چگونه سرور مجازی رایگان بسازیم؟

کنترل پنل دایرکت ادمین چیست؟ و چه ویژگیهایی دارد؟ - وبلاگ برتینا انتخاب نوع پنل با مشتری میباشد. ابزار WP Quick Fix یک ابزار اختصاصی از نتافراز، برای ویرایش آسانتر اطلاعات مربوط به wp-config.php میباشد. این شرکت به ارائه دهنده شماره یک سرور مجازی و اختصاصی برای مشتریانی از ایران، آمریکا و آلمان تبدیل شده است. پشتیبانی سرور و فضای میزبانی، یکی از مواردی می باشد که هر شرکت هاستینگی باید به آن به عنوان ستون های بنیادی خودش نگاه کند، در ایران سرور ما با بهره گیری سه شیفت پشتیبانی، به صورت ۲۴ ساعته آماده برطرف سازی مشکلات و دغدغه های وب سایت و سرویس شما هستیم. بهعنوانمثال برای اینکه کاربران وبسایتهای وردپرسی بهراحتی و بدون نگرانی از تحریمها بتوانند مدیریت وبسایتشان را در دست داشته باشند، ایران سرور کنترل پنل دایرکت ادمین (DirectAdmin) را هم برای انواع هاست وردپرس ارائه میکند. دایرکت ادمین دارای ابزار ضد اسپم داخلی است. بعد از ورود به دایرکت ادمین کاری که باید انجام دهید این است که بهسراغ رکوردهای DNS خود بروید. در این مقاله، به شما نحوهی تغییر نام دامنه اصلی در وردپرس و دایرکت ادمین را آموزش میدهیم. چون کنترل پنلهای سی پنل و دایرکت ادمین و … &;​​​​!

3 روش ساده برای ورود به دایرکت ادمین (DirectAdmin) - گنجه هاست دایرکت ادمین نیز یک کنترل پنل میزبانی وب مدرن و قوی است که میتوانید از آن برای مدیریت هاست اشتراکی یا سرور اختصاصی و سرور مجازی خود استفاده کنید. چرا هیچ جا از دایرکت ادمین کرک شده صحبتی نمیشه؟ در این راهنما، ما به شما نحوه نصب دایرکت ادمین روی یک سرور مدیریت نشده را آموزش خواهیم داد. با توجه به تغییرات زیادی مکه در چند سال اخیر شاهد آنها بودیم، دایرکت ادمین با قابلیت اطمینان بالا و مقرون به صرفه بودن، به یکی از کنترل پنلهای پیشرو در بازار هاست و میزبانی وب تبدیل شده است. اگر شما قصد اضافه کردن دامنه به هاست دایرکت ادمین خود را دارید می توانید از این مقاله استفاده نمایید ، بسیاری از سایت ها بیش از چند دامنه دارند و تمایل دارند یکی از آدرس ها به عنوان دامنه اصلی قرار گیرد و سایر دامنه ها ری دایرکت شوند ، یا تمایل دارند دامنه جدید را مجزا به هاست اضافه کنند و در آن یک سیستم مدیریت محتوا جدید در آن نصب کنند. در این صفحه دو بخش و وجود دارد که به صورت پیشفرض باید یکسان باشد مگر آنکه بخواهید این دو آدرس را مختلف انتخاب کنید.

سپس از بخش “مدیریت دامین” ، بر روی “مدیریت دامینهای اصلی” کلیک کنید. این کنترل پنل ویژگیهای متنوعی را در اختیار شما قرار میدهد که آن را به یک کنترل پنل عالی برای انواع محیطهای میزبانی، از میزبانی اشتراکی گرفته تا سرورهای مجازی و سرورهای اختصاصی تبدیل میکند. هاست نگار می تواند به شما اجازه دهد که طبق سلیقه خود هاست مورد نظر را از سرورهای انگلیس و آلمان و فرانسه انتخاب کنید. ایراد دیگری هم که میشود به سرورهای خارجی گرفت، قیمت بیشتر و نداشتن ثبات (به دلیل بیثباتی قیمت ارز در کشور) است. استفاده از آن هم برای ادمینها و هم برای کاربران ساده، بسیار آسان است. اگر از اطلاعاتی که وارد کردهاید اطمینان دارید، بر روی گزینه کلیک کنید تا وارد صفحه ورود شوید. برای ساخت ایمیل بعد از ورود به پنل کاربری خود در دایرکت ادمین روی «-» کلیک کنید. در مرحله دوم باید وارد پنل مدیریت هاستینگ دایرکت ادمین خود شوید تا بتوانید ادامه فرایند نصب وردپرس را پیش ببرید. در ادامه این مطلب به توضیح روش اتصال به سرور مجازی ویندوز میپردازیم پس تا انتها با ما باشید. آخرین بخش در مدیریت ایمیلها است.

دایرکت ادمین چیست؟ 6 مزیت مهم و مقایسه با رقبا برای تغییر آدرس وبسایت، پس از ورود به WP Quick Fix، در بخش “Site URL Settings” ، بر روی Change کلیک کنید. پس از تغییر نام دامنه، آدرس شاخه اصلی دامنهی شما نیز تغییر خواهد کرد. با کلیک بر روی “Save”، آدرس اصلی وبسایت وردپرسی شما در دیتابیس تغییر پیدا میکند. اگر شما گواهینامه SSL غیررایگان بر روی دامنه خود داشته و قصد داشته باشید دامنهی اصلی خود را عوض کنید، لازم است تا بار دیگر نسبت به خرید این گواهینامه اقدام خرید سرور مجازی برای ربات تلگرام کنید. گاهی اوقات، پس از خرید هاست و اتصال دامنه به آن، ممکن است قصد تغییر نام دامنه اصلی متصل به هاست خود را داشته باشید. در این بخش، کافیست تا نام دامنه جدید را وارد و سپس دامنهای که قصد تغییر آن را دارید را انتخاب کنید. منظور از سرور های مجازی خارج از کشور منظورمان خارج از کشور ایران است، اگر مخاطبین شما خارج از کشور هستند یا محصولی دارید که در ایران تحریم است این نوع سرور های مجازی پیشنهاد می شود. کنترل پنل هاست یکی از بهترین گزینهها در میان رقبای خود محسوب میشود. که این خود یکی از بهترین مزایای وردپرس است. در این مرحله ما قصد داریم تا فایلهای دانلود شده از را در این بخش آپلود کنید.