برای چالش انرژی 6 روزه Well’s ثبت نام کنید


آیا دوست دارید در طول روز انرژی بیشتری داشته باشید؟ ما شرط می بندیم که پاسخ مثبت است. چه جوانتر یا بزرگتر، شاغل یا بازنشسته، تشکیل خانواده یا زندگی انفرادی، بیشتر ما می توانیم از انرژی بیشتری در زندگی خود استفاده کنیم.

دلایل زیادی وجود دارد که ما ممکن است احساس تنبلی یا عدم الهام کنیم. برخی از عوامل، مانند شرایط پزشکی، خارج از کنترل ما هستند. دکتر سو وارما، استادیار روانپزشکی در دانشکده پزشکی گروسمن دانشگاه نیویورک و نویسنده کتاب آینده می‌گوید: «اما اکثر اوقات، عادات سبک زندگی بسیار کوچک، ساده و قابل دستیابی وجود دارد که می‌تواند سطح انرژی ما را افزایش دهد. “خوش بینی عملی.”

بنابراین ما یک چالش شش روزه برای شما آماده کرده ایم تا سالی پرانرژی تر داشته باشید.

از 1 ژانویه 2024، میز Well یک هفته نکات و الهامات مبتنی بر شواهد را به اشتراک می گذارد تا بتوانید در طول روز بیشتر احساس بیداری کنید. برخی از چالش‌ها سرگرم‌کننده هستند، برخی دیگر به شما کمک می‌کنند احساس خلاقیت یا درون‌نگرتری داشته باشید – اما هر کدام یک راه آسان برای احساس بیشتر، خوب، زنده بودن فراهم می‌کنند.

جنسی دان، ستون نویس Well، همراه با متخصصان تغذیه، درمانگران، پزشکان و دانشمندان ورزش، راهنمای شما خواهد بود.

تا پایان هفته، بیشتر متوجه خواهید شد که چه چیزی شما را روشن می کند و چگونه می توانید از این احساسات برای سلامتی خود استفاده کنید. شما همچنین ابزار و انگیزه ای برای شارژ مجدد در طول سال خواهید داشت.

ابتدا مطمئن شوید که در خبرنامه Well ثبت نام کرده اید. اگر قبلاً هستید، نیازی به انجام کاری ندارید – هر روز صبح از 1 ژانویه تا 6 ژانویه یک ایمیل به صندوق ورودی شما می رسد.

اگر قبلاً خبرنامه را دریافت نکرده اید، می توانید از ماژول زیر برای عضویت استفاده کنید.

پیام‌ها، تمرین‌ها و ایده‌هایی دریافت خواهید کرد که به شما کمک می‌کنند سطوح انرژی خود را تقویت کرده و حفظ کنید – کاوش در زمینه‌هایی مانند حرکت، تغذیه، روابط و حتی استراحت.

پس از پایان چالش، خبرنامه Well ما را دریافت خواهید کرد، که حاوی راهنمایی هایی برای داشتن سالم ترین زندگی شماست، که هر پنجشنبه تحویل داده می شود.



Source link