اکنون می توانید خودتان را برای آنفولانزا و COVID-19 در خانه آزمایش کنید


تیسازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) به تازگی اولین مجوز استفاده اضطراری خود را برای آزمایشی در خانه صادر کرد که می تواند به کاربران بگوید آیا آنفولانزا، کووید-19 یا هر دو دارند.

تصمیم در 24 فوریه در حالی اتخاذ می‌شود که افراد بیشتری از ایده آزمایش خود در خانه برای تشخیص سریع کووید-19 راحت هستند. مقامات بهداشت عمومی نیز در طول همه گیری کووید-19 به طور فزاینده ای نسبت به آزمایش در خانه گرم شده اند.

اما با وجود بسیاری از علائم همپوشانی بین COVID-19 و آنفولانزا، پزشکان و مردم از یک آزمایش سریع COVID-19 برای رد عفونت SARS-COV-2 استفاده کرده اند. اگر منفی باشد، ممکن است تصور کنند علائم ناشی از آنفولانزا است.

اکنون می توانید با اطمینان بیشتری متوجه شوید که چه چیزی باعث علائم شما می شود. مجوز استفاده اضطراری FDA برای این آزمایش که توسط لوسیرا ساخته شده است، به همان روشی که آزمایش‌های آنتی ژن سریع در خانه برای COVID-19 انجام می‌شود، عمل می‌کند. افراد سواب ارائه شده در کیت را برای سواب کشیدن بینی خود می گیرند، سپس نوک آن را در محلولی قرار می دهند که در حدود 30 دقیقه نتیجه می دهد. این آزمایش برای شناسایی دو نوع ویروس آنفولانزا، A و B و SARS-CoV-2، ویروسی که باعث COVID-19 می شود، طراحی شده است.

انتظار می‌رود این آزمایش‌ها به زودی اجرا شوند و بدون نسخه در همان مکان‌هایی که تست‌های کووید-19 در خانه توزیع می‌شوند، در دسترس هستند.

طبق داده‌هایی که FDA بررسی کرد، این آزمایش 90.1 درصد از نمونه‌های مثبت آنفولانزای A، 99.9 درصد از آنفلوانزای B منفی و 88.3 درصد از نمونه‌های مثبت COVID-19 را به درستی شناسایی کرد. در حال حاضر موارد کافی از آنفولانزای B برای این مطالعه وجود ندارد، بنابراین FDA از لوسیرا می‌خواهد تا به مستندسازی توانایی آزمایش برای تشخیص آن نوع آنفولانزا پس از اینکه آزمایش در دسترس عموم قرار گرفت، ادامه دهد.

دانستن اینکه کدام ویروس دارید می تواند درمان را تسریع کند – آنفولانزا و COVID-19 توسط انواع مختلفی از ویروس ها ایجاد می شوند و بنابراین با درمان های ضد ویروسی مختلف درمان می شوند.

FDA از مردم می خواهد که نتایج خود را چه مثبت یا منفی با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود در میان بگذارند تا مناسب ترین درمان را دریافت کنند. اگر هر دو آزمایش منفی باشد، پزشکان می توانند سایر بیماری های عفونی را آزمایش کرده و درمان کنند.

آزمایش مضاعف نشان‌دهنده آن است که مقامات بهداشتی از پذیرش و استفاده از خودآزمایی‌های کووید-19، که اولین آزمایش‌های یک بیماری عفونی بودند، اطمینان پیدا کرده‌اند و مایلند مجموعه آزمایش‌هایی را که افراد می‌توانند به تنهایی انجام دهند را در نظر بگیرند. .

سایر آزمایش‌های خانگی که ترکیبی از آنفولانزا، کووید-19 و حتی RSV است – بیماری عفونی دیگری که عمدتاً کودکان خردسال و افراد مسن را تحت تأثیر قرار می‌دهد – نیز در افق هستند.

مطالب بیشتری که باید از TIME خوانده شود


با ما تماس بگیرید در letters@time.com.