامه تغذیه ای خود ، 2B Mindset و Fitness Section ، تغذیه سالم داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید