می خواهید ویپ کنید؟ چگونه ویپینگ بر رژیم غذایی شما تأثیر می گذارد – سرخوشی سلامتی


تصورات غلط مختلفی در مورد نیکوتین و کاهش وزن وجود دارد. در واقع، اکثر کارشناسان صنعت ویپ که اغلب ویپ می‌کنند معتقدند که می‌توانند از طریق ویپ کردن وزن کم کنند.

با این حال، زمانی که نیکوتین اثر مضر کلی بر سلامت شما دارد، این چقدر درست است؟ آیا باعث می‌شود که بخش‌های کوچکی از وعده غذایی خود را بخورید؟ بخوانید تا متوجه شوید.

آیا ویپینگ شما را چاق می کند یا لاغر؟

آب ویپ موجود در سیگارهای الکترونیکی اغلب شیرین است زیرا حاوی پروپیلن با طعم های جذاب تر برای جوانه های چشایی است. با این حال، همیشه اعتقاد بر این بود که شیرینی ها کالری زیادی دارند و باعث افزایش وزن افراد می شوند.

با این حال، کالری موجود در این آب میوه ناچیز در نظر گرفته می شود و نمی تواند به طور قابل توجهی بر وزن فرد تأثیر بگذارد.

این به این معنی است که حتی با بخار مداوم، وزن اضافه نمی‌کنید. همچنین اگر به همان مقدار غذایی که قبلا می خوردید به خوردن ادامه دهید، این آب نیز شما را لاغر نمی کند.

بنابراین، در مورد فردی که در یک برنامه کاهش وزن قرار دارد، چطور؟ برای افرادی که سعی در کاهش وزن دارند، استعمال بخارات به هیچ وجه بر برنامه شما تأثیر نمی گذارد.

همانطور که در بالا ذکر شد، محتوای کالری در آب میوه کم است و تاثیری بر اهداف تناسب اندام شما نخواهد داشت. با این حال، این بستگی به این دارد که شما در یک برنامه روزه کامل یا یک برنامه روزه متناوب هستید.

به یاد داشته باشید، روزه داری متناوب به شما امکان می دهد در ساعات خاصی غذا بخورید. بنابراین، بخارپز کردن در طول روزه داری برای هدف شما مضر نخواهد بود.

آیا ویپینگ اشتها را کاهش می دهد؟

به طور کلی، نیکوتین می تواند اشتها را سرکوب کند. اگر مرتباً بخارپز می کنید، به موقع متوجه می شوید که بعد از خوردن مقدار کمی غذا می خورید یا ممکن است تمایلی به خوردن نداشته باشید. در این مورد، ممکن است کاهش وزن را تجربه کنید، زیرا مستقیماً به میزان خوردن شما بستگی دارد.

به عنوان مثال، اگر کالری بیشتری مصرف کنید، وزن شما افزایش می یابد، در حالی که اگر کالری کمتری مصرف کنید، وزن کم خواهید کرد. بنابراین، افرادی که به طور مکرر ویپ می‌کنند و در برنامه کاهش وزن هستند، احتمالاً سریع‌تر از افراد غیر ویپر وزن کم می‌کنند.

بهتر است به یاد داشته باشید که کالری مصرفی تحت تأثیر تعداد دفعات گرسنه شدن ما است. گرسنگی، در برخی موارد، به شکل هوس خوردن غذای شیرین ظاهر می شود. این بدان معنی است که اگر مکرر هوس کنید، احتمالاً غذاهای شیرین بیشتری می خورید که به افزایش وزن کمک می کند.

از طرف دیگر آب ویپ به دلیل طعم های موجود در آن می تواند این هوس ها را کنترل کند. این باعث کاهش مصرف غذاهای شیرین و در نهایت منجر به مصرف کالری کمتر می شود.

به نوبه خود، اگر کالری کمتری مصرف کنید، زودتر به هدف خود یعنی کاهش وزن خواهید رسید. بنابراین، آب ویپ اگر اشتهای شما را سرکوب کند و هوس شما را کاهش دهد، می تواند به کاهش وزن سریعتر کمک کند.

خط پایین

توانایی آب ویپ برای کمک به کاهش وزن تنها به تعداد کالری هایی که اغلب مصرف می کنید بستگی دارد. بنابراین، اگر هنوز اشتهای باورنکردنی در حین استعمال سیگار دارید، احتمال افزایش وزن زیاد است.

بنابراین، اگر هدف نهایی کاهش وزن است، باید با سایر برنامه های کاهش وزن ترکیب شود.