با کارولین آلن، مواد معدنی گیاهی را کشف کنید


متن را بخوانید

کودک: به پادکست مامانم خوش آمدید.

کتی: خب، حدس می‌زنم این یک نقطه شروع عالی است. شما فقط می توانید مواد معدنی گیاهی و تفاوت آنها را توضیح دهید زیرا برای برخی افراد حدس می زنم که این یک اصطلاح جدید است یا آنها تمایز را درک نمی کنند.

کارولین: آره. در واقع، برخی افراد مانند مواد معدنی گیاهی هستند. همانطور که می دانید، همه ما با مواد معدنی گیاهی حیوانی بزرگ شدیم.

کتی: درسته در دسته بندی های جداگانه آره

کارولین: پس مواد معدنی گیاهی چه چیزی می تواند باشد؟ بنابراین، از کجا آمده اند، یک جنگل بارانی کامل را تصور کنید که طی هزاران سال به این ماده غنی از مواد معدنی تجزیه شده است. به آن هومات می گویند. به معنای واقعی کلمه انرژی یک جنگل بارانی کامل در این ماده است. و از آن، ما این مولکول‌ها را به نام هیومیک و فولویک می‌گیریم. نکته زیبا در مورد آنها این است که آنها تمام مواد معدنی مورد نیاز بدن را فراهم می کنند، به نسبت هایی که توسط طبیعت فرموله شده اند، در نسبت هایی که بدن شما از مواد معدنی استفاده می کند. اما آنها همچنین سیستم انتقال مواد معدنی را به سلول ها فراهم می کنند. و این چیزی است که خیلی جالب است.

بنابراین آنها کاملاً هستند، آنها به معنای واقعی کلمه مکمل معدنی مصرف می کنند و آن را روی سر خود می چرخانند. به جای اینکه فکر کنیم می دانیم بدنمان به چه چیزهایی نیاز دارد، و کسی گفت که به 320 میلی گرم منیزیم یا هر چیز دیگری نیاز داریم و سعی می کنیم بدنمان را هک کنیم، در عوض همه مواد معدنی را در این نسبت های طبیعی تزریق می کنیم و اجازه می دهیم خرد بی نهایت آن آنچه را که نیاز دارد داشته باشد، چه زمانی به آن نیاز دارد، کجا به آن نیاز دارد، چگونه به آن نیاز دارد.

کتی: بله، من اغلب می گویم، مثل اینکه بدن ما طوری طراحی شده است که التیام یابد و در یک وضعیت سلامت مطلوب وجود داشته باشد. و اگر اینطور نیست، این علائم شگفت‌انگیز هستند زیرا چیزی را به ما می‌گویند. و این چیزی است که بدن ما به آن نیاز دارد که ما آن را دریافت نمی کنیم یا مقدار زیادی از آن را داریم که فقط باید از آن آگاه باشیم.

و به نظر می رسد در 700 پادکست گذشته، مواد معدنی به یک موضوع تکراری تبدیل شده اند. و آنها بسیار حیاتی هستند. و همه ما شنیده‌ایم، می‌دانید، به سختی می‌توان آن‌ها را دریافت کرد یا برخی می‌گویند اکنون از طریق غذا به تنهایی غیرممکن است. حتی اگر در تمام طول روز غذا بخورید، به سختی می توانید از غذا به اندازه کافی دریافت کنید. و بنابراین من دوست دارم زمانی که راه حلی وجود دارد، همانطور که شما گفتید، که به طور هم افزایی با آنچه که ما می دانیم بدن برای بهبودی طراحی شده است، کار کند. بر آن غلبه نمی کند. این کار را برای بدن انجام نمی دهد. این به بدن آنچه نیاز دارد می دهد.

کارولین: درسته. و نکته در مورد مواد معدنی گیاهی این است که در واقع حکمت باستانی، باستانی و باستانی است. زیرا، و من در مورد آن خیلی قبل از وجود انسان صحبت می کنم، زیرا در واقع این چیزی است که بدن برای استفاده از آن تکامل یافته است. مانند تمام سیستم های سلولی روی زمین. آنها از چه چیزی برای پر کردن مواد معدنی در سلول های خود استفاده می کنند؟ هیومیک و فورویک. همه گیاهان بیرون، همه درختان، یک درخت قرمز بزرگ، میسلیوم هایی که در خاک هستند. چه چیزی را به ریشه ها تحویل می دهند؟ هیومیک و فورویک. این خیلی جذاب است.

کتی: آره، جذاب است.

کارولین: بنابراین ما در مورد ورزشکاران صحبت می‌کردیم و اینکه چه تفاوتی بین مصرف الکترولیت‌های مبتنی بر نمک، آنچه ما ماکرومینرال‌های خود می‌نامیم، و مصرف چیزی شبیه یک ماده معدنی گیاهی وجود دارد. و من به‌ویژه در مأموریتی با ورزشکاران هستم، زیرا بسیاری از ورزشکاران با گرفتگی‌های وحشتناک، مشکلات هیدراتاسیون، و این احساس که همیشه تحلیل رفته‌اند به سراغ من می‌آیند. و من می گویم، باشه، الکترولیت می خوری؟ آنها می گویند، اوه، بله، من همیشه آنها را بغل می کنم. من می گویم، باشه، می خواهم متوقف شوید. چون اتفاقی که می افتد این است که بدن ما، اگر به آن فکر کنید، آب تازه می نوشیم. اگر آب نمک بنوشید، چه اتفاقی می‌افتد، در واقع باعث می‌شود در معده احساس بدی داشته باشید. اگر یک لیوان آب نمک بنوشید، معده شما را بد می کند. و اگر به طور منظم از الکترولیت های مبتنی بر نمک استفاده کنید، در واقع پوشش مثانه و کلیه را تحریک می کند. و بعد چه اتفاقی می افتد؟ بیشتر شروع به ادرار می کنید.

بنابراین اکنون به جای آبرسانی، آبیاری می کنید. می بینید که آب باید وارد سلول های شما شود تا در واقع ماهیچه ها و بافت های شما را آبرسانی کند؟ بنابراین به جای اینکه، شما می دانید، مانند روان آب در یک، می دانید، زمانی که آنها در حال آبیاری یک مزرعه هستند، می خواهید که در واقع وارد بدن شما شود. بنابراین می خواهید هیدراته شوید.

بنابراین اولین چیزی که به آنها می گویم این است که مصرف الکترولیت های مبتنی بر نمک را به طور کامل متوقف کنید و فقط از فولویک و هیومیک گیاهی استفاده کنید. شما از فولویک برای تکمیل الکترولیت اصلی خود استفاده خواهید کرد و از هیومیک برای تمام ریزمغذی هایی که به طور منظم در تمرینات خود از بین می برید استفاده خواهید کرد. و هیومیک همچنین هیدراتاسیون را بهبود می بخشد زیرا نفوذپذیری دیواره سلولی را افزایش می دهد. بنابراین از ورود آب به سلول های شما پشتیبانی می کند. بنابراین این دو با هم، یعنی به معنای واقعی کلمه آنها به من باز می گردند و مثل این هستند که تو زندگی وحشتناک من را نجات دادی. تجربه من خیلی متفاوته برای اولین بار آنها احساس هیدراته شدن می کنند، احساس می کنند دوباره پر شده اند، و هیچ گرفتگی یا فاسیکولاسیون یا چیزی شبیه به آن ندارند.

کتی: شرط می بندم که در مورد ورزشکاران نیز سریعتر قابل توجه است، زیرا یک بار آمار را خواندم که ورزشکاران یا افرادی که در آب و هوای بسیار گرم زندگی می کنند، از طریق عرق کردن، مواد معدنی بیشتری را در طول پنج سال نسبت به افراد عادی در طول عمر از دست خواهند داد. دوباره بی تحرک بنابراین شرط می بندم که آنها یک اثر را واقعاً، واقعاً سریع می بینند.

کارولین: واقعاً، خیلی سریع. در واقع، بنابراین ما یک نمونه دوچرخه سواری داریم که من در منطقه Grand Junction با او کار می کنم. او یک دوچرخه سواری در کوهستان است، می دانید، او یک سن دارد، او بزرگتر است، اما او مردی با عملکرد بالا است. بنابراین او به سمت ما آمد، او گرفتگی بسیار بدی داشت. گفتم الکترولیت ها را قطع کنید، فراموش کنید، فقط از اینها استفاده کنید. او این کار را کرد، تمام گرفتگی هایش از بین رفت.

اما بعد از آن زمستان را پشت سر گذاشت، بهار آمد، او شروع به دویدن تمرینی شدید کرد زیرا قرار است یک مسابقه انجام دهد. و او مانند، خوب، من به مقداری منیزیم اضافی نیاز خواهم داشت. بنابراین او سیترات منیزیم مصرف کرد، به خانه آمد، همان شب بلافاصله گرفتگی عضلات را گرفت. او انگار، اوه، وای، این دویدن واقعاً سخت بود. شاید لازم باشد منیزیم بیشتری مصرف کنم. گرفتگی حتی بدتر و فریبنده است، آنها آن را خزنده های خزنده می نامند. پس من، و او با من تماس گرفت، او مانند، چه اتفاقی می افتد؟ و من گفتم خوب، چه کار می کنی؟ و او گفت، خوب، من مقداری منیزیم مصرف کردم. من می گویم، چرا؟ چرا؟ او مانند، خوب، فکر کردم به مقدار بیشتری نیاز دارم. و من گفتم، نه، این فقط بدن شما را از حالت عدم تعادل بیرون انداخت. بنابراین مردم فکر می کنند گرفتگی منیزیم کم است، اما می تواند به دلیل فسفر نیز باشد. همچنین می تواند به دلیل نسبت منیزیم به پتاسیم یا کلسیم باشد. بنابراین مواد معدنی به صورت جفت یا سه گانه متعادل کار می کنند. بنابراین شما همیشه در تلاش برای ایجاد تعادل هستید.

کتی: آره. این منطقی است. آیا توصیه شما مانند غذای نمکی برای طعم دادن به افرادی مانند طعم نمک است یا …؟

کارولین: فقط از نمک استفاده کنید، دقیقا. از غذاهایی که می خورید مقدار زیادی سدیم دریافت می کنید. بله، هنگام آشپزی و روی غذا از نمک صورتی هیمالیا استفاده کنید. اما نیازی نیست هر روز الکترولیت های مبتنی بر نمک بنوشید و در واقع مشکلات هیدراتاسیون شما را تشدید می کنند.

کتی: منطقی است. و من فکر می کنم مزیت دیگری که متوجه شدم این است که من به تازگی آزمایش مواد معدنی شما را شروع کردم، اما آنها نسبتاً بی مزه هستند و به راحتی در سبک زندگی شما ادغام می شوند. بنابراین برای یک مادر، این مفید است، زیرا، می دانید، اغلب بسیاری از توصیه های بهداشتی چیزهایی هستند که مانع بالاتری برای ورود هستند یا بچه ها به سادگی انجام نمی دهند. و من طرفدار بزرگ احترام به استقلال فرزندانم هستم، بنابراین نمی‌خواهم آن چیزها را مجبور کنم.

کارولین: من خیلی هستم، من با شما هستم.

کتی: اما این را می توان به راحتی به هر چیزی که مایع است اضافه کرد، و به نظر می رسد که آنها به آن اهمیتی نمی دهند.

کارولین: من همیشه، می‌دانی، من همیشه می‌گویم که اگر بچه‌هایت چیزی را که شما می‌پرسید، می‌پذیرند، که شما به آنها پیشنهاد می‌دهید، این یک مثال واقعی است. و هر دو پسرم از نظر شرعی مواد معدنی را مصرف می کنند. آنها 24 و 26 ساله هستند. و واقعاً کمک کرده اند. پسر کوچکتر من، او آنها را مصرف نمی کرد، اما او شاهد بود که پسر بزرگترش در باشگاه بدنسازی واقعاً سرحال می شود. و او می گوید، شما چه کار می کنید؟ او مثل اینکه، خوب، من نمی دانم، من مواد معدنی مامان را مصرف می کنم. بنابراین او شروع کرد، و اکنون او واقعاً شروع به پر کردن کرده است.

کیتی: عالیه وقتی انتخاب آنها باشد، آن وقت می چسبد.

کارولین: بله، وقتی این انتخاب آنها باشد. دقیقا. برای بچه هایی که در چنین مراحل رشدی هستند و بسیاری از جوانان با مه مغزی سروکار دارند. ما در واقع یک نوع مطالعه کوچک عالی با گروهی از بچه ها در برکلی انجام دادیم، و آنها یک کلاس بهداشتی برگزار کردند، و از آنها خواستیم که دو ماه دیگر الکترولیت های مبتنی بر نمک مصرف نکنند و فقط از مواد معدنی ما استفاده کنند. و ما خیلی خیلی زیاد گرفتیم، 50 بچه بودیم. ما گزارش های زیادی از بازگشت و رفتن آنها داشتیم، من نمی توانم آن را باور کنم. مثل اینکه می توانم دوباره درس بخوانم. مثل اینکه سر کلاس هستم و می توانم حواسم را جمع کنم، حتی اگر کلاس صبح باشد، مثل مه مغزی شروع به پاک شدن می کند. خیلی باحال.

کتی: که منطقی است. این به آن برمی گردد و به بدن آنچه نیاز دارد می دهد و به او اجازه می دهد کاری را که ذاتاً می داند انجام دهد.

کارولین: دقیقا. بنابراین بسیار سپاسگزارم که فقط به مواد معدنی علاقه دارید و برای کاری که در رساندن پیام مواد معدنی به بسیاری از مردم انجام می دهید. مثل یک چیز اساسی است. من واقعاً معتقدم که اگر بتوانیم زمین مادر بیشتری را در خود داشته باشیم، می توانیم جهان را تغییر دهیم.

کتی: کاملا موافقم. و فکر می کنم هر روز که با مادران صحبت می کنم بسیار سپاسگزارم زیرا فکر می کنم مادران نیروی طبیعت هستند و وقتی به مادران کمک می کنیم جامعه را تغییر می دهیم.

کارولین: ممنون.

اگر از این مصاحبه‌ها لذت می‌برید، لطفاً دو دقیقه وقت بگذارید و یک رتبه‌بندی یا بررسی در iTunes برای من بگذارید؟ انجام این کار به افراد بیشتری کمک می کند تا پادکست را پیدا کنند، به این معنی که حتی مادران و خانواده های بیشتری می توانند از اطلاعات بهره ببرند. من واقعاً از وقت شما سپاسگزارم و مثل همیشه از اینکه گوش دادید متشکرم.



Source link