کازا بونیتا افسانه ای کلرادو: سازندگان پارک جنوبی 40 میلیون دلار برای بازسازی سرمایه گذاری می کنند


ویژگی‌های بارز کلرادو شامل قله‌های کوهستانی با شکوه، رنگ‌های زنده فصلی، اسکی و اجبار گسترده به ورزش و خوردن خوب است. اما برای نسل‌ها از کودکان کلرادو، مسلماً رایج‌ترین تجربه مشترک مربوط به Casa Bonita بود، یک رستوران زیرزمینی وسیع، کثیف، کم نور و با غذاهایی که بسیاری از غذاخوری‌ها آن را به سختی قابل خوردن می‌دانستند.

کاسا بونیتا – با مساحتی بیش از 52000 فوت مربع در لیک‌وود، حومه دنور – لوبیا بخارپز، تاکو و انچیلادا را به‌صورت بوفه برای هزاران نفر در روز سرو می‌کند. سرگرمی شام رویای تب کودکانه بود: آبشارها، غواصان در صخره، غار بلک بارت، معادن مصنوعی طلا و نقره، نمایش عروسکی و شخصی با لباس گوریل که توسط کلانتری تعقیب می شد، که گاهی اوقات به غواصی در صخره می پیوست. چنگال کنجکاو دوران کودکی کاسا بونیتا در قسمتی از “پارک جنوبی” شرح داده شد.

پس از پخش آن قسمت، از تری پارکر و مت استون، سازندگان سریال، مرتباً سؤال می شد که آیا واقعاً چنین مکانی وجود دارد یا خیر. او اخیراً گفت: “اوه، این یک مکان است.” “این دیوانه است. عجیب است.” مانند بسیاری از کودکان کلرادو، آقای پارکر جشن تولد خود را در آنجا برگزار کرده بود.

سپس، در سال 2020، کازا بونیتا ورشکست شد و تحت تاثیر رکود همه گیر قرار گرفت. این مکان قبلاً خراب شده بود، به دلیل تعمیر و نگهداری به تعویق افتاد، مملو از خطرات الکتریکی، سیستم های تهویه پوشیده شده با گریس و فرش پوشانده شده در چیزی شبیه بتن. شوخی ها در مورد غذا باعث شده بود به آن لقب Casa NoEata داده شود. با این حال، گذشت آن ماتم زده شد.