ترس از یک حرفه ای رژیم غذایی کتوژنیک

رژیم کتوژنیک غذاها رژیم کتوژنیک چی هست؟ تحقیقات نشان میدهند که رژیم کتو برای همه خوب نیست! قبلاً در مطالعات نشان داده شده است که مکمل های کتون برای افراد مسن مبتلا به اختلال شناختی خفیف و زوال عقل مفید است. کافئین: کافئین می تواند برای انرژی، کاهش چربی و عملکرد مفید باشد . کتون ها در واقع اسیدهایی هستند که در خون ایجاد می شوند و از طریق ادرار از بدن دفع می شوند . در واقع اغلب رژیمهای کتوژنیک اصلاح شده در واقع رژیمهایی ساختگی و تقلبی هستند که هیچ تحقیق علمی روی آنها وجود ندارد، در ثانی بدلیل مصرف بیشتر کربوهیدارت از حدی که فرد را وارد فاز کتوز کند، کتوز رخ نمیدهد. Data was g enerated wi th GSA C ontent Gener​at or Dem oversion.

این مقدار بسیار کم است و در واقع فقط با مصرف سبزیجات، مغزیجات و تعداد کمی میوه ها این ۳۰ گرم تامین میشود. به طور معمول، دریافتِ کربوهیدرات به 20 گرم در روز، یعنی کمتر از کربوهیدرات موجود در یک سیب محدود می شود. هنگامی که کودک در بیمارستان بستری است، قند خون را چندین مرتبه در طی روز، آزمایش میکنند و او را از لحاظ بروز کتوزیس علامتدار زیر نظر میگیرند (که با تجوی مقادیر اندکی از آب پرتقال قابل درمان است).

10 نکته با رژیم های کتوژنیک

بسیاری از نوشیدنی هایی که استفاده می کنید دارای قند بسیار زیادی است. حجم مصرف پروتئین در این رژیم قابل توجه بوده و با کاهش کربوهیدرات و رساندن آن به میزانی بسیار ناچیز و کاهش مصرف قند، بدن را مجبور به سوزاندن چربی ها به جای کربوهیدرات ها می کند. انواع مختلف رژیم کتوژنیک چیست؟ انواع مختلف رژیم های کتوژنیک چه تفاوتی دارند؟ یا در حد معرفی یک هرم غذایی مثل هرم زیر و یکسری توصیه های کلی از قبیل مصرف بعضی مکمل ها و الکترولیت هاست و بیشتر دستور آشپزی غذاهای مختلف است نه یک رژیم علمی و تخصصی، که برای همه یکسان است!

در رژیم کتوژنیک چقدر وزن کم میکنیم

درست است که رژیم های غذایی با کربوهیدرات پایین نسبت به سایر رژیم ها، قند خون خود را پایین می آورند . با توجه به عوامل بسیاری که در رژیم کتو سبب کاهش وزن می شوند نمی توان عدد ثابتی را برای کاهش وزن با پیاده روی در این رژیم تعیین کرد. اگر رژیم کتوژنیک را انتخاب می کنید، برای خارج نشدن از مسیر، یک خلاصه نویسی از روش ها برای خود داشته باشید. اگر شما نیز از افرادی هستید که می خواهید رژیم کتو را امتحان کنید، باید بدانید مصرف کربوهیدرات ها در این رژیم غذایی کمتر از ۵۰ گرم می باشد و در مقابل چربی ها به عنوان یک جایگزین مناسب برای کربوهیدرات ها انتخاب شده اند. ​This con᠎tent w as generated ᠎wi​th the he lp of GSA Content G ener​ator᠎ Demover᠎sion​.

اگر رژیم کتو را دنبال کنید، بدن شما در عرض چهار روز به کتوز میرسد. همان طور که می دانید رژیم کتوژنیک از رژیم های است که نیاز به کاهش غذا ندارد و سیر کننده است. پس میتوان گفت که رژیم کتوژنیک لاغری یک برنامه غذایی محدود کننده است و شما نمی توانید ه نوع غذا را نوش جان کنید. رژیمهای غذایی کم کربوهیدرات (مانند اتکینز یا پالئو) رژیم کتو واقعی را تغییر میدهند. رژیم کتوژنیک شباهت های زیادی با رژیم های اتکینز وکم کربوهیدرات دارد. یک رژیم کتوژنیک ممکن است باعث شود در طول 3 تا 6 ماه اول نسبت به سایر رژیم های لاغری وزن بیشتری کم کنید .

در طول قرن ۲۰ به دنبال مطالعات بیشتر، مواد پیشگیرانهٔ مؤثرتری ساخته شدند و مورد تأیید قرار گرفتند. این رژیم بیشتر برای ورزشکاران مورد استفاده قرار خواهد گرفت. به این دلیل است که افرادی که تحت رژیم کتو قرار دارند باید در خانه با ادرار کردن بر روی نوارهای تست این کار را انجام دهند. این رژیم ها معمولا برای افراد عادی مورد استفاده قرار می گیرند. چه کسانی میتوانند از این رژیم استفاده کنند ؟

رژیم کتوژنیک یا کتو نحوه استفاده بدن از غذا را تغییر میدهد. از آنجا که رژیم کتو به چربی زیادی نیاز دارد ، دنبال کنندگان این رژیم باید در هر وعده غذایی چربی بخورند. محققان تمام وعده های غذایی و میان وعده را برای هر دو دوره مداخله 14 روزه در اختیار شرکت کنندگان قرار دادند. آووکادو: استفاده از یک کاکادو کامل در هر وعده غذایی مجاز است. که به این معنی است که بدن تان از کتون ها استفاده نمی کند.

اما می توان گفت رژیم کتو به همراه پیاده روی تاثیر پذیری بسیار بالایی در کاهش وزن و سلامت بدن دارد. دریافت بیش از اندازه کربوهیدرات ها با بیماری آکنه مرتبط است ، بنابراین کاهش دریافت کربوهیدرات و به دنبال آن ترشح کمتر انسولین در یک رژیم غذایی کتوژنیک می تواند از بروز آکنه پیشگیری کند . انسولین همچنین می تواند به تولید و ترشح هورمون های دیگری که منجر به ایجاد آکنه می شوند نیز کمک کند . سندرم تخمدان پلی کیستیک:رژیم کتوژنیک می تواند به کاهش سطح انسولین کمک کند، که ممکن است نقش کلیدی در سندرم تخمدان پلی کیستیک داشته باشد.

رژیم کتوژنیک برای بیماران قلبی

دیابت با تغییر سوخت ساز بدن موجب می گردد تا قند خون افزایش پیدا کند. این رژیم علاوه بر آنکه باعث لاغری سریع بدن می گردد که موجب بهبود سلامتی جسمی نیز می شود. رژیم MCT چندان در ایالات متحده آمریکا رواج ندارد، روغن MCT از سایر چربیهای رژیمی گرانتر بوده و تحت پوشش شرکتهای بیمه هم نیست. زمانی که چربیِ بیشتری می خورید، بدن تان چربیِ بیشتری هم می سوزاند. بنابراین تا زمانی که بدن به اندازه کافی کربوهیدرات داشته باشد، چربی ها انباشته خواهند شد و از آن ها جهت تامین انرژی استفاده نمی شود.

آیا رژیم کتوژنیک ضرر دارد

از آنجا که در تمام طول عمر بدن شما از کربوهیدرات ها برای تامین انرژی و انجام فعالیت های فیزیکی استفاده کرده، ممکن است تا یک هفته در فعالیت های فیزیکی خود دچار مشکل شوید، تا زمانی که بدن شما به استفاده چربی ها جهت فعالیت های فیزیکی عادت کند. اصطلاح رژیمهای کتوژنیک برای داشتن تعادل مناسب، همیشه توصیه میشود که غذاهای سالم (گوشت، ماهی، پروتئینهای گیاهی و سبزیجات) را برای دریافت پروتئین، لیپید و کربوهیدرات در طول دوره کتوژنیک مصرف کنید. تحقیقات نشان می دهند که معمولاً چندین هفته طول می کشد تا این اتّفاق بیفتد. محیط سوراخ در جمجمه با رشد بافت استخوانی جدید گرد میشود و این نشان میدهد که فرد از عمل زنده ماندهاست.

در این مطالعه، محققان به بررسی اینکه مکمل های کتون ممکن است یک استراتژی درمانی جدید برای محافظت و بهبود سلامت مغز در افراد مبتلا به چاقی که در معرض خطر اختلال شناختی عصبی هستند، پرداختند. یکی از پیامدهای تأکید بر فرمول مجدد، تحریک توسعه مواد غذایی جدید است که ممکن است به جای شکر استفاده شود، به ویژه در تغییرات فنی دشوارتر در غذاها. البته دقت داشته باشید که پیاده روی باید با اصول و استانداردهای خاصی انجام شود تا بدن برای تامین منبع انرژی به جای گلوکز به سمت چربی ها و کتون ها برود.

در رژیم غذایی کتو، سوزاندن چربیهای اضافی و انباشته بدون اینکه شخص احساس گرسنگی کند، انجام میشود. کمک به کاهش وزن رژیم کتوژنیک روش موثری برای کاهش وزن و چاقی هست. همچنین زمانی که شما یک رژیم غذایی با چربی و پروتئین بالا دریافت می کنید ، اشتهای شما به غذا خوردن کمتر می شود و این مورد نیز کمک میکند که بیشتر وزن کم کنید . افرادی که از این رژیم غذایی استفاده می کنند کاهش وزن بیشتری را تجربه کرده اند.

همچنین با افزایش میزان اکسیژن بدن توان ورزشی ورزشکار افزایش می یابد . خوشبختانه، بسیاری از خوراکی های شیرین هستند، که می توان در رژیم کتو از آنها لذت برد و غافل نشد. یکی دیگر از نتایج این تحقیق آن است که افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ پس از استفاده از رژیم کتوژنیک مصرف داروهایشان را متوقف می کنند. یادآوری هایی مانند «بیش از اندازه خوردنِ پروتئین می تواند تو را از کتوز بیرون بیاورد» می تواند کمک کند که تلاش هایتان به نتیجه برسد. قانون این رژیم این است که مصرف کربوهیدرات کم، مصرف چربی زیاد و پروتئین به اندازه باشد.

هرم رژیم کتوژنیک

همانگونه که احتمالاً شما هم میدانید یا دیدهاید فضای مجازی از گوگل گرفته تا اینستاگرام مطالب بسیار زیادی در خصوص رژیم کتوژنیک منتشر میشود. ممکن است بعضی افراد به اشتباه فکر کنند که رژیم کتو به آن ها اجازة خوردنِ خارج از کنترلِ غذاهای چرب و فرآوری شده را می دهد و همچنان می توانند وزن هم کم کنند. فست در رژیم کتوژنیک چیست ؟ بررسی هایی که بر روی رژیم کتوژنیک انجام شده است نشان داده که این رژیم غذایی در برابر رژیم های کم چرب تاثیر بیشتری داشته است. پاولی می گوید که یک رژیم کتوژنیک می تواند از طریق افزایش احساسِ سیری به کم کردن کالری ها کمک کند، امّا این مزیّت احتمالیِ آن هنوز قطعی نیست.

کدام داروها باعث درد معده می شوند ؟ همچنین باعث ایجاد اختلالاتی در عملکرد انسولین خواهد شد. وقتی سطح قند کاهش مییابد، سطح انسولین نیز کاهش مییابد. همانطور که دیدیم، از اولین نسخه Pure, White and Deadly به بعد، یودکین توجه را به «اختلال متابولیک» ناشی از مصرف بیش از حد قند، یعنی تأثیر آن بر تولید انسولین یا حساسیت افراد به آن جلب کرد. یک نسخه توسعه یافته در سال ۱۹۸۶ ظاهر شد که توسط خود یودکین اصلاح شد تا شواهد تحقیقاتی بیشتری را شامل شود. انواع مختلفی رژیم کتوژنیک وجود دارد اما هر رژیمی که به این عنوان ارائه میشود نمیتواند اصولی باشد بخصوص بعضی رژیمهای کتوژنیک اصلاح شده امروزی که اصلا فرد فاز وارد فاز کتوز نمیشود و فواید کتوز را ندارد.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد کلمه پایانی رژیم کتوژنیک لاغری سریع بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.