ایالات متحده فروش گوشت کشت‌شده «بدون کشتن» را که از سلول‌های حیوانی رشد می‌کند، لغو کرد: شات


گوشت کشت شده جایگزینی برای گوشت سنتی است که از سلول های آزمایشگاهی به دست می آید. در این عکس سینه مرغ در آپساید فودز تهیه شده است.

برایان ال فرانک برای NPR/برایان ال فرانک برای NPR


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

برایان ال فرانک برای NPR/برایان ال فرانک برای NPR


گوشت کشت شده جایگزینی برای گوشت سنتی است که از سلول های آزمایشگاهی به دست می آید. در این عکس سینه مرغ در آپساید فودز تهیه شده است.

برایان ال فرانک برای NPR/برایان ال فرانک برای NPR

در تمام تاریخ بشر، خوردن گوشت به معنای ذبح حیوانات بوده است. اما دانشمندان گوشت های پرورشی می گویند که دیگر لازم نیست. آنها با رشد سلول های استخراج شده از بدن حیوان گوشت تولید می کنند. و امروز، وزارت کشاورزی ایالات متحده اولین مجوزهای خود را برای فروش گوشت تولید شده از این طریق صادر کرد.

GOOD Meat، بخشی از Eat Just, Inc.، اعلام کرد که برای اولین محصول طیور خود، مرغ پرورشی، که مستقیماً از سلول های حیوانی رشد می کند، تأییدیه وزارت کشاورزی ایالات متحده آمریکا را برای فروش در ایالات متحده دریافت کرده است.

جاش تتریک، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت GOOD Meat and Eat Just گفت: «این اعلام که ما اکنون قادر به تولید و فروش گوشت کشت شده در ایالات متحده هستیم، لحظه مهمی برای شرکت، صنعت و سیستم غذایی ما است. .

GOOD Meat در حال حاضر مرغ پرورشی خود را در سنگاپور می فروشد که در سال 2020 اولین کشوری بود که فروش تجاری گوشت پرورشی را مجاز کرد.

USDA همچنین فروش مرغ پرورشی UPSIDE Food را لغو کرده است. اوما والتی، مدیر عامل UPSIDE Foods به NPR گفت: «این یک گام تاریخی است. این شرکت همچنین مرغی را تولید می کند که مستقیماً از سلول های حیوانی رشد می کند.

UPSIDE با محصول مرغ بافت دار عرضه خواهد شد که طعمی بسیار شبیه به سینه مرغ دارد و بیش از 99 درصد از سلول های مرغ ساخته شده است. من آن را در طول یک گشت و گذار در کارخانه تولید 70000 فوت مربعی این شرکت در امریویل، کالیفرنیا، که گوشت آن در مخازن بزرگ فولاد ضد زنگ شبیه یک کارخانه آبجوسازی رشد می کند، چشیدم.

تکه ای از مرغ آنها را که در تابه در سس کره سفید شراب سرخ شده بود به من سرو کردند. اولین واکنش من: “خوشمزه است.” (آیا همه چیز در سس کره شراب نیست؟) و بافت آن جویدنی بود و بافت سینه مرغ را کاملاً تکرار می کرد (منهای استخوان ها و تکه های سفت یا خیس). پاسخ داد: «این است جوجه!”

در ابتدا، تأسیسات UPSIDE Food می تواند حدود 50000 پوند گوشت در سال تولید کند، با برنامه ریزی برای گسترش فراتر از مرغ، پس از عرضه این محصول.

همانطور که NPR در پاییز گذشته گزارش داد، سازمان غذا و داروی ایالات متحده به UPSIDE چراغ سبز نشان داد و نشان داد که مرغ پرورشی آن برای خوردن بی خطر است. هفته گذشته، وزارت کشاورزی ایالات متحده برچسب UPSIDE را تأیید کرد و امروز (چهارشنبه) وزارت کشاورزی ایالات متحده مجوز بازرسی را صادر کرد، که به این معنی است که این شرکت مانع نهایی نظارتی را برطرف کرده و می تواند فروش را آغاز کند.

بروس فردریش، رئیس مؤسسه Good Food، یک موسسه غیرانتفاعی که روند سرمایه‌گذاری در محصولات جایگزین را دنبال می‌کند، می‌گوید: «اعلام تاریخی امروز – دو شرکت آمریکایی که مجوز قانونی برای آوردن گوشت کشت‌شده به مصرف‌کنندگان آمریکایی را دریافت می‌کنند – لحظه‌ای مهم در غذا و کشاورزی است. پروتئین ها

فریدریش با اشاره به اینکه هدف این است که طعم گوشت را بدون ذبح حیوانات و بدون ردپای محیطی مرتبط با تولید غذاهای سنتی حیوانی به مردم بدهد، می‌گوید: «مصرف‌کنندگان اکنون یک قدم بزرگ‌تر به لذت بردن از گوشتی که دوست دارند، بدون مصالحه نزدیک‌تر شده‌اند. بیش از 150 شرکت که به تولید گوشت و غذاهای دریایی اختصاص داده شده اند، بیش از 2.8 میلیارد دلار سرمایه گذاری کرده اند.

والتی که متخصص قلب و عروق است، با آموزش می‌گوید: «همه چیزهایی که در مورد نحوه تولید گوشت می‌دانیم تغییر خواهد کرد. او به ما گفت: «این واقعی است. اما انتظار نداشته باشید که هنوز گوشت کشت شده را در فروشگاه های مواد غذایی ببینید. استراتژی UPSIDE ایجاد آگاهی در مورد گوشت پرورشی و ترویج آن به عنوان راهی برای ایجاد یک سیستم غذایی انسانی تر و پایدارتر است. و این شرکت می‌داند که آینده‌اش به سلیقه فروش نیز بستگی دارد، که شراکت با یک سرآشپز ستاره‌دار میشلین را توضیح می‌دهد.

مرغ پرورشی کبابی خوب.

برایان ال فرانک برای NPR


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

برایان ال فرانک برای NPR


مرغ پرورشی کبابی خوب.

برایان ال فرانک برای NPR

دومینیک کرن، صاحب رستوران آتلیه کرن با سه ستاره میشلن، مرغ پرورش یافته UPSIDE را در رستوران خود Bar Crenn در سانفرانسیسکو سرو خواهد کرد. و GOOD Meat با سرآشپز مشهور خوزه آندرس، که به هیئت مدیره GOOD Meat پیوست، همکاری کرده است. آندرس قصد دارد مرغ پرورشی GOOD Meat را در یکی از رستوران هایش سرو کند.

آندرس هنگام همکاری با GOOD Meat گفت: “ما باید نوآوری کنیم، تا غذای خود را با سیاره ای در بحران تطبیق دهیم.” این شرکت گوشت های کشت شده خود را به عنوان گوشت “واقعی” به بازار عرضه می کند که “بدون تخریب جنگل و یا از بین بردن جان” ساخته شده است.

طرفداران می گویند که گوشت کشت شده پایدارتر است و می تواند بدون آنتی بیوتیک، و بدون تولید گاز متان مرتبط با کشاورزی حیوانات، به ویژه گاو، تولید شود. و دانشمندان هشدار می دهند که روش معمول تولید گوشت در حال حاضر، در عملیات تغذیه حیوانات متمرکز، یک عامل خطر برای ظهور بیماری ها است.

حدود یک سوم از انتشار گازهای گلخانه ای ناشی از انسان از تولید غذا ناشی می شود و کشاورزی دام مسئول بیشتر آن است. دانشمندان آب و هوا هشدار داده اند که برای کاهش سرعت گرمایش زمین، کشاورزی باید تغییر کند. برخی از دانشمندان می گویند مشخص نیست که آیا گوشت کشت شده می تواند انتشار گازهای گلخانه ای را کاهش دهد یا خیر – این تا حدی به منبع برق مورد استفاده برای تامین انرژی تاسیسات آن بستگی دارد.

اگرچه بسیاری از جزئیات انحصاری هستند، اما فرمول اصلی برای تولید گوشت کشت شده مشخص است. با استخراج سلول از حیوانات با استفاده از بیوپسی سوزنی شروع می شود. دانشمندان علوم غذایی دیگر نیازی ندارند که هر بار برای استخراج سلول‌ها به سراغ حیوان بروند، زیرا سلول‌های زیادی در یک بانک سلولی ذخیره می‌شوند. شرکت ها می توانند سلول هایی را که می خواهند رشد دهند انتخاب کنند. سپس، در داخل مخازن فولاد ضد زنگ، سلول ها با ترکیبی از همان مواد مغذی که یک حیوان می خورد، تغذیه می شود، ترکیبی از چربی ها، قند، اسیدهای آمینه و ویتامین ها، که به سلول ها اجازه تکثیر و تبدیل شدن به گوشت را می دهد.

UPSIDE می‌گوید افرادی که می‌خواهند گوشت خود را امتحان کنند، می‌توانند اینستاگرام خود را بررسی کنند توییتر فرصتی برای پیوستن به اولین وعده غذایی با سرآشپز Crenn است.