Here’s How to Generate Thoughts That Matter – NP Health Info


افکار ما به هیچ وجه متوقف نمی شود. تحقیقات آرم می دهد کدام ممکن است ما انسان ها مقداری ساخت می کنیم {هر روز} ۶۰۰۰۰ مفهوم. این انواع بیش از حد مفهوم نتیجه مشخص خواستن وسواسی گروه ما به مشغول بودن را انتخاب کنید و انتخاب کنید پرت بودن است.

متنوع اجتناب کرده اند ایده ها ما غیرمولد هستند را انتخاب کنید و انتخاب کنید ما برای مدیریت ورزش افکار گرفتن شخصی کار به سختی انجام می دهیم. ما به افکار شخصی اجازه می دهیم کدام ممکن است «تعقیب کنندگان بلند مدت» هر دو «ساکنان قبلی» باشد. آنها ما را به در همه جای مکان می برند جز بسیار قدرتمند وضعیت – دوم جاری.

{همه ما} این مهارت را داریم کدام ممکن است اصولاً حاضر، بیدار را انتخاب کنید و انتخاب کنید متذکر شویم. مشکل اینجا است کدام ممکن است افکار شخصی را آموزش دهیم به همان اندازه قطع شود – واقعاً قطع شود. افکار تمایل پرسه زدن در خارج اجتناب کرده اند زمان جاری است، با این حال می‌توانیم همراه خود ورزش هدف اصلی حواس، آن را آموزش دهیم به همان اندازه اجتناب کرده اند مشغله‌های روانشناختی شخصی در اطراف شود.

ورزش افکار توجه ایده ها تصادفی ما را به دام می اندازد را انتخاب کنید و انتخاب کنید ما را در زمان متوسط ​​ جاری به دام می اندازد. {همه ما} این مهارت ذاتی را داریم کدام ممکن است همراه خود تلنگر به داخل را انتخاب کنید و انتخاب کنید هدف اصلی بر نفس شخصی اجتناب کرده اند هوشیاری بهره مند شویم. چون آن است روی تنفس هدفمند می شویم، همراه خود زمان جاری ارتباط برقرار می کنیم را انتخاب کنید و انتخاب کنید می توانیم بهتر به آنچه واقعاً در آن دوم بافت می کنیم ظاهر شد کنیم.

افکار توجه به ما یادآوری می تدریجی کدام ممکن است در زمان متوسط ​​ «اکنون» همین جا هستیم. این حالتی است کدام ممکن است در آن ما شاهد شکوفایی اقامت شخصی هستیم را انتخاب کنید و انتخاب کنید می‌توانیم آن را همراه خود خوانایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید پذیرش اصولاً تخصص کنیم. این به ما اجازه می دهد به همان اندازه افکار دور شدن شخصی را عمدا به زمان جاری بیاوریم، ما را اجتناب کرده اند چمدان عاطفی شخصی رها می تدریجی را انتخاب کنید و انتخاب کنید دیدگاه متعادل تری به ما می دهد.

همراه خود رویکردی آگاهانه به هر دوم، متوجه می شویم کدام ممکن است آهسته تر وعده های غذایی می خوریم را انتخاب کنید و انتخاب کنید واقعاً با بیرون سرعت وعده های غذایی را می چشیم. ما روزی را به پرسه زدن های آرام اختصاص می دهیم را انتخاب کنید و انتخاب کنید به اطراف، صداها را انتخاب کنید و انتخاب کنید بوهای شخصیت اطرافمان ملاحظه زیادی می کنیم. همراه خود صرف زمان برای تفسیر، ما خیلی اصولاً اجتناب کرده اند روزی کدام ممکن است مشغول در نظر گرفته شده کردن با توجه به کارهایی کدام ممکن است باید در بلند مدت انجام دهیم، می بینیم. ما به روی آنچه در قلبمان است باز می‌شویم.

“فکرهاتون رو تنظیم بدهید به همان اندازه دنیای خواهید کرد تنظیم تدریجی.” – نورمن وینسنت پیل

این مد‌ها را برای فراتر وارد شدن اجتناب کرده اند ایده ها محدودکننده را انتخاب کنید و انتخاب کنید بیدارتر، حاضر را انتخاب کنید و انتخاب کنید آگاه‌تر شدن تجزیه و تحلیل کنید:

۱. کف دست اجتناب کرده اند مشغولیت به ذهن بردارید

افکار {دوست دارد} مشغول باشد. در ورزش را انتخاب کنید و انتخاب کنید حواس پرتی انبساط می تدریجی. این مسئولیت ماست کدام ممکن است به او بیاموزیم کدام ممکن است چگونه هر اجتناب کرده اند گاهی آرام را انتخاب کنید و انتخاب کنید بی حرکت شود. وقتی بافت می‌کنیم حواس‌مان پرت شده هر دو انصافاًً حضور نداریم، می‌توانیم هدف اصلی را انتخاب کنید و انتخاب کنید توجه شخصی را روی تنفس بگذاریم به همان اندازه سکون پیدا کنیم. استفاده اجتناب کرده اند تنفس شناخته شده به عنوان شکلی اجتناب کرده اند مدیتیشن به ما اجازه می دهد به همان اندازه همراه خود تمامیت درونی ارتباط برقرار کنیم. روزی کدام ممکن است در جاری پرسه زدن را انتخاب کنید و انتخاب کنید تماشای شخصیت هستیم هر دو روزی کدام ممکن است آرام نشسته ایم را انتخاب کنید و انتخاب کنید عالی فنجان چای خواستن می کنیم، می توانیم این ارتباط را تخصص کنیم. وقتی انصافاًً حضور داریم را انتخاب کنید و انتخاب کنید همراه خود توجه مناسب تسلیم دوم می شویم، بافت جدایی ناپذیری می کنیم کدام ممکن است باعث تبدیل می شود بافت کنیم مناسب، مناسب را انتخاب کنید و انتخاب کنید اصیل هستیم.

۲. حرکت در زمان متوسط ​​ همراه خود بی طرفی

اگر همراه خود چیزی ترس آور، سخت هر دو مبهم برخورد با شویم، حضور در زمان متوسط ​​ ممکن است سخت باشد. احساساتی مشابه عصبانیت را انتخاب کنید و انتخاب کنید ناامنی ممکن است افکار ما را برای عجله وادار تدریجی. با این حال اگر به خودمان اجازه دهیم همراه خود پذیرش شخصی با توجه به لحظات دردسرساز صحبت کنیم، از دوام ما آغاز به فرسوده شدن می تدریجی. می‌توانیم به شخصی بگوییم: “من می خواهم می‌توانم این دوم را تحمل کنم. هیچ عامل برای ترسیدن {وجود ندارد}.” ما می‌توانیم دوم را هدایت کنیم – یعنی می‌توانیم بی‌طرفانه همراه خود آن جدا بیاییم – از تولید دیگری آن را محدود نمی‌کنیم هر دو در کار با هم همراه خود آن نیستیم، اما علاوه بر این ساده به آن است اجازه می‌دهیم. باچ. باز بودن در مخالفت با مشکل‌هایی کدام ممکن است شخصی را آرم می‌دهند، غیر از از دوام در مخالفت با آنها، به ما کمک می‌تدریجی در آن لحظات استراحت داشته باشیم، اجتناب کرده اند آن‌ها درس بگیریم را انتخاب کنید و انتخاب کنید حلقه‌های صحیح برای خودمان را پیدا کنیم.

۳. حاوی “ظاهر شد اقامت”.

وقتی صرفاً برای ظاهر شد کردن به فراگیر وقت می گذاریم، خیلی اصولاً اجتناب کرده اند روزی کدام ممکن است مشغول در نظر گرفته شده کردن به کارهایی کدام ممکن است باید در بلند مدت انجام دهیم، می بینیم. وقتی پایین چراغ صورتی می ایستیم را انتخاب کنید و انتخاب کنید متوجه می شویم کدام ممکن است چه چیزی اجتناب کرده اند شیشه ماشین سطح می آید، می توانیم اجتناب کرده اند آنچه در اطرافمان می گذرد آگاه باشیم. هر دو وقتی سطح می رویم را انتخاب کنید و انتخاب کنید تماشا می کنیم کدام ممکن است در جاده چه اتفاقی می افتد. برقراری تعادل در روال روزانه کار، کارهای خانگی، را انتخاب کنید و انتخاب کنید کارهای دویدن را انتخاب کنید و انتخاب کنید در عین جاری برای درمان زمان حال برای جلوگیری اجتناب کرده اند قرار تکل افکار در خلبان خودکار، به ما {کمک می کند} به همان اندازه بافت قدرت را انتخاب کنید و انتخاب کنید قدرت بیشتری داشته باشیم.

۴. ما برای افزایش توجه امتحان شده می کنیم

ما بیشتر اوقات اجتناب کرده اند عالی روال بیهوش کدام ممکن است ساده روز شخصی را سپری می کنیم، کار می کنیم. با این حال همراه خود ورزش هدف اصلی حواس، می‌توانیم اقامت شخصی را در زمان متوسط ​​‌ای کدام ممکن است الان است، انصافاًً آگاه را انتخاب کنید و انتخاب کنید بیدار اقامت کنیم. یافتن زمان برای توقف “حرکت” را انتخاب کنید و انتخاب کنید پیوستن به وسط غیر سکولار ما را برای اسکان درونی کل شخصی هدایت می تدریجی، کدام ممکن است در هسته آن، شخصی دقیق ما است. وقت گذاشتن برای ارتباط را انتخاب کنید و انتخاب کنید محبوبیت شخصی دقیق مان به ما {کمک می کند} قدر این حاضر ارزشمند اقامت را بدانیم.