ایالات متحده به زودی اکثر دستورات فدرال واکسن COVID-19 را لغو خواهد کرد


واشنگتن – کاخ سفید روز دوشنبه اعلام کرد که دولت بایدن به اکثر آخرین نیازهای باقی‌مانده فدرال برای واکسن کووید-19 در هفته آینده با پایان یافتن وضعیت اضطراری بهداشت عمومی ملی برای ویروس کرونا پایان می‌دهد.

الزامات واکسن برای کارگران فدرال و پیمانکاران فدرال، و همچنین مسافران هوایی خارجی به ایالات متحده، در 11 مه به پایان می رسد. دولت همچنین در حال آغاز روند رفع الزامات واکسن برای مربیان شروع کار، کارکنان مراقبت های بهداشتی، و غیرشهروندان در مرزهای زمینی ایالات متحده است.

این الزامات یکی از آخرین بقایای برخی از اقدامات قهرآمیزتر اتخاذ شده توسط دولت فدرال برای ترویج واکسیناسیون با شیوع ویروس مرگبار است و پایان آنها نشان دهنده آخرین نمایشی از نحوه حرکت دولت رئیس جمهور جو بایدن برای درمان COVID-19 به عنوان یک بیماری است. بیماری معمولی و بومی

دکتر آشیش جاه، هماهنگ‌کننده کووید-19 کاخ سفید، به آسوشیتد گفت: «در حالی که من معتقدم که این دستورات واکسن تأثیر مفید فوق‌العاده‌ای داشت، ما اکنون در نقطه‌ای هستیم که فکر می‌کنیم کاهش این الزامات بسیار منطقی است.» دوشنبه را فشار دهید.

در آن زمان و موضوع چالش‌های حقوقی متعدد – که بسیاری از آنها موفقیت‌آمیز بودند – الزامات واکسیناسیون توسط بایدن در امواج متوالی در اواخر سال 2022 تحمیل شد، زیرا نرخ واکسیناسیون کشور حتی در بحبوحه ظهور انواع جدید و قابل انتقال کووید افزایش یافت. -19.

بیش از 100 میلیون نفر در یک زمان تحت پوشش دستورات فراگیر بایدن قرار گرفتند، که او در 9 سپتامبر 2021 اعلام کرد، زیرا نوع دلتای ویروس بیش از هر زمان دیگری تا آن زمان در همه گیری همه گیر، مردم را بیمار می کرد. بایدن این الزامات را قبل از شروع به کار در ژانویه در ژانویه رد کرده بود، اما آنها را در آغوش گرفت تا رفتار مردمی را که به نظر او تکه‌ای سرسخت از مردم بود که از تلقیح شدن خودداری می‌کردند تغییر داد و گفت که زندگی دیگران و اقتصاد کشور را به خطر می‌اندازد. بهبود.

“ما صبور بودیم. بایدن در آن زمان گفت، اما صبر ما به پایان رسیده است و امتناع شما برای همه ما تمام شده است. اقلیت واکسینه نشده “می تواند صدمات زیادی ایجاد کند، و آنها هم هستند.”

ادامه مطلب: چرا باید بارها و بارها تقویت کننده های COVID-19 را دریافت کنید؟

دادگاه‌های فدرال و کنگره قبلاً الزامات واکسن بایدن را برای کارفرمایان بزرگ و نیروهای نظامی لغو کرده‌اند.

دولت گفت که وظایف بسیاری از کارمندان مؤسسه ملی بهداشت، خدمات بهداشتی هند و وزارت امور کهنه سربازان – که الزامات خود را برای کارکنان مراقبت های بهداشتی و سایر افراد مستقل از کاخ سفید اجرا می کنند – باقی می ماند تا زمانی که این آژانس ها الزامات خود را بررسی کنند. .

به گفته مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری، از زمان شروع همه‌گیری بیش از سه سال پیش، بیش از 1.13 میلیون نفر در ایالات متحده بر اثر کووید-19 جان خود را از دست داده‌اند، از جمله 1052 نفر در هفته منتهی به 26 آوریل. این کمترین میزان مرگ و میر هفتگی ناشی از این ویروس از مارس 2020 بود.

جها گفت: «کووید همچنان یک مشکل است. اما سیستم مراقبت‌های بهداشتی یا منابع بهداشت عمومی ما به مراتب بیشتر می‌توانند به تهدیدی که کووید برای کشور ما ایجاد می‌کند پاسخ دهند و این کار را به گونه‌ای انجام می‌دهند که در دسترسی به مراقبت از آمریکایی‌ها مشکلی ایجاد نکند.»

وی افزود: «برخی از این اختیارات اضطراری دیگر به همین صورت ضروری نیستند.»

براساس CDC، بیش از 270 میلیون نفر در ایالات متحده، یا کمی بیش از 81٪ از جمعیت، حداقل یک دوز واکسن کووید-19 را دریافت کرده اند.

برای بیش از یک سال، مقامات بهداشتی ایالات متحده چشم به پاسخی بلندمدت به COVID-19 داشتند که بیشتر شبیه رویکرد آنفولانزا است، با عکس‌های به‌روز شده سالانه جدیدترین گونه‌های ویروس – به‌ویژه برای آسیب‌پذیرترین افراد. اما کمتر از 56 میلیون نفر در ایالات متحده، یا 17 درصد از جمعیت، دوز تقویت کننده های دو ظرفیتی به روز شده را دریافت کرده اند که در سپتامبر 2022 در دسترس قرار گرفتند و محافظت بهتری در برابر انواع omicron که در گردش باقی مانده اند، ارائه می دهند.

ادامه مطلب: نام مستعار COVID-19 تغییر شکل می دهند

جاا گفت: «ما یک دستور ملی برای واکسن آنفولانزا به روش مشابه نداریم، و با این حال شاهد جذب بسیار خوبی از واکسن‌های آنفولانزا هستیم. “هدف در اینجا واقعاً ادامه تشویق مردم به واکسینه شدن است، اما فکر نمی‌کنم برای واکسینه کردن آمریکایی‌ها در برابر کووید در آینده الزاماتی لازم باشد.”

در حالی که دستورات فدرال در حال پایان است، Jha پیش بینی کرد که برخی از کارفرمایان، به ویژه مراکز پزشکی، ممکن است تصمیم بگیرند که الزامات واکسیناسیون COVID-19 خود را حفظ کنند. وی خاطرنشان کرد: بیمارستانی که وی در آن مشغول به کار است، 20 سال است که نیاز به واکسن آنفولانزا برای کارمندان دارد.

جها نگرانی‌ها مبنی بر اینکه پایان دادن به الزامات واکسیناسیون مسافران بین‌المللی خطر ورود نوع جدیدی از خارج از کشور را افزایش می‌دهد را رد کرد، بایدن قبلاً الزامات آزمایش ویروس را برای شهروندان آمریکایی و مسافران خارجی به ایالات متحده لغو کرده است.

Jha گفت که ایالات متحده قبلاً توسط یک برنامه نظارت ژنومی مسافرین محافظت می شد، که برای مثال، گونه های مختلف ویروس را در فاضلاب هواپیما آزمایش می کند.

او گفت: «ما فکر می‌کنیم که خیلی بیشتر می‌توانیم تشخیص دهیم که آیا یک نوع جدید در ایالات متحده ظاهر می‌شود یا نه و به طور مؤثر پاسخ می‌دهیم». “و من فکر می کنم این چیزی است که در حال حاضر نیاز به واکسن برای مسافران را کمتر ضروری می کند.”

مطالب بیشتری که باید از TIME خوانده شود


با ما تماس بگیرید در letters@time.com.