13 حقیقت برتر از مزایای تغذیه و سلامتی برانزینو


خرید کنید

برانزینو در تمام طول سال در دسترس است. ماهی کامل یا به عنوان فیله در بازارهای آمریکا. بهتر است در بهار یا اوایل تابستان قبل از زایمان انجام شود. بدنبال ماهی روشن و ثابت با پوست نقره ای ، آبشش صورتی و چشمانی شفاف باشید.

باس دریایی تازه ، وحشی ، نرم و نرم قیمت بالاتری نسبت به محصولات کشاورزی دارد. با این حال ، باس کشت نه تنها قیمت ارزان تری دارد بلکه برای توزیع بیشتر در طول سال در دسترس است. باس کشت شده بسیار بزرگ است و کمی روغن بیشتری دارد.

در خانه ، ماهی و درب را به مدت 2-3 روز در یخچال نگهداری کنید. برای استفاده طولانی مدت ، مقیاس و کل روده قبل از ذخیره در فریزر عمیق.

طرز تهیه و سرو

در صورت خرید ماهی کامل ، تمیز کردن برانزینو با بریدن باله ها و سپس افزایش بدن آن آغاز می شود. پس از آن ، شکافی را در امتداد شکم او ایجاد کرده و روده ها را خارج کنید. پس از ریختن ماهی ، باید آن را از داخل و خارج کاملاً بشویید و سپس خشک کنید. سپس در آشپزی استفاده می شود یا در پلی اتیلن پیچیده می شود و در یخچال نگهداری می شود.

برانزینو یکی از بهترین ماهی ها است ، با استخوان بسیار کمی و گوشت سفت ، با طعم ضعیف که شکل خود را در تزریق ، برشته یا پخت حفظ می کند.

در اینجا چند پیشنهاد برای خدمت ارائه شده است:

دستور برانزینو
برانزینو اعتبار عکس: کیوپیا
  • برانزینو ماهی همه کاره است. بسته به اندازه خدمات ؛ ماهی های کوچک را می توان در برش های لیمو و گیاهان پر کرد. ماهی های بزرگ را می توان مهر و موم کرد ، برای تفت دادن یا خشک کردن تابه خوب است.

  • گراتن و باس دریایی ، بیکن ، سیب زمینی ، کپر را در سس خامه آماده کنید

مشخصات امنیتی

  1. برانزنو صید شده دارای 3 و 4 نمره (زرد و قهوه ای) است. از آنجا که جایگزین های خوبی برای پایداری در نظر گرفته شده است ، ماهیگیری برانزینو باید تا حد ممکن به حداقل برسد.

  2. سطوح متیل جیوه در پایگاه های دریایی اروپا 0.167 میلیون (PPM) است. بنابراین ، آخرین دستورالعمل های FDA آمریکا در مورد تعداد ماهیان باردار و مادران شیرده ، و همچنین لیستی از گزینه های خاص که ایمن هستند یا باید از آنها اجتناب کرد ، باس دریایی را پایین نگه می دارد. بورا جامعه انتخاباتی با این دوز ، آنها می توانند 2-3 وعده در هفته بخورند. (انکار پزشکی).

همچنین بخوانید ≻≻-

ماهی آتلانتیک واقعیت تغذیه و مزایای سلامتی

ماهی سالمون واقعیت تغذیه و مزایای سلامتی

نوعی ماهی پهن بزرگ واقعیت تغذیه و مزایای سلامتی

ذخیره ماهی واقعیت تغذیه و مزایای سلامتی

برگشت- بازگشت به غذای دریایی از جانب واقعیت تغذیه و مزایای سلامتی ماهی برانزینوبه

بازگشت -بازگشت به صفحه نخست.

بیشتر بخوانید (پیوندها در پنجره جدید باز می شوند):

  1. راهنمای غذاهای دریایی -PDF.

  2. سطوح جیوه در ماهی های تجاری و ماهیان ماهی.

  3. پایگاه ملی تغذیه USDA.

  4. اسیدهای چرب امگا 3: کمک مهمی است.



دیدگاهتان را بنویسید