اوپیل، قرص ضد بارداری بدون نسخه، ممکن است تحت پوشش بیمه قرار نگیرد: شات


اوپیل، اولین داروی ضد بارداری خوراکی روزانه که برای فروش بدون نسخه در فروشگاه ها و همچنین به صورت آنلاین در دسترس خواهد بود، هفته گذشته توسط FDA تایید شد.

شرکت پریگو


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

شرکت پریگو


اوپیل، اولین داروی ضد بارداری خوراکی روزانه که برای فروش بدون نسخه در فروشگاه ها و همچنین به صورت آنلاین در دسترس خواهد بود، هفته گذشته توسط FDA تایید شد.

شرکت پریگو

هفته گذشته، FDA، Opill، اولین قرص ضد بارداری خوراکی روزانه را تایید کرد که برای فروش بدون نسخه در فروشگاه ها و همچنین به صورت آنلاین در دسترس خواهد بود. حامیان سلامت باروری از تایید پیشگامانه به عنوان گامی استقبال کردند که می تواند به میلیون ها نفر کمک کند تا از بارداری اجتناب کنند، که تقریباً نیمی از موارد در ایالات متحده ناخواسته است.

آن‌ها مدت‌ها استدلال کرده‌اند که حذف مرحله زمان‌بر الزام زنان به گرفتن نسخه قبل از دریافت قرص‌های ضدبارداری، دسترسی را افزایش می‌دهد و به زنان کنترل بیشتری بر تصمیم‌های پیشگیری از بارداری خود می‌دهد.

طرفداران از تایید FDA می خواهند که نشان دهنده یک روند باشد.

کلی بلانچارد، رئیس Ibis Reproductive Health، بخشی از ائتلافی از گروه‌های مدافع که دهه‌ها برای جلوگیری از بارداری کار کرده‌اند، گفت: «ما امیدواریم که این تنها آغازی باشد برای گسترش دسترسی به طیف وسیعی از گزینه‌های ضد بارداری بدون نسخه. در دسترس است.

به عنوان مثال، شرکتی به نام Cadence در حال کار بر روی دریافت تاییدیه FDA برای یک قرص ضد بارداری با فرمول متفاوت است که بدون نسخه نیز بدون نسخه در دسترس خواهد بود.

اما بسیاری از جزئیات مربوط به هزینه و پوشش قرص OTC هنوز باید مرتب شود. در اینجا به سوالات و نگرانی های رایجی که ممکن است افراد در مورد قرص جدید و نحوه استفاده از آن با بیمه خود داشته باشند، پاسخ داده شده است.

1. چه کسی بیشتر به یک قرص ضد بارداری خوراکی بدون نسخه مانند اوپیل علاقه دارد؟

هر کسی بسته به شرایطش ممکن است علاقه مند باشد. در یک نظرسنجی که در سال گذشته انجام شد، بیش از سه چهارم زنان در سنین باروری گفتند که طرفدار در دسترس قرار دادن کنترل بارداری بدون نسخه هستند تا زمانی که تحقیقات نشان دهد که این روش ایمن و موثر است.

برای افرادی که بیمه نیستند، مسیر جدید به آنها این امکان را می‌دهد که در هزینه‌های مراجعه به ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی برای تجویز نسخه، و هزینه مرخصی از کار یا دریافت مراقبت از کودک در برخی موارد صرفه‌جویی کنند.

کارشناسان می گویند، اما حتی افرادی که پوشش بهداشتی دارند نیز ممکن است بسیار علاقه مند باشند. برای مثال، جوانانی که تحت طرح والدین بیمه شده اند ممکن است نخواهند اخطارهای بیمه به خانه والدینشان ارسال شود.

بلانچارد گفت: «ما به‌ویژه از اینکه تأییدیه FDA بدون محدودیت سنی دریافت شد، هیجان‌زده شدیم.

به طور مشابه، زنانی که شریک زندگی آنها نمی‌خواهند آن‌ها از کنترل بارداری استفاده کنند، ممکن است از پوشش آنها صرف نظر کنند.

به عنوان مثال، اگر در تعطیلات هستید و هیچ داروخانه ای در نزدیکی شما وجود ندارد، یا اگر نتوانید برای چند هفته برای ملاقات با پزشک اولیه خود وقت بگیرید و در مورد گزینه های خود صحبت کنید، ممکن است یک عامل ساده باشد. نمی خواهم محافظت نشده باشی

2. آیا این قرص برای اکثر افراد بی خطر است؟

اوپیل (نورژسترل) تنها حاوی یک هورمون به نام پروژسترون است، در حالی که بیشتر 60 قرص ضد بارداری موجود در بازار حاوی استروژن و پروژسترون هستند.

قرص‌های فقط پروژسترون، که گاهی اوقات قرص‌های کوچک نیز نامیده می‌شوند، موارد منع مصرف بسیار کمی دارند، به این معنی که شرایط پزشکی کمی وجود دارد که مصرف آنها نادرست باشد. برای Opill، یک منع کلیدی این است که کسی سرطان سینه یا سابقه سرطان سینه داشته باشد.

استفانی سوبر، پزشک و سرپرست جهانی امور پزشکی در این باره می گوید: «از آنجایی که آنها حاوی استروژن نیستند، موارد منع مصرف بسیار کمی دارند و کاملاً نادر هستند، بنابراین برای جمعیت وسیع تری برای جلوگیری از بارداری بی خطر و مناسب هستند. سلامت زنان در شرکت Perrigo که این قرص را می سازد.

هم قرص‌های فقط پروژسترون و هم قرص‌های ترکیبی حاوی پروژسترون و استروژن بیش از 90 درصد در استفاده معمولی مؤثر هستند.

3. چه زمانی می توانم Opill را دریافت کنم و هزینه آن چقدر است؟

این داروساز می گوید Opill در اوایل سال 2024 در فروشگاه ها و به صورت آنلاین در دسترس خواهد بود، اما فاش نکرده است که برای یک بسته ماهانه قرص چقدر هزینه خواهد داشت.

ریگان کلاوسون، مدیر ارشد استراتژی دسترسی به مراقبت های بهداشتی در فدراسیون والدین برنامه ریزی شده آمریکا، گفت که میانگین هزینه ماهانه قرص های ضد بارداری خوراکی از 0 دلار برای افراد دارای بیمه درمانی تا حدود 50 دلار متغیر است.

Perrigo گفت که این شرکت یک برنامه کمک به مصرف کننده خواهد داشت که به برخی افراد اجازه می دهد Opill را رایگان دریافت کنند، اما هنوز جزئیاتی در دسترس نیست.

4. آیا برنامه های بهداشتی باید قرص جدید را پوشش دهد؟

لازم نیست. بر اساس دستورالعمل های خدمات پیشگیرانه قانون مراقبت مقرون به صرفه، اکثر برنامه های بهداشتی باید طیف کاملی از داروهای ضد بارداری تایید شده توسط FDA، از جمله داروهای ضد بارداری خوراکی حاوی پروژسترون را بدون نیاز به هیچ گونه هزینه ای از جیب اعضا پوشش دهند.

اما این بدان معنا نیست که برنامه ها باید تک تک انواع قرص ها را پوشش دهند. Mara Gandal-Powers، مدیر دسترسی پیشگیری از بارداری در مرکز ملی حقوق زنان، گفت: از آنجایی که بیش از یک قرص فقط پروژسترون در بازار وجود دارد، ممکن است Opill آن چیزی نباشد که برنامه شما برای پوشش آن انتخاب کرده است.

با این حال، اگر شما و پزشکتان تشخیص دهید که Opill از نظر پزشکی بهترین داروی ضد بارداری خوراکی برای شما است، برنامه‌های بهداشتی باید فرآیندی داشته باشند که به شما امکان می‌دهد آن قرص را بدون اشتراک هزینه دریافت کنید، حتی اگر در فرمول برنامه شما نباشد، یا لیست داروهای تحت پوشش

5. من بیمه درمانی دارم و به طور معمول مجبور نیستم برای قرص های ضد بارداریم چیزی بپردازم. آیا می توانم Opill را از قفسه تحویل بگیرم و هزینه آن را پرداخت نکنم؟

این هدف است، طرفداران موافق هستند، اما در ابتدا احتمالاً برای دریافت Opill بدون پرداخت هزینه به نسخه ای از پزشک خود نیاز خواهید داشت (با فرض اینکه برنامه شما آن را پوشش می دهد). بر اساس قانون سلامت، برنامه های بهداشتی می توانند نیاز به نسخه برای داروهای ضد بارداری خوراکی داشته باشند.

مدافعان گفتند که این مانعی است که هدف آسان‌تر کردن قرص‌ها را شکست می‌دهد.

Gandal-Powers گفت: “اگر چیزی را از قفسه خریداری کنید و سپس مجبور شوید آن را برای بازپرداخت ارسال کنید، این برای من “بدون هزینه از جیب” نیست.”

با این حال، یک دستورالعمل اخیر فدرال ممکن است سرنخ هایی در مورد چگونگی آشکار شدن این موضوع ارائه دهد. در آن دستورالعمل، دولت تکرار کرد که برنامه‌های بهداشتی باید – بدون تقسیم هزینه – پیشگیری از بارداری اضطراری را که در صورت تجویز بدون نسخه خریداری می‌شوند، پوشش دهند. آن را تشویق کرد، اما نیازی به برنامه های بهداشتی برای انجام این کار بدون نسخه نداشت.

مدافعان از دولت فدرال فشار می آورند تا پوشش بدون نسخه بدون نسخه را به عنوان یک الزام صریح برای همه داروهای ضد بارداری بدون نسخه در نظر بگیرد.

دانا سینگیسر، یکی از بنیانگذاران ابتکار دسترسی پیشگیری از بارداری، که مقاله سفیدی را در این زمینه منتشر کرده است، گفت: «هیچ چیزی در قانون وجود ندارد که نیاز به نسخه برای استناد به الزام اشتراک بدون هزینه برای خدمات پیشگیرانه و داروها داشته باشد.

“CMS در حال همکاری نزدیک با وزارت کار و خزانه داری است و در حال بررسی راه هایی است تا اطمینان حاصل شود که بیمه درمانی خصوصی تحت اصلاحات بازار ACA، تمام داروهای پیشگیری از بارداری تایید شده، اعطا شده یا تایید شده توسط سازمان غذا و دارو (FDA) را بدون اشتراک هزینه پوشش می دهد، حتی زمانی که سارا لوناردو، دبیر مطبوعاتی مرکز خدمات مدیکر و مدیکید، در بیانیه‌ای گفت: OTC موجود است و بدون نیاز به نسخه خریداری می‌شود.

تارا مانچینی، مدیر سیاست عمومی در Power to Decide، یک گروه حمایتی که تجزیه و تحلیل کرده است، گفت: هشت ایالت در حال حاضر به برنامه های بهداشتی برای پوشش حداقل یک روش پیشگیری از بارداری بدون نسخه یا پرداخت مشترک، مانند کاندوم یا اسپرم کش نیاز دارند. قوانین ایالتی سه ایالت دیگر و ناحیه کلمبیا نیاز به پوشش پیشگیری از بارداری بدون نسخه بدون نسخه دارند، اما مشخص نمی کنند که آیا ممکن است پرداخت مشترک مورد نیاز باشد یا خیر. این قوانین فقط برای برنامه های بهداشتی که توسط ایالت ها تنظیم می شوند اعمال می شود.

Singiser گفت: «به همین دلیل است که مقررات فدرال بسیار حیاتی است.

اخبار سلامت KFF، که قبلاً با نام Kaiser Health News (KHN) شناخته می شد، یک اتاق خبر ملی است که روزنامه نگاری عمیقی در مورد مسائل بهداشتی تولید می کند و یکی از برنامه های اصلی عملیاتی در KFF – منبع مستقل برای تحقیقات سیاست سلامت، نظرسنجی، و روزنامه نگاری.