آنچه در مورد خدمات مراقبت در منزل باید بدانید


اکثر آمریکایی‌های مسن‌تر می‌خواهند تا زمانی که می‌توانند در خانه زندگی کنند، اما یافتن و استطاعت کمکی که نیاز دارند، اغلب آسان نیست. در بسیاری از نقاط کشور کمبود شدید دستیاران بهداشتی خانگی وجود دارد. استخدام آنها هزینه بر است. و اکثر افراد طبقه متوسط ​​در صورتی که برای مدت طولانی به مراقبت در منزل نیاز داشته باشند، باید هزینه مراقبت در منزل را خودشان بپردازند. در اینجا راهنمای مکان یابی مراقبت در منزل برای یک فرد مسن است.

پس از سقوط یا جراحی، برخی از افراد مسن برای کمک به بهبودی به مراقبت کوتاه مدت در خانه توسط پرستار یا درمانگر نیاز دارند. Medicare، برنامه بیمه فدرال برای افراد 65 سال و بالاتر، معمولاً هزینه این نوع مراقبت های بهداشتی در خانه را پرداخت می کند. برای مثال، یک پرستار می‌تواند مطمئن شود که زخم به درستی بهبود می‌یابد، در حالی که یک فیزیوتراپ می‌تواند به فرد کمک کند پس از تعویض زانو دوباره روی پاهای خود بایستد.

اما میلیون‌ها آمریکایی مسن‌تر در طول ماه‌ها یا سال‌ها به کمک نیاز دارند تا به‌جای نقل مکان به یک مرکز یا خانه سالمندان در خانه‌های خود با خیال راحت بمانند. آنها ممکن است برای بلند شدن از رختخواب، دوش گرفتن یا رفتن به حمام به کمک نیاز داشته باشند. رفتن به دکتر؛ خرید مواد غذایی یا درست کردن غذا. آنها به یک دستیار بهداشتی در خانه یا دستیار مراقبت شخصی نیاز دارند که ممکن است آموزش پزشکی زیادی نداشته باشد.

طیف گسترده ای از خدمات در دسترس است، خواه خانه داری سبک یا استخدام یک پرستار خصوصی. مونیکا مورنو، مدیر ارشد مراقبت و پشتیبانی در انجمن آلزایمر، پیشنهاد می کند که با تهیه یک لیست ساده از نوع کمک مورد نیاز خود یا عزیزتان و تعداد ساعات مورد نیاز هر روز یا هفته شروع کنید.

برای شناسایی آژانس‌ها و خدمات موجود در منطقه شما، خانم مورنو توصیه می‌کند به پایگاه داده‌ای از منابع جامعه که به طور مشترک توسط انجمن و AARP، گروه غیرانتفاعی نماینده آمریکایی‌های مسن‌تر، ارائه شده است، نگاهی بیندازید. فهرستی از آژانس‌ها و شرح مختصری از آنچه ارائه می‌دهند را می‌توان در دسته مراقبت در منزل یافت. AARP همچنین راهنمای پیدا کردن یک دستیار بهداشتی در خانه دارد.

در حالی که Medicare گواهی می دهد و به آژانس های بهداشت خانگی رتبه بندی ستاره می دهد، مشاغلی که خدمات مراقبت در منزل را ارائه می دهند تحت نظارت فدرال نیستند یا در هر ایالت نیاز به مجوز ندارند. اما یک آژانس خوب، کارمندان خود را بررسی می کند و به آنها آموزش و پشتیبانی می دهد. اگر یک دستیار بیمار تماس بگیرد یا ترک کند، آژانس می تواند جایگزینی پیدا کند. برخی از کسب و کارها نیز مراقبین خود را بیمه می کنند.

برای انتخاب یک آژانس، جنیفر باتیستا، مدیر عامل انجمن مراقبت در منزل آمریکا، پیشنهاد می‌کند چند نفر از آنها را برای انجام ارزیابی به خانه خود دعوت کنید. از آنها بپرسید که چگونه کارمندان خود را بازرسی می کنند، آیا آنها بررسی سوابق جنایی را انجام می دهند، و اینکه آیا کارمندان آنها ملزم به دانستن نحوه انجام CPR یا ارائه کمک های اولیه هستند. حتماً برای دستیاران فردی مرجع بخواهید و با خانواده هایی که قبلاً آنها را استخدام کرده اند صحبت کنید.

وقتی آژانسی را انتخاب کردید، ممکن است بخواهید قبل از پیدا کردن یک آژانس مناسب، چند مراقب را امتحان کنید. هرچه اطلاعات بیشتری در مورد نیازهای عزیزانتان به اشتراک بگذارید، آژانس بهتر می‌تواند دستیار مناسبی پیدا کند. خانم باتیستا گفت: «این خیلی شبیه خواستگاری است.

نیکول جورویک، وکیلی که رئیس بخش حمایت و کمپین های Caring Across Generations، یک سازمان حمایتی است، گفت که بسیاری از خانواده ها با درخواست از افرادی که به آنها اعتماد دارند، موفق می شوند یک مراقب پیدا کنند. او گفت: «یک شبکه گسترده پخش کنید، در رسانه‌های اجتماعی خصوصی پست کنید و از خانواده و دوستان خود بپرسید.

کلیساها و سایر مؤسسات مذهبی، موسسات خیریه محلی و سازمان های اجتماعی نیز ممکن است پیشنهاداتی داشته باشند. یک پزشک مراقبت های اولیه یا پزشک محلی ممکن است با آژانس های مراقبت در منزل خاص تجربه داشته باشد یا مراقبان فردی را بشناسد. اگر تصمیم دارید شخصی را به صورت خصوصی استخدام کنید، باید مطمئن شوید که یک بررسی کامل سابقه انجام دهید و با خانواده هایی که قبلاً آن فرد را استخدام کرده اند صحبت کنید. Family Caregiver Alliance، یک گروه غیرانتفاعی کالیفرنیا، یک راهنما ارائه می دهد.

بسیاری از آژانس های خانگی به اشتباه می گویند که نمی توانند دستیار خانه بفرستند و به مطب پزشک یا بیمار می گویند که Medicare هزینه آن را پرداخت نمی کند. جودیت A. Stein، مدیر اجرایی مرکز حمایت از مدیکر، یک گروه حقوقی غیرانتفاعی، گفت: “این یک مشکل دیرینه است.”

در حالی که درست است که Medicare برای مراقبت طولانی مدت هزینه ای نمی پردازد، ممکن است هزینه یک دستیار را به عنوان بخشی از طرح مراقبت از بیمار بپردازد، اگر آن فرد برای مدتی واجد شرایط یک پرستار خانگی یا درمانگر باشد. آژانس‌ها اغلب از ارائه شخصی امتناع می‌کنند، زیرا مدیکر به ازای هر بیمار مبلغی یکجا می‌پردازد، به این معنی که آژانس برای فرستادن یک دستیار علاوه بر پرستار یا درمانگر، دستمزد بیشتری دریافت نمی‌کند. در مورد اینکه آیا یک دستیار ضروری است یا خیر با پزشک صحبت کنید تا بتوان در برنامه مراقبتی ارائه شده به آژانس مشخص کرد.

بیماران مدیکر اکنون نسبت به 25 سال پیش کمتر از یک دستیار ویزیت می شوند، و مرکز اکنون در حال اعتراض به رد شکایت توسط قاضی است که مدعی است مدیکر، تحت وزارت بهداشت و خدمات انسانی ایالات متحده، استفاده از دستیاران را منع کرده است. هزاران نفر. قاضی تصدیق کرد که بسیاری از مردم تحت مراقبت قرار نمی گیرند.

تحت Medicaid، برنامه ایالتی-فدرال برای فقرا که مراقبت های طولانی مدت ارائه می دهد، هزینه یک دستیار اغلب به عنوان جایگزینی برای خانه سالمندان پوشش داده می شود. اما کمبود کارگر می‌تواند یافتن یکی از آنها را دشوار کند، حتی اگر واجد شرایط باشید. خانواده ها از عدم حضور مکرر شکایت دارند و دستمزدهای پایین پرداخت شده تحت این برنامه به این معنی است که آژانس ها اغلب گردش مالی بالایی در بین کارگران دارند.

برخی از طرح‌های خصوصی Medicare Advantage مراقبت در منزل را به عنوان یک مزیت تکمیلی ارائه می‌کنند و ممکن است برخی از کمک‌ها تحت یک بیمه نامه مراقبت طولانی‌مدت پوشش داده شود. اگر شما یا عزیزتان جانباز هستید، ارزش دارد با امور جانبازان بررسی کنید تا ببینید آیا هزینه مراقبت در منزل را پرداخت می کند یا خیر.

اگر تصمیم به پرداخت خصوصی دارید، نرخ‌های ساعتی که آژانس‌ها دریافت می‌کنند بسیار متفاوت است و برخی از آژانس‌ها ممکن است نتوانند یک موقعیت را فقط برای چند ساعت در هفته پر کنند. به گفته Genworth، بیمه‌گر مراقبت طولانی‌مدت، در سن خوزه، کالیفرنیا، نیمی از آژانس‌ها در سال 2021 بیش از 37 دلار در ساعت برای یک دستیار بهداشتی در خانه دریافت کردند. در سراسر کشور، آژانس‌ها تقریباً ۲۷ دلار در ساعت دریافت می‌کنند که کمی بیش از نیمی از آن را به کارگران خود پرداخت می‌کنند.

هیچ تخمین خوبی برای اینکه افرادی که برای خودشان کار می کنند چقدر ممکن است هزینه کنند وجود ندارد. شما می توانید مقداری پول پس انداز کنید زیرا هیچ واسطه ای وجود ندارد، اما برخی از مراقبان مستقل هزینه ای تقریباً برابر با یک آژانس دریافت می کنند.

اگر آژانسی که از آن استفاده می‌کنید دارای مجوز از ایالت شما باشد، می‌توانید در صورت برخورد با مشکل، با اداره دولتی که بر آن نظارت دارد، بررسی کنید. همچنین می‌توانید شکایتی را با سازمان‌های دولتی مختلف، از جمله اداره بهداشت دولتی، ثبت کنید.

سازمان‌های دولتی یا محلی که بر گروه‌های سالخورده یا غیرانتفاعی تمرکز دارند، می‌توانند اطلاعاتی را ارائه دهند. همچنین می توانید مکان یاب مراقبت از سالمندان را امتحان کنید. انجمن آلزایمر همچنین توصیه هایی برای یافتن مراقبین دارد و یک خط کمک 24 ساعته به شماره 1-800-272-3900 ارائه می دهد.

مراقبان خانواده نیز باید در مورد استفاده از مراقبت های مهلت فکر کنند تا هر از گاهی به خود استراحت دهند. بسته به شرایط، بیمه ممکن است هزینه را پوشش دهد، و دولت محلی و گروه های اجتماعی وجود دارند که برای مدت کوتاهی هزینه یک دستیار را نیز پرداخت می کنند. کلیساها و سایر سازمان ها نیز ممکن است مراقبت های تنفسی را ارائه دهند.



Source link