مدیکر طرحی را برای برنامه تخفیف تورم داروهای تجویزی خود منتشر کرد: شات


رئیس جمهور جو بایدن در مورد برنامه های دولت خود برای محافظت از مدیکر و کاهش هزینه های مراقبت های بهداشتی، پنجشنبه، همان روزی که دولت او پیش نویس دستورالعمل طرح جدید مدیکر برای تنظیم قیمت دارو را منتشر کرد، صحبت کرد.

پاتریک سمنسکی/AP


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

پاتریک سمنسکی/AP


رئیس جمهور جو بایدن در مورد برنامه های دولت خود برای محافظت از مدیکر و کاهش هزینه های مراقبت های بهداشتی، پنجشنبه، همان روزی که دولت او پیش نویس دستورالعمل طرح جدید مدیکر برای تنظیم قیمت دارو را منتشر کرد، صحبت کرد.

پاتریک سمنسکی/AP

طرح تاریخی مدیکر برای کاهش هزینه داروهای تجویزی در حال شکل گیری است. مقامات بهداشتی فدرال روز پنجشنبه دستورالعمل پیشنهادی را منتشر کردند که اولین مورد از یک جفت اصلاحات عمده قیمت دارو را که در قانون کاهش تورم موجود است، نشان می دهد. پیش‌بینی می‌شود که این اصلاحات باعث صرفه‌جویی حدود 170 میلیارد دلاری مدیکر در دهه آینده شود.

پرزیدنت جو بایدن در سخنرانی خود در مورد وضعیت اتحادیه از تلاش هایی که در اوایل این هفته انجام شده بود، یاد کرد. او گفت: “ما منافع قدرتمندی را برای کاهش هزینه های مراقبت های بهداشتی شما در نظر می گیریم تا بتوانید شب ها بهتر بخوابید.”

هزینه دارو در مدیکر، که 64 میلیون سالمند و افراد دارای معلولیت را پوشش می دهد، از حدود 85 میلیارد دلار در سال 2009 به 240 میلیارد دلار در سال 2020 تقریباً سه برابر شده است. Medicare هر سال به طور متوسط ​​2700 دلار برای هر ذینفع صرف خرده فروشی مواد مخدر می کند.

تیمی متشکل از تقریباً دوجین تحلیلگر، اقتصاددان و دیگر کارشناسان فنی در مراکز خدمات مدیکر و مدیکید در حال حاضر در فرآیند پرزحمت تبدیل قانون عالی دولت به خط مشی آهنین هستند.

این داستان توسط مبادلات، پادکستی در مورد سیاست مراقبت های بهداشتی.

جزئیات جدیدی که روز پنجشنبه منتشر شد نشان می‌دهد که چگونه مدیکر از اختیارات جدید خود برای بازپرداخت بازپرداخت‌های داروسازان برای افزایش قیمت‌هایی که بیشتر از نرخ تورم است استفاده می‌کند.

دکتر مینا سهشمانی، مدیر مرکز مدیکر، این راهنمایی را “گامی مهم در کار ما برای کاهش هزینه های دارویی از جیب خود و تقویت پایداری برنامه مدیکر برای ثبت نام کنندگان فعلی و آینده” خواند.

این آژانس در حال آماده شدن برای کار خود برای مقابله با حملات قانونی، بازی‌سازی و لابی‌گری از سوی یک حریف سرسخت: صنعت داروسازی است. نبرد قریب الوقوع بین بوروکرات ها و صنعت کمک خواهد کرد تا مشخص شود که Medicare چقدر پول پس انداز می کند.

CMS چندین چالش را زیر سوال می برد. اولین مورد زمان بندی است.

نویسندگان قانون کاهش تورم که در اوت گذشته مدیکر را با این اختیارات جدید مسلح کرد، تنها چند ماه به آژانس فرصت دادند تا جزئیات سیاست را نهایی کند.

ریچارد فرانک، یکی از اعضای ارشد موسسه بروکینگز که در دوران ریاست جمهوری اوباما در HHS خدمت می کرد، گفت: «کنگره آنها را به شدت تحت فشار قرار داده است. آنها در حال ساختن کشتی هستند و سعی می کنند همزمان با آن به حرکت درآیند. برای مقابله با این فشار، آژانس به شدت در حال استخدام است و تلاش می کند تا 75 نفر دیگر را به گروه جدید خود که بر این تلاش نظارت می کنند اضافه کند.

شرکت‌های دارویی که سال گذشته 160 میلیون دلار برای لابی کردن دولت هزینه کردند، تیم‌های خود را دارند که خستگی‌ناپذیر کار می‌کنند. آلیس والدر کوران، که به شرکت‌های دارویی در مورد استراتژی قیمت‌گذاری در شرکت حقوقی هوگان لاولز مشاوره می‌دهد، می‌گوید: «ما قطعاً روی دست نمی‌نشینیم. “ما راهنما را بررسی می کنیم.”

کوران گفت که شرکت ها ماه ها از زمان تصویب قانون کاهش تورم را صرف تجزیه و تحلیل تأثیر بالقوه آن بر داروهایی که اکنون می فروشند – و داروهایی که در خط لوله خود هستند، پرداخته اند. او افزود که با انتشار پیش‌نویس قوانین امروز، شرکت‌ها اکنون می‌توانند به سؤالات خود درباره نحوه اجرای قانون پاسخ دهند.

مدیکر داروسازانی را هدف قرار می دهد که قیمت ها را خیلی سریع افزایش می دهند

طرح جدید کاهش قیمت دارو که روز پنجشنبه اعلام شد، داروسازان را ملزم به بازپرداخت هزینه مدیکر برای هر گونه افزایش قیمتی که از نرخ تورم پیشی می‌گیرد، می‌کند.

سشمانی از مدیکر گفت: برنامه تخفیف تورم در نظر دارد شرکت های دارویی را پاسخگو کند.

طبق گزارش بنیاد خانواده کایزر، انتظار می‌رود تخفیف‌های تورمی 70 میلیارد دلار پس‌انداز در یک دهه آینده در تعداد زیادی دارو – به طور بالقوه بیش از 1000 دارو، به همراه داشته باشد. جولیت کوبانسکی، معاون مدیر برنامه در سیاست مدیکر گفت: «ما در مورد یک دارو از یک سال به سال دیگر صحبت می کنیم – بدون تغییر در محصول – اما قیمت در بسیاری از موارد 10 درصد افزایش می یابد، گاهی اوقات حتی بالاتر. در KFF

تخفیف تورم، با نام گیج‌کننده و فرمول‌های پیچیده‌اش، توجه کمتری را نسبت به دیگر مرجع اصلی جدید مدیکر برای کاهش هزینه‌های دارو از طریق مذاکره مستقیم با داروسازان به خود جلب کرده است، که CMS قصد دارد در بهار امسال به تفصیل آن را ارائه کند.

این قدرت مذاکره بی‌سابقه است و برخی از بزرگ‌ترین داروهای بلیت کشور را هدف قرار می‌دهد، که با 10 فیلم پرفروش در سال 2026 شروع می‌شود. تعداد داروهای مورد مذاکره تا پایان این دهه به 60 دارو افزایش خواهد یافت و تا سال 2031 نزدیک به 100 میلیارد دلار صرفه‌جویی در Medicare خواهد شد.

در مجموع، این دو قدرت جدید نشان دهنده پادزهر مدیکر برای ادامه افزایش قیمت‌ها توسط داروسازان، به‌ویژه محصولاتی است که رقابتی ندارند.

حفره های احتمالی اندازه پس انداز را به خطر می اندازد

راهنما به سؤالات مکانیکی مهم در مورد این تخفیف ها پاسخ می دهد. به عنوان مثال، از اول آوریل، برخی از بازپرداخت ها مستقیماً به سالمندان پرداخت می شود و هزینه های آنها را برای داروهای خاص کاهش می دهد که می تواند شامل درمان های گران قیمت سرطان باشد. این راهنما دقیقاً نحوه محاسبه این تخفیف‌ها را مشخص می‌کند، از طریق ارائه‌دهندگان و به جیب مردم منتقل می‌شود – این کار لجستیکی کوچکی نیست.

همچنین در داخل 71 صفحه راهنما، جزئیاتی وجود دارد که حفره‌های احتمالی قانون را که می‌تواند توسط داروسازان مورد سوء استفاده قرار گیرد، نشان می‌دهد، که نشان‌دهنده یکی دیگر از چالش‌های کلیدی CMS در به حداکثر رساندن پس‌انداز است.

آنا کالتن‌بوک، که به عنوان مشاور ارشد بهداشتی کمیته مالی سنای آمریکا در تدوین قانون کاهش تورم کمک کرد و اکنون مدیر شرکت تحقیقاتی سلامت ATI Advisory است، گفت که قانون‌گذاران و تنظیم‌کننده‌ها تلاش کردند از برنامه‌های فدرال دیگری که از تخفیف‌های تورم استفاده می‌کنند بیاموزند. .

Medicaid که 82 میلیون آمریکایی کم درآمد را پوشش می دهد، به مدت 30 سال تخفیف های تورمی بسیار مشابه را پس گرفته است. در حالی که انجام این کار عملاً هزینه های Medicaid را کاهش داده است، داروسازان با استفاده از انعطاف پذیری های موجود در قانون، با موفقیت از پرداخت صدها میلیون دلاری جلوگیری کرده اند. بازی‌سازی مشابهی را می‌توان در Medicare که سه برابر بیشتر از Medicaid برای داروها هزینه می‌کند، بزرگ‌تر کرد.

در حالی که Kaltenboeck معتقد است قوانین تخفیف تورم مدیکر به طور موثر برخی از راه‌های گریز شناخته شده را می‌بندد، او اذعان می‌کند که ممکن است دیگران در کمین باشند. “تقریبا تعداد بی نهایت راه وجود دارد [that] یک تولیدکننده ممکن است به فکر فرار از این سیاست های جدید باشد.» Kaltenboeck گفت.

دفتر بازرس کل وزارت بهداشت و خدمات انسانی گفته است که در حالت آماده باش است و گزارش های متعددی را منتشر کرده است که در مورد ضعف های احتمالی در قانون تخفیف هشدار داده است.

در نهایت، کوران، مشاور صنعت گفت، این راهنمای جدید همچنین اولین نگاه بسیار مورد انتظار را به رویکرد فلسفی گسترده‌تر دولت فدرال برای به کارگیری دو قدرت جدید ارائه می‌دهد. همه قرار است برگ‌های چای را بخوانند – آیا سخت‌گیر هستند یا کمتر – و سعی می‌کنند از آن نتیجه‌گیری کنند.

قانون تخفیف به Medicare این اختیار را می‌دهد که تخفیف‌ها را برای شرکت‌هایی که داروهایشان با کمبود یا اختلال در زنجیره تامین مواجه است، کاهش دهد یا از آن چشم‌پوشی کند. برای مثال، اگر زلزله ای به کارخانه تولیدی یک شرکت بیفتد، ممکن است برای بهبود اقتصادی و سرمایه گذاری در ارتقای کارخانه، نیاز به افزایش قیمت داشته باشند. اما به گفته ریچارد فرانک، اقتصاددان، معافیت بسیار ملایم‌کننده نیز می‌تواند رفتار بد تولیدکنندگان را تحریک کند. “شما سعی می کنید این تعادل را پیدا کنید.”

صنعت توجه خود را به سمت مذاکره معطوف می کند

عموم مردم تا 11 مارس فرصت دارند تا در مورد جزئیات منتشر شده در روز پنجشنبه اظهار نظر کنند، پس از آن Medicare دستورالعمل نهایی را در مورد تخفیف تورم اصلاح و منتشر خواهد کرد. سشمانی از مدیکر گفت: «برای ما بسیار مهم است که از همه طرف‌های علاقه‌مند بشنویم و همه آن دیدگاه‌ها، تخصص و تجربیات را در حین اجرای متفکرانه این قانون به کار ببریم.»

مدیکر اکنون توجه خود را به نهایی کردن و انتشار دستورالعمل های مشابه در مورد مذاکره قیمت معطوف کرده است. این مرجعی است که صنعت هنوز از تصویب آن متعجب است. جنی برایانت، معاون اجرایی سیاست و تحقیق در گروه تجاری صنعتی PhRMA گفت: «ما باید با پاسخ به راهنمایی‌ها در مورد چیزی که هرگز فکر نمی‌کردیم اتفاق بیفتد دست و پنجه نرم کنیم.

برایانت گفت راهنمایی های آینده که برخی از فروشندگان برتر صنعت را هدف قرار می دهد، توجه کامل گروه را به خود جلب کرده است. انرژی ما این است که در مورد این چیز کاملاً جدید فکر کنیم که در مورد نحوه برخورد آژانس اطلاعات کمی داریم.»

بسیاری از کارشناسان بر این باورند که سازندگان این جزئیات را نه تنها به دنبال خلاءها، بلکه به دنبال مهمات نیز می‌کنند. Kaltenboeck مشاور سابق سنا گفت: «تولیدکنندگان قطعاً به دنبال ایجاد یک چالش قانونی هستند. PhRMA گفت که انتظار دارد فشار برای تغییرات قانونی نیز افزایش یابد.

این مخاطرات قانونی یکی دیگر از دلایلی است که افرادی مانند ریچارد فرانک، کارمند سابق HHS نگران هستند که آژانس با چنین کارهای فنی سریع پیش می رود. قانون مراقبت مقرون به صرفه، آخرین قانون مراقبت های بهداشتی با این نتیجه، نیز با عجله نوشته و اجرا شد. چند کلمه که به اشتباه در زبان نهایی آن قانون گنجانده شده بود، در نهایت آن را به دیوان عالی کشور رساند.

ریچارد فرانک گفت: “من فکر می کنم درس های آموخته شده از ACA در ذهن مردم تازه است.”

سشمانی، که به اجرای ACA کمک کرد، گفت به همین دلیل این آژانس “تماس های فنی ماهانه با تولیدکنندگان دارو برقرار کرده است. [and] جلسات منظم سیاست استراتژیک با گروه های بیماران، ارائه دهندگان [and insurance] برنامه ریزی می کند.”

دن گورنشتاین و لزلی واکر تهیه کنندگان آن هستند مبادلات، پادکستی در مورد سیاست های بهداشتی.