پایان غافلگیرکننده «تلماسه»، سطل پاپ کورن


در فیلم‌های «تلماسه»، یک کرم شنی غول‌پیکر می‌تواند از صحرا بلند شود و سربازان و وسایل نقلیه نظامی را در شکاف خود ببلعد. در زندگی واقعی، انسان هایی که فیلم تماشا می کنند پاپ کورن را می بلعند. این دو ایده با هم ترکیب شده اند تا سطل پاپ کورن “Dune” را تولید کنند، یک وان کرم شنی شکل که لحظه ای فرهنگی دارد. سطل با پاشنه‌های دیگر کلکسیون‌های پاپ کورن اخیر، مانند جا خوراکی 16 اینچی باربی کوروت، به دست می‌رسد. اما آیا در این رگ ها چیزی بیش از آنچه به چشم می آید وجود دارد؟

لیندسی مویر در مورد پاپ کورن فکر می کند. او کارشناس ارشد تغذیه در مرکز علوم در منافع عمومی است، یک گروه غیرانتفاعی حمایت از مصرف کنندگان که بر سیستم های غذایی و تغذیه سالم متمرکز است. او با نیویورک تایمز به گفتگو نشست تا در مورد آنچه که می بیند در مورد “Dune: The Popcorn Bucket” صحبت کند. این مصاحبه برای وضوح ویرایش و فشرده شده است.


آیا سطل پاپ کورن “Dune” را دیده اید؟

من عکس ها را دیده ام من آن را در زندگی واقعی ندیده ام.

اولین برداشت ها؟

بسیار وحشی به نظر می رسد. به نظر می رسد که در واقع از نظر غذا خوردن شما را کند می کند. به نظر نمی رسد ایده آل برای سرو پاپ کورن برای خودتان باشد.

چون به شکل دهان کرم است؟

بله، به دلیل همه چیزهایی که از آن بیرون زده است.

آیا پاپ کورن دوست دارید؟

بله، و من مطمئناً زمانی را صرف تماشای پاپ کورن سینما، اطلاعات تغذیه و منوها کرده ام. چیزی که من از طریق آن لنز می بینم این است که یک سطل بی اندازه بزرگ وجود دارد، و سرو کردن آن غیر واقعی است.

این بد است؟

پاپ کورن خود یک غذای سالم، غلات کامل است. حجم بالایی دارد و قبل از اینکه روغن اضافه کنید، کالری کمی دارد.

یک میان وعده سیر کننده

اما بسیاری از مردم نمی دانند که پاپ کورن مانند آن چیزی که در سینما می گیرید، علاوه بر اندازه بزرگ سطل، در روغن ریخته شده است. سپس، اگر رویه کره ای را اضافه کنید، معمولاً روغن بیشتری روی آن اضافه می کنید.

سطل “Dune” چقدر بزرگ است؟

سؤال خوبی بود. منظورم این است که در اینجا مجهولات زیادی وجود دارد. با وجود اینکه من بیشتر وقتم را به صورت حرفه ای صرف بررسی منوها و حقایق تغذیه می کنم، پاپ کورن اغلب از نظر اطلاعاتی که زنجیره های فیلم در دسترس قرار می دهند پیچیده ترین است.

اگر به سینما می روید، کالری در منو ذکر شده است. اما برخی از معافیت‌ها برای این قانون برچسب‌گذاری منو وجود دارد. یکی از آنها گزینه های با زمان محدود را پوشش می دهد که کمتر از 60 روز در منو هستند.

یکی از سخنگویان AMC به من گفت که سطل “Dune” که به قیمت 24.99 دلار به فروش می رسد، “کمی کوچکتر” از سطل بزرگ 130 اونسی است. (سطل، که بدون ذرت بو داده در آن عرضه می‌شود، با یک ذرت بو داده بزرگ جداگانه فروخته می‌شود تا مهمان از آن لذت ببرد، در صورتی که نمی‌خواهد پاپ کورن را از ظرف خود بخورد،» او در ایمیلی اضافه کرد.) و وجود دارد. شارژ مجدد رایگان چه چیزی کشف کردی؟

من و همکارم امروز صبح با برخی از مکان‌های AMC تماس گرفتیم، و همه آنها به ما گفتند که سطل “Dune” مانند تهیه یک ذرت بو داده بزرگ است، اما بسته به مکان متفاوت است. ما با کارمندان آنها صحبت کردیم و از آنها پرسیدیم که چه مقدار کالری در منو ذکر شده است و یک بزرگ 980 کالری دارد. درک من این است که اگر بخواهید آن را اضافه کنید، قبل از این است که خودتان رویه کره ای اضافه کنید.

آه، پس یک پایان شگفت انگیز برای روایت پاپ کورن وجود دارد.

آره. یکی دو تا شگفتی وجود دارد. در AMC، قبل از اینکه چیزی به آن اضافه کنید، کالری زیادی دریافت می کنید که حدود 980 کالری است. سپس این سوال وجود دارد که آیا آن را در روغن کانولا یا روغن نارگیل می‌ریزید – این واضح نیست. روغن نارگیل دارای چربی های اشباع بیشتری است. سپس، آیا کره می گیرید، یا تاپینگ کره ای که در واقع کره نیست؟

صبر کنید، رویه کره ای کره نیست؟

در بیشتر موارد در سینماها، رویه کره ای حاوی کره نیست. وقتی با سینمای محلی AMC تماس گرفتم، کارمند آنجا خیلی خوب بود. او ترکیبات موجود در تاپینگ کره ای آنها را برای من فهرست کرد: روغن سویا بسیار تصفیه شده، طعم کره ای طبیعی و مصنوعی و بتا کاروتن، که می تواند برای رنگ یا محتوای ویتامین A اضافه شود. او همچنین می‌توانست حقایق تغذیه‌ای را برای رویه‌های کره‌ای آن‌ها برای من بخواند. یک قاشق غذاخوری 120 کالری دارد.

در مقاله‌های قبلی که سازمان ما در طول سال‌ها درباره پاپ کورن سینما انجام داده است، تخمین زده‌ایم که ممکن است دو قاشق غذاخوری به یک سطل بزرگ اضافه کنید. اما برای برخی افراد ممکن است بیشتر باشد. این همه بستگی به تعداد پمپ شما دارد.

من نمی گویم مردم نباید از خودشان لذت ببرند. من فقط می خواهم مردم بدانند که چه چیزی به دست می آورند.

این در نهایت به چه چیزی اضافه می کند؟

اگر دو قاشق غذاخوری اضافه کنید، حدود 1220 کالری دریافت خواهید کرد. این مثل خوردن کالری دو بیگ مک است. یک بیگ مک حدود 600 کالری دارد.

اما یک فیلم بسیار طولانی است، درست است؟

بله، ممکن است به یک نوشابه و مقداری آب نبات نیز نیاز داشته باشید.



Source link