معرفی برنامه تغذیه GLP-1 MyFitnessPal



برنامه تغذیه سماگلوتاید

آیا از داروهای سماگلوتید مانند Ozempic یا Wegovy استفاده می کنید؟ ما کاملا نو برنامه تغذیه GLP-1 که با همکاری شورای مشاوره علمی محترم ما طراحی شده است ممکن است برای شما مناسب باشد.

یک برنامه غذایی سماگلوتید با الهام از نیازهای واقعی

ما از 2000 نفر 18 تا 64 ساله در سراسر ایالات متحده نظرسنجی کردیم. 34 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که از به روز رسانی منظم یا محتوای مربوط به داروهای GLP-1 در رابطه با تغذیه بهره مند می شوند.

در پاسخ به این فراخوان برای کمک تغذیه، برنامه غذایی 7 روزه GLP-1 خود را طوری طراحی کردیم که برای همه افرادی که از برنامه MyFitnessPal استفاده می کنند در دسترس (و رایگان!) باشد.

برنامه غذایی Semaglutide ما شامل چه چیزی است

برای اعضای MyFitnessPal که با داروهای سماگلوتید در حال کاهش وزن هستند، طرح جامع ما ارائه می دهد:

  • بررسی های بازتابی: الگوهای غذا خوردن و پیشرفت مداوم را به طور روزانه برای تغییر رفتار پایدار تحت نظر داشته باشید.
  • درس های تغذیه: اطلاعات قابل هضم به اندازه لقمه به دست آورید که اهمیت تغذیه را در مراحل کاهش وزن برجسته می کند.
  • نکات عملی: پیشنهادات روزانه عملی را برای بهبود عادات غذایی خود دریافت کنید، از جمله دستور العمل های مناسب GLP و موارد دیگر.

مایا فلر، MS، RD، CDN – یکی از اعضای بنیادی شورای مشورتی علمی ما – فوریت توصیه‌های تغذیه‌ای موقعیتی را بیان کرد: «صنعت کاهش وزن با پیشروی GLP-1 به سرعت در حال رشد است، اما راهنمایی‌های تغذیه‌ای جامع سماگلوتید همچنان کمیاب است. برای افرادی که از این داروها استفاده می کنند بسیار مهم است که به استراتژی های تغذیه و سبک زندگی مناسب دسترسی داشته باشند. در MyFitnessPal، ما این شکاف را پر می کنیم.

برنامه تغذیه GLP-1 را در برنامه MyFitnessPal شروع کنید >

پست معرفی برنامه غذایی GLP-1 MyFitnessPal اولین بار در بلاگ MyFitnessPal پدیدار شد.



Source link