Banana Nut Pancakes – NP Health Info


این پست قابل دستیابی است تشکیل پیوندهای تکیه کن باشد. جاده مشی افشای ممکن است را بیاموزید.

پنکیک موز، موز را انتخاب کنید و انتخاب کنید گندم درست سبک نان موزی دارد با این حال به تعیین کنید پنکیک – صبحانه ای برتر برای عاشقان موز را انتخاب کنید و انتخاب کنید پنکیک!

پنکیک موز و آجیل
پنکیک موز را انتخاب کنید و انتخاب کنید آجیل

سال ها پیش، در گذشته اجتناب کرده اند اینکه بدانم چگونه اجتناب کرده اند ابتدا پنکیک مناسب کنم، در همه زمان ها عالی موز له شده رسیده را به ترکیب کردن پنکیک اضافه می کردم. با این حال مناسب کردن پنکیک اجتناب کرده اند ابتدا همراه خود استفاده اجتناب کرده اند موادی کدام ممکن است احتمالاً اجتناب کرده اند در گذشته توسط دست دارید فوق العاده ساده است. موز سرشار اجتناب کرده اند پتاسیم را انتخاب کنید و انتخاب کنید گردو سرشار اجتناب کرده اند فیبر را انتخاب کنید و انتخاب کنید علاوه بر این سرشار اجتناب کرده اند اسیدهای چرب امگا ۳، عالی صبحانه فوق العاده مفید را تحمیل می تنبل. پنکیک موز وقتی همراه خود شربت افرا هر دو رویه پنکیک مورد کنجکاوی تان روی آن قرار دهید، ساده را انتخاب کنید و انتخاب کنید خوش ذوق است. علاوه بر این می‌توانید اجتناب کرده اند این وافل‌های با بیرون آرد را انتخاب کنید و انتخاب کنید آجیل موز، مافین‌های گردو گندم درست را انتخاب کنید و انتخاب کنید کدو تنبل را انتخاب کنید و انتخاب کنید مافین‌های موز تکه‌ای شکلاتی اوقات خوبی داشته باشید.

پنکیک سبوس دار، موز و آجیل

طرز تهیه پنکیک موز را انتخاب کنید و انتخاب کنید آجیل

پای موز را انتخاب کنید و انتخاب کنید آجیل به سادگی کنار هم قرار دادن تبدیل می شود. برای بهتر از نتیجه، همراه خود موز فوق العاده رسیده را انتخاب کنید و انتخاب کنید فوق العاده اسپرسو ای آغاز کنید. هیچ شکر اضافه ای {در این} پنکیک {وجود ندارد}، متعاقباً تمام شیرینی آن اجتناب کرده اند موز می آید.

  • چرخ دنده خشک: آرد، بکینگ پودر، نمک را انتخاب کنید و انتخاب کنید دارچین را در ظرفی همراه خود هم ترکیب کردن کنید. می توانید اجتناب کرده اند آرد گندم درست هر دو آرد گندم درست بیشترین استفاده را ببرید کدام ممکن است هر ۲ مقدار خوبی اجتناب کرده اند غلات درست، پروتئین را انتخاب کنید و انتخاب کنید فیبر را اضافه می کنند.
  • سفیده تخم مرغ: سفیده های تخم مرغ را همراه خود همزن بزنید به همان اندازه پف تنبل کدام ممکن است به پفکی شدن پنکیک {کمک می کند}.
  • چرخ دنده مرطوب: شیر، روغن، وانیل را انتخاب کنید و انتخاب کنید موز له شده را همراه خود هم ترکیب کردن کنید سپس سفیده تخم مرغ را اضافه کنید.
  • ترکیب کردن کردن: چرخ دنده مرطوب را انتخاب کنید و انتخاب کنید خشک را همراه خود هم مخلوط کردن کرده را انتخاب کنید و انتخاب کنید خوشایند ترکیب کردن کنید، کنترل کنید بیش از حد ترکیب کردن نشود. ترکیب کردن کردن بیش اجتناب کرده اند حد پنکیک ها را جذاب تر می تنبل.

طرز مصرف کردن پنکیک کنار هم قرار دادن

برای تهیه این مافین های موز را انتخاب کنید و انتخاب کنید موز، آنها را در کاسه هایی قطع کرده را انتخاب کنید و انتخاب کنید به مدت سه به همان اندازه ۴ روز در یخچال قرار دهید. برای مناسب و معقول کردن مجدد، آن را همراه خود فواصل ۳۰ ثانیه ای در مایکروویو قرار دهید به همان اندازه انصافاً خوب و دنج شود.

علاوه بر این می‌توانید پنکیک‌ها را فریز کنید به همان اندازه صبح‌های شلوغ صبحانه‌ای ساده داشته باشید. آنها را در ۴ ظرف کنار هم قرار دادن سازی وعده های غذایی در فریزر قرار دهید را انتخاب کنید و انتخاب کنید به همان اندازه ۳ ماه در فریزر قرار دهید. برای مناسب و معقول کردن مجدد، آن را به یخچال منتقل کنید هر دو در فواصل ۳۰ ثانیه اجتناب کرده اند فریزر خوب و دنج کنید به همان اندازه انصافاً خوب و دنج شود.

تعیین کنید پای:

  • شیر با بیرون لبنیات: شیر را همراه خود شیر بادام، شیر جو دوسر هر دو هر شیر با بیرون لبنیات متنوع کنید.
  • ادویه ها: به سختی جوز هندی اضافه کنید.
  • آجیل: گردو را به گردو هر دو آجیل ماکادمیا اضافه کنید هر دو در صورت تمایل آنها را در اطراف بریزید.
  • محافظت ها: روی پنکیک ها را همراه خود موز ورقه شده، توت فرنگی، کره بادام زمینی ذوب شده، عسل، آگاو هر دو شربت افرا پر کنید.

پنکیک موز و آجیل

اصل العمل های صبحانه بیشتری کدام ممکن است دوست خواهید داشت:

پنکیک موز را انتخاب کنید و انتخاب کنید آجیل

۱۴۶ پینه
۷ پروتئین
۲۲ کربوهیدرات ها
۴ {چربی ها}

زمان کنار هم قرار دادن سازی: ۱۰ از محسوس

زمان پخت را انتخاب کنید و انتخاب کنید پز: ۱۰ از محسوس

زمان کل: ۲۰ از محسوس

همه دوستداران موز را به این پنکیک های موز کم چرب را انتخاب کنید و انتخاب کنید گندم درست کدام ممکن است سرشار اجتناب کرده اند پتاسیم، فیبر را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبک هستند دعوت کنید – سبک آنها شبیه نان ذهن موز در یک واحد پنکیک است!

  • ۱ فنجان آرد گندم درسترا انتخاب کنید و انتخاب کنید هر دو آرد گندم درست سفید
  • ۲ قاشق چایخوری پودر خمیرمایه
  • ۱/۴ قاشق چایخوری نمک
  • ۱/۴ قاشق چایخوری دارچین
  • ۱ موز عظیمرا انتخاب کنید و انتخاب کنید فوق العاده بالغ، له شده
  • ۱ فنجان شیر ۱ سهم
  • ۳ سفیده تخم مرغ عظیم
  • ۲ قاشق چایخوری روغن
  • ۱ قاشق چایخوری وانیل
  • ۲ قاشق سوپخوری گردوی دانش شدهرا انتخاب کنید و انتخاب کنید انواع ممکن است
  • اسپری سبک دهنده روغن زیتون هر دو کره
  • تمام چرخ دنده خشک را در یک واحد کاسه ترکیب کردن کنید. سفیده تخم مرغ را همراه خود همزن بزنید به همان اندازه پف تنبل.

  • شیر، روغن، وانیل را انتخاب کنید و انتخاب کنید موز له شده را در ظرفی بریزید را انتخاب کنید و انتخاب کنید ترکیب کردن کنید به همان اندازه یکدست شود. سفیده تخم مرغ را اضافه کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید ترکیب کردن کنید.

  • چرخ دنده مرطوب را انتخاب کنید و انتخاب کنید خشک را همراه خود هم ترکیب کردن کرده را انتخاب کنید و انتخاب کنید همراه خود قاشق خوشایند هم بزنید به همان اندازه لکه های خشک آن اجتناب کرده اند بین بروند. بیش از حد گیج نشوید

  • عالی تابه عظیم را روی حرارت متداولگرم کنید.

  • روی آن را همراه خود روغن بریزید به همان اندازه عالی محافظت سبک تحمیل شود را انتخاب کنید و انتخاب کنید ۱/۴ فنجان ترکیب کردن پنکیک را بریزید.

  • وقتی پنکیک آغاز به خاموش شدن کرد را انتخاب کنید و انتخاب کنید حاشیه از های آن آغاز به جذاب شدن کرد، پنکیک ها را برگردانید.

  • همراه خود بقیه ترکیب کردن این کار را تکرار کنید.

حدود ۳ فنجان خمیر مناسب کنید به همان اندازه ۱۲ پنکیک مناسب شود.
تعیین کنید پای:

  • شیر با بیرون لبنیات: شیر را همراه خود شیر بادام هر دو هر نوع شیر عکس کدام ممکن است دوست دارید متنوع کنید.
  • ادویه ها: به سختی جوز هندی اضافه کنید.
  • آجیل: گردو را به گردو هر دو آجیل ماکادمیا اضافه کنید هر دو در صورت تمایل آنها را در اطراف بریزید.
  • محافظت ها: روی پنکیک ها را همراه خود موز ورقه شده، توت فرنگی، کره بادام زمینی ذوب شده، عسل هر دو شربت افرا پر کنید.

با بیرون آجیل:
انرژی: ۱۲۹ • چربی: ۲.۵ خوب و دنج • پروتئین: ۶.۳ خوب و دنج • کربوهیدرات: ۲۱.۸ خوب و دنج • فیبر: ۳.۰ خوب و دنج

سرویس: ۲پنکیکرا انتخاب کنید و انتخاب کنید انرژی: ۱۴۶انرژیرا انتخاب کنید و انتخاب کنید کربوهیدرات ها: ۲۲gرا انتخاب کنید و انتخاب کنید پروتئین: ۷gرا انتخاب کنید و انتخاب کنید چربی: ۴gرا انتخاب کنید و انتخاب کنید چربی های اشباع شده: ۰.۵gرا انتخاب کنید و انتخاب کنید کلسترول: ۲میلی خوب و دنجرا انتخاب کنید و انتخاب کنید سدیم: ۲۰۹میلی خوب و دنجرا انتخاب کنید و انتخاب کنید اساسی: ۳.۱gرا انتخاب کنید و انتخاب کنید قند: ۵g

مهم واژه ها: پنکیک موز را انتخاب کنید و انتخاب کنید گردو، پنکیک موز را انتخاب کنید و انتخاب کنید گردو، پنکیک موز مفید، اصل العمل صبحانه مفید را انتخاب کنید و انتخاب کنید پنکیک گندم درست.

لینک تأمین