چگونه از MyFitnessPal مانند یک متخصص تغذیه استفاده کنیم


آیا ردیابی غذای خود را در MyFitnessPal شروع کرده اید، اما از اینکه هنوز نتوانسته اید به اهداف سلامتی خود برسید احساس ناامیدی کرده اید؟

متوجه شدم، اما نگران نباشید. با یادگیری استفاده از MyFitnessPal مانند یک متخصص تغذیه (معروف به نحوه استفاده از آن با مشتریانم!)، شما شروع به درک نحوه تفسیر داده‌هایی که وارد می‌کنید به مراحل عملی که می‌توانید برای بهبود سلامت خود بردارید، خواهید فهمید.

مرحله 1: خود را برای موفقیت آماده کنید

برای اینکه بیشترین بهره را از سفر MyFitnessPal خود ببرید – و نتایج را ببینید – باید با دانستن اینکه به چه اهدافی می‌خواهید برسید شروع کنید. زیرا اگر ندانید هدفتان چیست، نمی توانید برای رسیدن به آن تلاش کنید.

هنگام ایجاد یک هدف برای خود، مطمئن شوید که یک هدف هوشمندانه است. SMART مخفف عبارت است خاص، قابل اندازه گیری، قابل دستیابی، مرتبط و محدود به زمان.

برای مثال، فقط کاهش وزن یا بهبود عادات غذایی خود را هدف قرار ندهید. این اهداف خیلی گسترده هستند. در عوض، نمونه هایی از اهداف SMART ممکن است به شرح زیر باشد:

  1. به مدت یک هفته هر روز حداقل دو وعده سبزیجات بخورید
  2. برای سه هفته آینده هر روز به هدف کالری من برسم
  3. پنج روز در هفته بعد از ناهار به مدت 10 دقیقه پیاده روی کنید.

اینها هستند خاص، قابل اندازه گیری، قابل دستیابی، مرتبط و محدود به زمان. و آنها اهداف واقع گرایانه متمرکز بر رفتار هستند که در نهایت شما را به اهداف بلندمدت و گسترده تری هدایت می کنند.

نحوه تنظیم، پیگیری و رسیدن به 6 هدف هوشمند برای کاهش وزن |  MyFitnessPalنحوه تنظیم، پیگیری و رسیدن به 6 هدف هوشمند برای کاهش وزن |  MyFitnessPal

مرحله 2: غذای خود را مانند یک حرفه ای دنبال کنید

من ممکن است یک مشاور علمی برای MyFitnessPal باشم، اما این را به این دلیل می‌گویم که واقعاً به آن فکر می‌کنم (و بارها و بارها شاهد موفقیت با مشتریانم بوده‌ام). ردیابی میزان مصرف غذا یکی از بهترین راه‌ها برای دستیابی به اهداف سلامتی است. ولی چگونه پیگیری شما به همان اندازه مهم است.

حقیقت این است که ردیابی دقیق و مداوم بسیار مهم است. برای اینکه بفهمید چگونه غذایی که مصرف می‌کنید بر انرژی، تمرکز، خلق و خو و سلامت کلی شما تأثیر می‌گذارد، باید همه چیزهایی را که روزانه می‌خورید و می‌نوشید دنبال کنید.

و شما نمی توانید فقط ردیابی کنید چی شما مصرف می کنید اینکه چقدر می خورید و می نوشید – با نام مستعار، سهم – نیز مهم است!

اما بیایید واقعی باشیم: دانستن اینکه چند گرم یا اونس از چیزی که می خورید می تواند بسیار سخت باشد. و چه کسی برای ترازو غذا وقت دارد؟ برای آسان‌تر کردن کارها، به مشتریان می‌گویم این راهنمای مفید (جناسی در نظر گرفته شده) را دنبال کنند:

و قبل از اینکه در فکر ردیابی غرق شوید، به یاد داشته باشید که استفاده از MyFitnessPal به این معنی است که می توانید غذای خود را در چند ثانیه ردیابی کنید. با داشتن یکی از بزرگترین پایگاه داده های مواد غذایی جهان همراه با ویژگی های برتر مانند اسکن بارکد، می توانید به سرعت غذاها و نوشیدنی های خود را در عرض چند ثانیه وارد کنید و اطلاعات دقیق تغذیه ای را مشاهده کنید که به برجسته کردن چگونگی تأثیر انتخاب های رژیم غذایی بر اهداف سلامتی شما کمک می کند.

مرحله 3: از MyFitnessPal مانند یک متخصص تغذیه استفاده کنید

هنگامی که اصول اولیه ورود غذا را به دست آوردید، وقت آن است که به سرگرم کننده ترین بخش یعنی تفسیر داده های خود شیرجه بزنید.

ممکن است وسوسه شوید که هر روز فقط بر روی اهداف کالری خود تمرکز کنید، اما همه کالری ها برابر نیستند. به عنوان یک متخصص تغذیه، توصیه می‌کنم روی چیزی بیش از کالری تمرکز کنید. در واقع، به تب مواد مغذی بروید و به موارد زیر نگاه کنید به ترتیب زمانی:

  1. فیبر: این اولین ماده غذایی است که هنگام کار با مشتری به آن نگاه می کنم. به این دلیل که فیبر نه تنها به سلامت روده کمک می کند، بلکه به تنظیم اشتها و در عین حال ثابت نگه داشتن قند خون کمک می کند. هرچه فیبر بیشتری بخورید، راحت‌تر می‌توانید بدون هوس به اهداف کالری خود برسید.
  2. پروتئینهضم پروتئین بیشتر از کربوهیدرات ها طول می کشد و به شما کمک می کند مدت بیشتری سیر بمانید. پروتئین همچنین به تنظیم متابولیسم و ​​ساخت و حفظ توده بدون چربی بدن کمک می کند.
  3. چربی: غذاها می توانند حاوی چربی های اشباع نشده و غیر اشباع باشند. اکثر چربی های خود را از منابع گیاهی و غیراشباع برای حمایت از سلامت قلب و عروق انتخاب کنید. افزودن چربی های غذایی می تواند منبع انرژی در بدن باشد و در عین حال به تنظیم اشتها کمک کند.

همانطور که شروع به تمرکز روی ردیابی درشت مغذی ها همراه با کالری می کنید، متوجه خواهید شد که هوس و گرسنگی بیش از حد در روزهایی که به اهداف فیبر و پروتئین خود می رسید کاهش می یابد. و در روزهایی که دائماً احساس گرسنگی می کنید یا انرژی کم است، احتمالاً متوجه خواهید شد که در دریافت این مواد مغذی کلیدی دچار کمبود شده اید.

این می تواند به شما کمک کند تا تشخیص دهید که چه بخش هایی از رژیم غذایی شما باید تنظیم شود تا به اهداف خود برسید.

درشت مغذی ها در مقابل ریزمغذی ها: چه تفاوتی با هم دارند؟  |  MyFitnessPalدرشت مغذی ها در مقابل ریزمغذی ها: چه تفاوتی با هم دارند؟  |  MyFitnessPal

خط پایین

من همیشه به مشتریانم می گویم که ردیابی داده هایی را به شما می دهد که برای اینکه کارآگاه بدن خود باشید به آنها نیاز دارید. ردیابی غذا می‌تواند داده‌هایی را در اختیار شما قرار دهد که برای تفسیر این که چگونه غذاها و نوشیدنی‌هایی که هر روز مصرف می‌کنید بر همه چیز، از اشتهای شما گرفته تا خلق و خو، انرژی و سلامت کلی تأثیر می‌گذارند. MyFitnessPal ابزارهایی دارد که به شما کمک می کند به اهداف تغذیه یا تناسب اندام خود برسید.

وقتی شروع به ردیابی و تفسیر داده ها می کنید، متوجه روندها می شوید. شما شروع به کشف تعادل درشت مغذی ها می کنید که به شما امکان می دهد هر روز بهترین احساس را داشته باشید. و اگرچه ردیابی نمی‌تواند رفتار شما را تغییر دهد، اما وقتی داده‌هایی را می‌بینید که دقیقاً آنچه را که باید انجام دهید تا بهترین احساس را انجام دهید مشخص می‌کند، تغییر رفتار و پایبندی به آنها را بسیار آسان‌تر می‌کند.



Source link