جامد علل برای اجتناب رژیم غذایی کتوژنیک

گرفتن رژیم کتوژنیک اگرچه شروع رژیم غذایی کتوژنیک میتواند چالشبرانگیز باشد، اما نکات و ترفندهایی وجود دارند که با استفاده از آنها شروع این رژیم آسانتر میشود. برخی از چربیهای اشباع نشده سالم در رژیم کتو مجاز هستند، مانند آجیل (بادام، گردو)، دانهها، آووکادو، توفو و روغن زیتون. روغنMCT : این روغن به نوشیدنی یا ماست اضافه می شود. یک شبکه گروهی اجتماعی که همیشه به شما انگیزه می دهد و پست ها و کوییز هایی که همیشه شما را با انگیزه نگه می دارد و به این ترتیب شما دلسرد و خسته نمی شوید و یک گروهی را همراه خود می بینیدو برای تلاش بیشتر انگیزه می گیرید. This data w᠎as writt en by G​SA Co nt en t Generator ​DE MO !

سوخت اصلی بدن برای تامین

انرژی، کربوهیدرات است (قند یا گلوکز)؛ اما در رژیم کتوژنیک که خبری از کربوهیدرات نیست، بدن برای تامین سوخت سراغ چربیها میرود. نسبت ماکرو کتوژنیک استاندارد 75 درصد چربی، 25 درصد پروتئین و 5 درصد کربوهیدرات است. با این حال، فقط رژیم کتوژنیک استاندارد و رژیم کتو با پروتئین بالا به طور گسترده مورد مطالعه قرار گرفتهاند. این رژیم شبیه یک رژیم استاندارد کتوژنیک است، اما پروتئین بالاتری دارد. اگر هدف شما از استفاده از رژیم کتو درمان سرطان یا سرع میباشد، پس احتمالا نیازمند مصرف مقادیر بسیار بالای چربی و مقادیر بسیار کم کربوهیدرات و پروتئین میباشید.

رژیم کتوژنیک ن ایجاد کارشناس

برای مثال، بسیار دیده ام که این افراد به مردم میگویند که اگر شما در روز بیش از ۳۰ گرم کربوهیدرات یا بیش از ۰.۶ گرم پروتئین به ازای هر پوند از وزن بدن خود مصرف کنید از فاز کتوزیس خارج خواهید شد. البته چندین مطالعه طولانی مدت وجود دارد که مزایای مثبتی را برای رژیم کتوژنیک نشان میدهد. بررسی: چندین مطالعه کوتاه مدت (کمتر از دو سال) وجود دارد که کاهش وزن را در افرادی که از رژیم کتوژنیک پیروی میکنند نشان میدهد. افرادی که از رژیم کتو استفاده میکنند به طور مداوم از بوی بد دهان ، عرق و ادرار ناشی از متابولیسم چربی (استون) شکایت می کنند.

چرا با رژیم کتوژنیک لاغر نمی شوم

الکل: به علت وجود کربوهیدرات و خروج شما از حالت کتوزیس بهتر است مصرف نوشیدنی های الکلی را به کلی قطع کنید. لازمه این موضوع رو بدویند که انسان به صورت کلی علاقه ای به تغییر کردن نداره. در یک مطالعه انجام شده دسته ای از افراد رژیم غذایی محدود با کربوهیدرات و دسته ای دیگر رژیم غذایی محدود با چربی را به مدت 6 امتحان کردند. اگر طیف گسترده ای از سبزیجات، میوه ها و غلات را مصرف نمی کنید، ممکن است در معرض خطر کمبود ریزمغذی ها از جمله سلنیوم، منیزیم، فسفر و ویتامین های B و C قرار بگیرید.

یک مطالعه که بر روی 250000 نفر و عادات غذایی آنها انجام شد، نشان داد که وگانها در مقایسه با افرادی که محصولات حیوانی مصرف میکنند، 25 درصد کمتر در معرض خطر بیماری قلبی و هشت درصد کمتر در معرض خطر ابتلا به سرطان قرار دارند. در حقیقت، به نظر میرسد یک رژیم غذایی با کربوهیدرات متوسط و پروتئین زیاد برای رشد عضلات و ترکیب بدن افرادی که لاغر و فعال هستند، مطلوب است. اگر چه که ابعاد این مطالعه کوچک است و باید درمیان افرادی با سطح آمادگی جسمانی پایینتر مجدداً آزمایش شود، اما این یافتهها عملکرد شناخته شده و اثرات رژیم کم کربوهیدرات کتوژنیک را گسترش داده و تایید میکند.

This art icle was w᠎ri​tten  by GSA Con​tent G enerator D emover​sion.

همچنین به یاد داشته باشید فردی که این تحقیق را انجام داده است دکتر جف وولک میباشد که در کنار استفان فینی نویسنده کتابی در مورد رژیمهای کم کربوهیدرات برای ورزشکاران میباشد. این توصیه ممکن است برای یک فرد ۵۰ ساله دارای اضافه وزن و در مرحله پیش دیابت کارساز باشد، اما در مورد ورزشکاران چطور؟ جالب است بدانید که این چربی های اضافی رابطه مستقیمی با سندروم متابولیک و دیابت نوع ۲ دارند. جالب ترین یافته این تحقیق این است که مشخص شد میزان گلیکوژن موجود در هر دو گروه قبل و بعد از انجام دوندگی ۳ ساعته مشابه هم بود این در حالی است که ورزشکاران با رژیم (LCHF) میزان مصرف کربوهیدرات خود را به طور متوسط از ۲۰ ماه قبل از شروع تحقیق محدود کرده بودند.

همچنین آزمایش خون نیز قبل، حین و بعد از دوندگی ۳ ساعته انجام شد. یاویتز میگوید: «تطبیق ضعیف به عوارض جانبی، انزوای اجتماعی و هوسها نسبت داده شد و برخی از افراد در این مطالعه “گزارش کردند که رژیم غذایی به کاهش وزن آنها کمک نمی کند.” بریست می گوید که شاهد پاسخ های مشابه بوده است. دوستم به من قرص خواب داد / وقتی بیدار شدم فهمیدم مرا آزار داده است! این تحقیق نشان داد که ورزشکارانی که در بدن آنها ذخایر چربی منبع سوخت اصلی میباشد حتی در طول تمرینات پر فشار نیز میتوانند چربی سوزی کنند. به همین دلیل است که میبینیم بسیاری از ورزشکارانی که از این توصیههای رایج و ناکارامد استفاده میکنند در نهایت به مرحله نابودی و خستگی مفرطی میرسند. This po​st was written wi th GSA Conten​t Ge nera​tor ᠎DEMO​.

بنابراین از بهترین روشهای شناخت رژیم های غیر اصولی همین وعده و وعید های بظاهر خوب اما دروغین است. این رژیم آنقدر خوب است که می توانید بدون شمارش کالری و محاسبه، وزن کم کنید. همچنین رژیم کتوژنیک میتواند تعادل آب و مواد معدنی بدنتان را تغییر دهد؛ بنابراین افزودن نمک بیشتر به وعدههای غذاییتان یا مصرف مکملهای معدنی سودمند است. همچنین وعدههای غذایی تهیهشده از تخممرغ گزینههای بسیار خوبی هستند مانند املت یا تخممرغ و بیکن. مطالعه برچسب مواد غذایی، برنامهریزی وعدههای غذاییتان از پیش و بههمراهداشتن غذای مخصوصتان در زمان ملاقات با اعضای خانواده و دوستان، پایبند ماندن به رژیم کتوژنیک را آسانتر میسازد.

عوارض رژیم کتوژنیک نی نی سایت

۷. از آنجایی که این رژیم غذایی همانند سایر رژیم های لاغری تمام ویتامین ها و مواد معدنی موجود در یک رژیم غذایی متعادل را تأمین نمی کند ، متخصصین تغذیه مصرف مکمل های ویتامین و مواد معدنی را توصیه می کنند که مهمترین آنها کلسیم و ویتامین D ، ویتامین های گروه B و سلنیوم می باشد. شما می توانید با ثبت نام در اپلیکیشن لاغری سیرا بر اساس وضعیت و شرایط بدنی خود از متخصص تغذیه ما، رژیم یک ماهه اصولی و سالم دریافت کنید. پس از ۲ – ۳ ماه اول میتوانید در شرایط خاص میل کنید اما باید سریعا پس از مصرف آن مجددا به رعایت این رژیم بازگردید.

رژیم کتوژنیک کم کربوهیدرات

اگر فردی دارای اضافه وزن و ساکن میباشید که توانائی انجام هیچگونه تمرین را نیز ندارید پس احتمالا نیازمند یک فرم سختگیرانه تر از رژیم کتو هستید. اما با این توصیف باز هم نیازمند یک دوره ۲ هفتهای برای وادار کردن بدن به جایگزینی ذخایر چربی برای تامین سوخت به جای گلوکز میباشید و این دوره کوتاه احتمالا باید کمی سختگیرانه باشد. باید گفت که دلیل این اتفاق این است که این دست از ورزشکاران از توصیههای بسیار سختگیرانه مربوط به رژیمهای کتو پیروی کردهاند در حالی که این توصیهها برای ورزشکاران نمیباشد.

اکنون اگر به میزان کربوهیدرات نگاه کنید میبینید که مقدار آن بسیار بیشتر از آن ۳۰-۵۰ گرمی میباشد که بسیاری از به اصطلاح متخصصان رژیم کتو به مردم میگویند. اما یک ورزشکار نیازمند مصرف چند گرم پروتئین و کربوهیدرات میباشد تا بتواند از مزایای قرار دادن ذخایر چربی بدن به عنوان سوخت اصلی بهره ببرد؟ میزان اکسیداسیون چربی و کربوهیدرات هر دو گروه از طریق روشهای کالری سنجی غیر مستقیم در هر دو آزمون مورد اندازه گیری قرار گرفت. آنها به این نتیجه رسیدند که در رژیم کتو، زمانی که افراد گروه کربوهیدرات ها را با چربی های اشباع، چربی های تک غیر اشباعه و چند غیر اشباعه جایگزین می کنند، سطح HDL خون آنها افزایش می یابد.

رژیم هفتگی کتوژنیک

قارچ ها اغلب به عنوان جایگزین گوشت در نظر گرفته می شوند، زیرا آنها می توانند نقش مشابهی را در رژیم غذایی شما داشته باشند، اما جایگزین کم کالری و کم چربی هستند. در رژیم کتوژنیک استفاده از سدیم اضافی و همچنین جایگزین کردن پروتئین گیاهی بجای پروتئین حیوانی، به بیماران کلیوی توصیه می شود. برخی افراد ممکن است نیاز باشد مصرف کربوهیدرات خود را در روز زیر ۳۰ گرم حفظ کنند در حالی که دیگران میتوانند تا ۱۰۰ گرم در روز نیز میزان مصرف کربوهیدرات خود را افزایش دهند و همچنان از مزایای فاز کتوزیس بهره ببرند. این تنها تحقیقی است که میزان غلظت گلوکز را در قبل و بعد از تمرین میان ورزشکاران دارای رژیم کم کربوهیدرات و با کربوهیدرات بالا مقایسه کرده است.

رژیم کتوژنیک سریع

مقدار پروتئین در رژیم کتوژنیک در مقایسه با سایر رژیم های کم کربوهیدرات و پرپروتئین، کمتر است. این اثر تحت شمارهٔ ۱۲۲۱۳ و در تاریخ ۳۰/۴/۱۳۸۴ در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسده است. البته این رژیم به شرطی اثر گذار خواهد بود که همراه با تغییر سبک زندگی مثل ورزش کردن و کاهش وزن همراه باشد. نکته در اینجا این است که در عمل، یک رژیم کم کربوهیدرات با طراحی مناسب و مخصوص ورزشکاران مطمعنا یک رژیم کم پروتئین نمیتواند باشد.

حالت تهوع در رژیم کتوژنیک

درست است که نسبت چربی در رژیم کتوژنیک بالاست اما دلیل بر مصرف زیاد همه انواع چربیها نیست، بلکه شما باید حتما از روغنها و چربیهای سالم مثل انواع روغن زیتون، کنجد، کانولا در رژیم غذایی سالم خود استفاده کنید. برای تقویت کتوز، میتوانید از مکمل نمک کتوژنیک و نان کتوژنیک استفاده کنید یا به طور منظم از روغن نارگیل استفاده کنید. وقتی آب کرفس را میگیرید، در بافت آن شکست انجام میشود و فیبرش را از دست میدهد و این دقیقا همان چیزی است که برای گرفتن رژیم به آن نیاز داریم. رژیم گرفتن ممکن است کار سختی به نظر برسد، اما انتخاب رژیم غذایی کتوژنیک کار شما را راحت می کند.

بدنسازی و رژیم کتوژنیک این یعنی اینکه برای انجام این کار میبایست مقداری انعطاف پذیری متابولیکی در رژیم ایجاد کنیم که این موضوع ممکن است با توصیههای این افراد به اصطلاح کارشناس در رسانههای اجتمایی که مطالب خود را از پستهای ارسال شده در فیسبوک می آموزند در تناقض باشد. کراتین: کراتین برای سلامتی و عملکرد فرد فواید بسیاری دارد. کراتین: این ماده فواید بیشماری برای سلامتی و عملکرد شما به همراه خواهد داشت. هدف برای این افراد تنها وارد شدن به فاز کتوزیس نیست.

رژیم کتوژنیک برای چاق شدن

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد رژیم کتوژنیک از نظر دکتر کرمانی درخواست شده سه سوالات درباره برای لاغری سریع… این است لطفا به بازدید از وب سایت ما.