7 جایگزین سالم برای تنقلات نمک


اطلاعات زیادی در مورد اشتها و اقدامات لازم در مورد آن وجود دارد.

هوس خوردن میان وعده های شور می تواند بسیار گیج کننده باشد زیرا انسان به سدیم نیاز دارد – نه فقط همانطور که روزانه دریافت می کنیم (RDA برای بزرگسالان 2300 میلی گرم است).

کریستا مگوایر ، مدیر تغذیه Beachbody ، RD ، CSSD می گوید: “اکثر مردم فکر می کنند بدن به آنچه نیاز دارد هوس می کند.”

او توضیح می دهد: “با این حال ، در بیشتر مواقع ، این فقط هوس یک وعده غذایی راحت است و اغلب شامل غذاهای حاوی قند یا نمک می شود.”

متخلفان احتمالی هنگام هوس خوردن غذاهای میان وعده: استرس و خستگی.

اما عوامل دیگری که به مواد مغذی مورد نیاز بدن شما ارتباطی ندارند نیز می توانند هوس مصرف نمک کنند.

مگوایر توضیح می دهد که میل به تنقلات شور می تواند به دلیل تغییرات هورمونی باشد ، که ممکن است به دلیل استرس ، بی خوابی یا PMS تجربه کنید.

به جای ضربه زدن به چوب دستی ، این استراتژی های جایگزین را امتحان کنید.

پارچه های پرسل چرم سفید

1. علل را مشخص کنید

یک راه ساده برای مقابله با خواسته های شما ، به ویژه اگر آنها اغلب اتفاق می افتند ، یافتن علت اصلی است.

مگوایر می گوید: “ما اغلب سعی می کنیم با راه حل کمکی باند را حل کنیم تا مشکل اساسی را حل کنیم.”

بنابراین چند دقیقه وقت بگذارید و به اتفاقاتی که در زندگی شما می افتد فکر کنید.

شاید لازم باشد راه هایی برای سرگرم کننده یا سرگرم کننده پیدا کنید. حتی ممکن است خواب خود را از دست بدهید.

همه این موارد در خارج از اتاق راه حل دارند.

2. به آب دسترسی پیدا کنید ، سپس دوباره ارزیابی کنید

زنی در بیرون از بطری آب می نوشد

جیم وایت ، RD ، ACSM EX-P ، مالک استودیوهای Jim White Fitness and Nutrition در ویرجینیا ، می گوید: “کم آبی بدن معمولاً منجر به عدم تعادل الکترولیت می شود.”

“هوس های نمکی روش بدن است که به شما می گوید آب بیشتری بنوشید تا تعادل مایعات برقرار شود” ، اما ما به طور کلی آن را اشتباه تفسیر می کنیم.

وایت می گوید تشخیص این دو مشکل است زیرا “آنها توسط سیستم های مشابهی در مغز کنترل می شوند”.

بنابراین وقتی میل به نمک ایجاد می شود ، ابتدا آب بنوشید (شاید لازم باشد) و ببینید آیا اشتهای نوش از بین می رود.

3. گزینه های کم سدیم را پیدا کنید

چیپس خانگی

غذاهای میان وعده سالم اکنون بیش از هر زمان دیگری در دسترس هستند – برای پیدا کردن آنها ، برچسب های دیگر را در مرورگرهای مواد غذایی بررسی کنید.

ممکن است متوجه شوید که یک میان وعده کم سدیم میل شما را برآورده می کند و همچنین آنهایی که روز شما را با نمک پر می کنند.

مگوایر می گوید: “اگر می توانید یک میان وعده زیر 200 میلی گرم سدیم نگه دارید ، فضای زیادی برای رژیم غذایی شما باقی می ماند و از محدودیت روزانه شما تجاوز نمی کند.”

توزیع کیک های پاپ کورنی Skinny Pop، از Veggie Crisps Food Way یا Fitjoy tangy dijon غیر غلات و غلات غلات و حبوبات متناسب با این قانون است.

به یاد داشته باشید که داشتن چیزی شور در زمان رسیدن به خواسته بسیار دشوار نیست. این یک واقعیت است که ما به یک سرویس متصل نیستیم.

اگر از میان وعده های کم سدیم یا داروهای سنتی نمک لذت می برید ، خدمات حافظه می تواند به شما در رسیدن به اهداف روزانه سدیم کمک کند.

4. تنقلات و مواد لازم را بچشید

نمک می تواند طعم را به غذا اضافه کند – اما ادویه جات بدون سدیم همین کار را انجام می دهند.

مگوایر توصیه می کند از گیاهان تازه و خشک شده و ادویه جات ترشی جات برای افزودن به میان وعده یا غذای خود با طعم بیشتر استفاده کنید.

در انتخاب ترکیبی از مواد دقت کنید ، اما ممکن است نمک اضافه شده باشد.

5. میان وعده های بدون نمک و خام را امتحان کنید

یک کاسه چیپس قدیمی

بسیاری از هوس های نمک حول محور میان وعده های ناسالم می چرخد ​​که این سsال را مطرح می کند: آیا نمک می خواهید یا کرانچ؟

شما می توانید از یک میان وعده شور و بدون نمک راضی باشید – مخصوصاً اگر از استرس رنج می برید و به کاهش تنش کمک می کند.

وایت سبزیجاتی مانند هویج بچه یا کرفس و حمص ، آجیل و دانه ها ، یا پاپ کورن با طعم هوا مخلوط شده با گیاهان را به عنوان جایگزینی برای امتحان توصیه می کند.

همچنین می توانید چیپس های قدیمی و بدون نمک ما را تهیه کنید.

6. رفتار را بشکنید

وایت می گوید: “اگر به خوردن رژیم غذایی سرشار از سدیم عادت دارید ، بدن شما به طور طبیعی هوس خوردن غذاهای غنی از سدیم می کند ، زیرا این همان چیزی است که از آن استفاده می شود.”

برخورد با سایر خواسته ها اکنون می تواند منجر به تعداد کمتری در جاده شود.

وایت پیشنهاد می کند که با ارزیابی تعداد غذاهای بسته بندی شده خود شروع کنید.

او توضیح می دهد: “راحتی میان وعده های بسته بندی شده باعث می شود که میزان مصرف سدیم از ترجیحات روزانه بیشتر شود و اشتها را افزایش دهد.”

7. از میان وعده یا رژیم متعادل استفاده کنید

ممکن است کنجکاو باشید زیرا به غذا نیاز دارید (شوک ، ما می دانیم).

به جای خوردن میان وعده های شور که کربوهیدرات های اصلی هستند ، غذاها یا میان وعده هایی را که همه ماکروها متعادل هستند امتحان کنید تا مدت زمان بیشتری سیر شوید.

این لقمه های کره بادام زمینی پخته شده نه تنها شیرین و شور هستند بلکه متعادل هستند تا قند خون شما در تعادل و اشتهای شما در تعادل حفظ شود.

به دنبال اطلاعات تغذیه ای حرفه ای تری هستید؟ از BODNutrition.com دیدن کنید و بیاموزید که چگونه به مدت طولانی با استفاده از دو برنامه تغذیه ای خود ، 2B Mindset و Fitness Section ، تغذیه سالم داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید