30+ ایده برای ناهار سالم برای نوجوانان در خانه


جی! برای نوجوانان به یک منظره ناهار خوب نیاز دارید؟ در اینجا الهام بخش شماست!

ناهار برای هر کودکی می تواند یک چالش باشد. اما ناهار برای نوجوانان و رشد آنها اشتها و برنامه ها را افزایش می دهد ، می تواند شما را بارها و بارها بر چیپوتل متمرکز کند. من از شما الهام می گیرم ، خواه دوست پسر شما برای تابستان یا فصل زمستان در خانه باشد – یا فقط برای آخر هفته به بازخورد نیاز دارید.

از اینجا شروع کنید: چی؟ آیا ناهار سالمی برای نوجوانان است؟

  • تغذیه رضایت بخش: پروتئین و چربی به ناهار کمک می کند تا قوی بماند
  • بسیاری از گروه های غذایی: برخی از کودکان (مانند من) روی تمام وعده های غذایی حاوی کربوهیدرات می نشینند. کربوهیدرات ها مانند نان و ماکارونی اشکالی ندارند ، اما گروه های مختلف غذایی به کودک شما کمک می کند تا مواد مغذی مورد نیاز خود را دریافت کند (مرتبط: چگونه به جوانان گرسنه خود غذا دهید)
  • میوه ها و سبزیجات: آنها حاوی فیبر و ویتامین ها و مواد معدنی ضروری مانند ویتامین A و پتاسیم هستند. بسیاری از کودکان (و بزرگسالان!) محصولات کافی دریافت نمی کنند. ناهار یک راه عالی برای کمک به بچه ها (و بزرگسالان) است.
  • بخشی که برای آنها مناسب است: هر کودکی متفاوت است. هر روز متفاوت است. به فرزند خود اعتماد کنید که مقدار مورد نیاز خود را بخورد و از محدود کردن یا کاهش رژیم غذایی خود اجتناب کنید.
شیرینی پیتزا: ایده های ناهار برای نوجوانان

ایده های ناهار سالم برای نوجوانان

ایده های داغ برای ناهار برای نوجوانان

  • Old School Pizza Bagel یا نان فرانسوی پیتزا: نان شیرینی بریده شده یا نان باگت را با سس پیتزا ، پنیر و مواد دلخواه آنها بریزید و زیر مرغ گوشتی یا در توستر گرم کنید.
  • ماکارونی نگهداری شده (مانند تورتلینی یا راویولی): سس قرمز یا کوزه ای یا روغن و پنیر پارمزان را بجوشانید و استفاده کنید.
  • بقایای یک شام گرم: بگذارید داخل ظروف با یک لیوان آنها می توانند در مایکروویو گرم شوند
تخم مرغ در گودال: ایده های ناهار برای نوجوانان
  • ماکارونی جعبه ای و پنیر یک سالاد جانبی یا سبزیجات مخلوط منجمد اضافه کنید
  • سوپ یا فلفل (در فروشگاه یا خانه خریداری می شود)
  • کسادیا: تهیه شده با پنیر ، لوبیای خشک ، سبزیجات بو داده ، مرغ بو داده و …
قصادیلا و سالاد: ایده های ناهار برای نوجوانان
  • پنیر بو داده
  • همبرگر سبزیجات یا سگ سبزیجات (ما عاشق ستاره صبح هستیم)
  • بوریتو حفظ شد (بسته ها یا در خانه)
Burritos گوشت دوست فریزر
  • سیب زمینی پخته: روی آن پنیر ، فلفل یا سبزیجات بخارپز کنید
  • بلغور جو دوسر: میوه و آجیل را به آن اضافه کنید

ایده های ناهار جالب برای نوجوانان

  • بشقاب میان وعده
  • یک ساندویچ گوشت یا سبزیجات سرو کنید یا بستن
  • نان تست آووکادو (تخم مرغ سرخ شده را به آن اضافه کنید!)
نان تست آووکادو: ناهار برای نوجوانان
  • سالاد ماهی تن یا ساندویچ ساندویچ مرغ
  • PB & J (یا SB & J-Sunbutter + Jelly)
  • هموس + پیتا و سبزیجات (مانند هویج و خیار)
  • سبز سالاد: روی مواد پر پروتئین مانند مرغ ، ماهی کنسرو شده یا تخم مرغ آب پز قرار دهید
  • سالاد ماکارونی یا کینوا
  • پیتزای سرد باقی مانده
  • کاسه های اسموتی

ایده هایی برای یک ناهار سالم برای نوجوانان: دستور العمل ها

در اینجا چند دستور العمل وجود دارد که شما یا نوزاد می توانید قبل از یک هفته کامل تهیه کنید.

توفو ناگتز و سس گوجه فرنگی
رول سوشی تانگو
زیرنویس های ساده کوفته

چگونه در ناهار نوجوان خود از میوه ها و سبزیجات بیشتری الهام بگیرید

  • اسموتی میوه (یا بسته های نرم جمع آوری کنید بنابراین برای آنها آسان است که سریع آن را تهیه کنند)
  • روی ساندویچ کاهو و گوجه فرنگی بگذارید
  • ادامام را در یک میان وعده یا به عنوان یک غذای جانبی قرار دهید
  • ناهار را با یک سالاد جانبی یا یک فنجان سوپ سبزیجات میل کنید
  • طرف چیپس و سالسا را ​​اضافه کنید
  • فنجان میوه های جداگانه و سیب های فرآوری نشده را ذخیره کنید
  • پیشنهاد کنید سیب ورقه شده را به پنیر رنده شده یا اسفناج تازه را به تخم مرغ های سرخ شده اضافه کنید

ایده های بیشتر برای تغذیه جوانان



دیدگاهتان را بنویسید